Recensie Sofia, House Of Pleasure, Kinrooi 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HarrieNak

Wandelaar
Forumpionier
54
30/06/21
41
21
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Ik was weer eens bij House Of Pleasure langsgeweest. Er waren een aantal dames in de voorstelronde, maar de colombiaanse Sofia was degene die mij met haar waanzinnige looks betoverde. Mooi, lief gezichtje, lange zwarte haren en een "killer-body".
Naar de kamer toe en meteen werd duidelijk dat de verbale communicatie lastig zou worden. Ze spreekt zeer gebrekking engels, nou ja, net zo goed als mijn spaans is zeg maar, dus dat is niet best.
Eerst even opgefrist en daarna aan elkaar begonnen te friemelen en te zoenen. Haar borsten en kont zijn groot en stevig. Ze begon me zittend op het bed te pijpen (zc) en dat deed ze op zich prima. Wel constant een doekje bij de hand om haar mond mee af te vegen. Daarna heb ik de van onderen inspectie gedaan en lekker gelikt voordat we aan het hoofdprogramma begonnen. Haar handjes houdt ze er wel steeds bij tijdens het beffen. Met haar bovenop zijn we begonnen, daarna met doggy en missionaris afgemaakt en het jasje volgeschoten. Beetje masseren naderhand, je kent het wel.

Al met al een redelijk half uurtje, maar te standaard voor mij dus geen herhalingsgevaar.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/7003554-sofia
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7003554-sofia
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Er is al een topic van ene Sofia bij HoP maar ze staat beschreven als een Spaanse uit Valencia die fraans spreekt. De schoonheid waar ik deze week mee te maken had kwam echter uit Colombia en sprak Spaans en ook redelijk Engels.

Sofia is een donkere jongedame met een buiten proportie "booty". Vooraf gevraagd of pzc was en dat was aan haar reactie te zien vanzelfsprekend.

Langdurig pijpen was geen probleem. Evenals haar hoofd vastpakken om het tempo aan te geven. Tongzoenen vol overgave. Beffen was geil en de blowjob erna nóg beter. Heerlijke sex waarbij ik al haar curves en volledige lichaam kon aanvoelen. Na 45minuten en een volle condoom maakte ik aanstalten naar de douche maar ik kreeg nog een rugmassage aangeboden om de tijd vol te maken. Dikke 10+ qua inzet. Jammer dat ze er maar is tot 7 januari momenteel. Anders had mijn vaste dame duchtige concurrentie. Dan nog 1 of 2 keer terug op korte termijn. Dat is ze wel waard. Al met al zou ik de stempel "gfe" er wel op durven te zetten voor deze ervaring
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan