Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geen idee of deze dame al eerder geplaatst is maar ze past er wel tussen.
Holy shit, die is lekker! Jammer genoeg wel een beetje ver voor mij.
 
Dag heren,

Een Date/ Vriendin van met heeft me gevraagd of ik hier ergens iets wilde posten. Ik heb eigenlijk al een paar jaar af en toe een betaalde date met haar wat een beetje is uitgegroeid tot een vriendschap. Nu heeft ze de komende tijd even iets meer geld nodig dan normaal en het komt mij net even iets minder uit. Een kinky advertentie maken gaat dr dan ook weer wat ver. Ze is op zoek naar 1 of meer mannen indien het klikt voor regelmatig contact. Absoluut geen pro dus, gewoon 100% nederlands, normale baan enzo.

Het is een leuke spontane meid, staat zeer stevig in dr schoenen en is ook wel een klein beetje dominant in het dagelijks leven. Ze is 25 jaar oud, vermoed 168 lang en weegt ~47 kg. Echt heel slank dus. Ze is ook nog een klein beetje gespierd dus je krijgt wel echt de skinny expirience 😉. Verder klein maar mooi zacht kontje en A cupje. Ze heeft een mooie bos bruin lang haar en Ze doet altijd uiterst dr best om goed voor de dag te komen, dus het is echt wel een mooie verschijning, met en zonder kleren. Ze houd ook wel echt van seks dus ze geniet er ook van. Ze doet alleen outcalls.

Als er iemand interesse heb stuur me even een PB, als je een aantal reacties op het forum heb stuur ik je haar nummer. Ook voor evt andere vragen. Contact per telefoon doet ze verder zelf.

start regio randstad nederland. ergens anders kun je evt met dr bespreken.
indicatie tarief 250/u
Deze vriendin van je Dsan, staat ze nog open voor nieuwe contacten? Dit is precies de type doelgroep meiden die ik zoek!
 
Deze meid voldoet wel aan de criteria en als ik haar adv mag geloven doet ze veel.

 
Fuck dit lijkt me wel wat voor mij die Maya… alleen nog geen recensies te vinden ondanks dat ze er al een maand op staat. Ook geen Whatsapp en een duits telefoon nummer. Wat denken jullie?
 
Deze meid voldoet wel aan de criteria en als ik haar adv mag geloven doet ze veel.

27 dagen geleden actief, die is al lang weer in de Berlijnse technoclub terug denk ik. Lijkt me wel leuke meid haha
 
Deze meid voldoet wel aan de criteria en als ik haar adv mag geloven doet ze veel.

Never stick your dick in crazy, luidt het gezegde, maar bij deze dame zou ik het risico nog wel willen nemen.
 

Deze dame valt zeker in de categorie.
Helaas was mijn ervaring met haar (een maand of 3 geleden) niet al te best.
Ze was toen in Tilburg. De afgelopen maanden heb ik haar advertentie vanuit diverse andere steden gezien. Nu is ze dus weer in Tilburg.
Als je op petit valt, en dat doe ik, dan heeft ze een fantastisch lichaam.
Vriendelijk is ze echter niet. Doggy doet ze niet, want "daar is ze te klein voor".
De locatie van 3 maanden geleden was erg armoedig.
 
Die reviews zijn niet van klanten. De tekst is duidelijk vertaald gezien de spelfouten en onlogische volgorde van woorden.
Dat is 90% van alle Kinky advertenties van buitenlandse vrouwen, dus onderbouw eens waarom het geen 'zuivere koffie' is, ipv dat plompverloren zonder enige argumentatie neer te plempen?
 
Ook lekker zeg, maar blijkbaar geen goed idee om op te zoeken 😭

 
Zo lelijk is ze toch niet?
Meestal hebben wij dezelfde smaak 😉
Ik vind 'iets' niet kloppen aan dat gezicht, maar krijg er moeilijk de vinger op gelegd. Sowieso te veel make-up en rare gestylde wenkbrauwen. Ook bij een foto kan ik een 'vibe' van iemand krijgen en deze spreekt mij niet aan. Daarbij vind ik haar borsten te groot en te veel hangen en hou ik niet van zulke grote areola's.

Ja, misschien heb ik te veel noten op mijn zang, maar ik kan m'n geld maar één keer uitgeven dus dan moet het ook precies goed zijn. Ik heb al te veel weggegooid aan dames die eigenlijk m'n type niet waren 'bij gebrek aan beter' en wil dat nu vermijden.
 

Valt deze nog in de categorie?
Afgelopen week heb ik geprobeerd deze Weronika te appen om een afspraak te maken. Echter, na meerdere apps en drie dagen later had ik nog steeds geen reactie ontvangen, terwijl ze na +/- 1,5 dag eindelijk weleens de apps had gelezen.

Ik heb de hoop opgegeven om deze Weronika te benaderen. Blijkbaar wil ze geen geld verdienen, of, de advertentie is gewoonweg fake. Op naar de volgende...!
 
Terug
Bovenaan Onderaan