Recensie Pamela/Sofia, Veenendaal (voorheen Rotterdam, Biezenmortel) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Barrre

Newbie
11
04/03/22
7
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lief-en-sexy-meisje-nymfomane_7175390 https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/biezenmortel/592996-pamela
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag zag ik de advertentie van Sofia online komen en het zag er veelbelovend uit. Reageert vriendelijk en volgens mij zelf op de app, een half uurtje inclusief anaal is 100 euro. Met gezonde zenuwen stapte ik binnen maar die waren snel verdwenen door de open en vriendelijke houding van Sofia. Ze spreekt overigens best goed Nederlands.

Mijn jongeheer had even wat opwarming nodig om tot volle kracht te komen, maar daar wist ze wel raad mee. Condoom er omheen en pijpen, wat ze met veel overgave en erg diep doet. Af en toe wat kokhalzen wat het erg geil maakt! Toen vroeg ze, "anal now?" en wist ik genoeg. Deze dame weet er wel raad mee. Flink in dat sterretje genomen in doggy. Ze heeft een fantastisch lijf met heerlijke heupen en billen, daarnaast is ze heel lief en kan je haar goed hard nemen. Zelden zo'n fijne date gehad met een DVP.
 
Tongzoenen heb ik niet gevraagd, maar gok dat dit wel kan. Ze heeft wel een gebruikte asbak op de kamer staan, dus ik had er ook weinig behoefte aan. En ja, ze ontving me echt in Biezenmortel.
Is de locatie wel discreet zowel overdag of in de avond? Biezenmortel is een klein dorp in combinatie met een 'ons kent ons' gevoel lijkt het mij juist niet discreet
 
Haar gisteren een app gestuurd met de vraag hoeveel ze vraagt, waar ze ontvangt en op welke dagen en tijden ze kan.
Kreeg kort antwoord: yes baby je moet bij mij zijn....
Dus geen antwoord op mijn vragen helaas.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lief-en-sexy-meisje-nymfomane_7175390 https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/biezenmortel/592996-pamela
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben zaterdag 19 maart bij Sofia geweest en heb daar een heerlijk uurtje gehad. Het is een hele lieve dame, behandel haar aardig en met respect dan komt ze goed los.
 
Video van haar natte kutje ziet er lekker uit maar jammer dat zij zo te zien geen pzc doet.
Aan de andere kant als haar prijzen zo te zien inclusief anaal is dan is zij ook niet duur vind ik.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/veenendaal/592996-pamela#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag Pamela bezocht, ze werkt nu een paar dagen in Veenendaal. Leuk petit meisje, vrolijk koppie en een heerlijke kont net niet te. Haar maatje A boobies vind ik nooit een probleem, heb ik liever dan die dvp's met maatje G of F 😠. De seks was prima, maar aan intiem ben ik helaas niet meer toegekomen. Volgende keer, je moet toch wat te wensen hebben 😊.

Contact via WhatsApp verliep snel en kwam haar afspraken na. Pamela ontving in een ruime schone kamer op een prima locatie. Makkelijk maar wel betaald parkeren. Ze spreekt Spaans en Engels, maar ook een beetje Nederlands en begrijpt je goed.
 
Deze dame vaker bezocht als ik in de buurt van Rotterdam was. Altijd een heerlijke dame met uitzonderlijke BJ skills. Kan haar helaas nergens meer vinden helaas. Heb meerdere nummers van haar maar daar wordt niet meer op gereageerd (al een poos) dus waarschijnlijk niet meer actief.

Mocht iemand nog haar tegenkomen ergens online let us know!
 
Waarom plaats je ze dan niet alle 3 i.p.v. 1 ?
Nu moeten anderen weer gaan zoeken wie de andere 2 zijn als de door jou genoemde het niet is.


Alleen .... alle drie hebben nou net weer geen cup A ;)
 
Laatst bewerkt:


Alleen .... alle drie hebben nou net weer geen cup A ;)

Very true. Het is helaas niet de dame die ik bedoel. De dame is kwestie is een latina, spreekt geen Nlds, heeft een A cup en doet aan anale sex.

Helaas heb ik geen foto's meer of specifiekere info en ik weet dat het een long shot is.... De dame in kwestie is waarschijnlijk terug naar land van herkomst of gewoonweg gestopt. Maar je weet het nooit, vandaar mijn berichtje.

De dame was (voor mij) bijzonder genoeg om mijn eerste berichtje aan te weiden (en zeker niet de eerste dame die ik heb bezocht). Ik wil het niet missen mocht ze terug komen, vandaar mijn reactie hier,
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan