Soa Kliniek Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe gaat dat in zijn werk met die GGD bus? Je stapt in de bus, ze tappen wat bloed af en je moet in een pot pissen?! En hoe en wanneer krijg jij jouw uitslag? De desbetreffende link geeft helemaal geen info.

4 en 5 juni klantenactie

Gratis soa-test voor klanten

27-05-2025

Ik betaal voor seks en neem mijn verantwoordelijkheid

Verlicht door de rode lampen achter de ramen, delen medewerkers van SHOP/Spot46 en de GGD Haaglanden flyers uit aan bezoekers van de raamstraten. Dit keer richten ze hun boodschap niet op de sekswerkers – het zijn de klanten die de aandacht krijgen.

Betaal een eerlijk prijs, veilige seks, en meld signalen van uitbuiting. Dat is de boodschap die de klanten meekrijgen. Er worden twee avonden lang in de Geleenstraat en de Doubletstraat flyers uitgedeeld om klanten van sekswerkers te wijzen op hun verantwoordelijkheid.

Naast de flyers staat een mobiele kliniek, de 'piemelbus' van het Centrum Seksuele Gezondheid Haaglanden. Bezoekers kunnen zich hier laagdrempelig en gratis laten testen op soa's en HIV. Het doel van de actie is om een norm te stellen: veilig sekswerk begint bij iedereen. De klanten worden geïnformeerd over de manier waarop zij een bijdrage kunnen leveren aan goede en gezonde werkomstandigheden in de seksbranche. Sekswerk is geen eenrichtingsverkeer. Klanten kunnen met hun gedrag een enorm verschil maken.

Op woensdag 4 juni is de actie in de Geleenstraat en op donderdag 5 juni in de Doubletstraat. SHOP/Spot46 is het informatie- en adviescentrum voor sekswerkers in Den Haag. Het Centrum Seksuele Gezondheid Haaglanden, onderdeel van de GGD Haaglanden, biedt in samenwerking met SHOP/Spot 46 de klantenactie de mogelijkheid om te laten testen op soa's.

SHOP/Spot46 en GGD Haaglanden hopen dat dit jaar weer net zo succesvol gaat worden als de voorgaande acties!

PS: Volgens mij tussen 18:00u - 21:00u.

Terug
Bovenaan Onderaan