Sluiting illegaal bordeel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1104

Stamgast
Forumpionier
578
08/07/21
637
8

Sluiting illegaal bordeel.
Hoor dit soort berichten vaker uit Schiedam.
 
Grappig: 'al het zesde illegale bordeel dit jaar'. Waarbij met bordeel natuurlijk bedoeld wordt twee onvergunde DVPs die samen een appartement delen.
Ze zijn er maar druk mee. Negen illegale bordelen per jaar opgerold, dit jaar misschien wel tien.
?
 
Dan verwacht ik dat het daar binnenkort stil wordt, en is vervolgens een andere gemeente aan de beurt. Illegale dames en uitbaters bljjven niet zitten waar ze regelmatig gepakt worden.
Paar jaar terug was het in mijn eigen woonplaats ook raak, had je ook minimaal 1x per maand een bericht in het plaatselijk nieuws, Nu geen meldingen in het nieuws meer, maar ook nauwelijks advertenties meer (in ieder geval niet op de gebruikelijke sites).
 
Heb ooit eens een weekendbordeel in het appartement boven me gehad. Bijna elk weekend raak van vrijdagavond tot en met zondagavond aan 1 stuk door. Politie deed niks, de VVE kon of wilde door toegestane onderverhuur van dat appartement ook niet veel.

Zelf wandelen is tof, maar geloof me, zoiets boven je hebben zitten is alles behalve tof. Ben vanwege het gebrek aan actie van politie en VVE uiteindelijk zelf maar vertrokken. Dus wat mij betreft kunnen ze dit soort praktijken niet hard genoeg aanpakken.
 
De politie(k) is helemaal niet geïnteresseerd in het aanpakken van dit soort praktijken. Die willen vooral af en toe wat doen voor de Bühne en laten de boel verder zo vervelend mogelijk verlopen om weer langs politiek extra wetgeving te kunnen maken die prostitutie afknijpt.
Als ze onvergunde thuisontvangst willen aanpakken is de oplossing heel simpel: wees royaal met vergunningen. Dan kun je de DVPs daar ook op aanspreken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan