Slanke, skinny, petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En blijft het dan bij appjes?

Nee zeker niet.
Tot nu toe komt er vrijwel na alle appjes een afspraak tenzij het fakers zijn of niet mn type.
Ik vraag altijd voor de zekerheid een simpele fake check.
Een selfie met twee vingers ✌️
Die stuur ik zelf ook en voor ~80% is dat geen probleem.
De fakers reageren daarna niet meer omdat ze fotos van andere gebruiken en dus zo selfie niet kunnen sturen.
Dat zijn de oplichters die vaak na een leuk gesprek een aanbetaling vragen of mensen die gewoon even willen geilen met fake fotos.
En daar heb ik echt geen tijd voor.

Ik zal het elke andere wandelaar aanraden om gewoon een sugar daddy advertentie te plaatsen met de wensen die ze hebben.
Want er zijn veel dames die daarop reageren nog veel meer volgens mij dan dvp met advertenties die Sugardaddy etc zoeken.
Het zijn vaak dames die nog relatief nieuw zijn en amateur en nog geen advertenties online hebben gehad. (Als je doelgroep jong en amateur is)
Want er staan volgens mij een stuk of 10.000 advertenties op sexjobs maar de site krijgt miljoenen bezoekers en dat zijn echt niet alleen maar mannen.
Ook een hoop nieuwsgierige amateur dames die zelf geen advertentie durven te plaatsen om verschillende redenen.

Mvg

Als ik goed begrijp dan heb je gewoon je telefoonnummer openbaar op kinky gezet. Wordt je dan niet extreem veel lastig gevallen door oplichters?

Sexjobs.
Nee ik heb daar niet echt last van.
Meer dan de helft van de appjes lopen uit op een afspraak.
Een simpele fake check op het begin van het gesprek is genoeg om de fakers er meteen uit te filteren. En bespaart je een hoop tijd.

Mvg

Terug
Bovenaan Onderaan