Recensie Sofie, Haarlem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand nog een top-tip hoe ik met deze topper kan afspreken? Ik kom er elke keer maar niet doorheen 🙏
Het schijnt (zie een stukje hierboven) dat je er zonder profielfoto op je Whatsapp niet doorheen komt.
Ik zeg het maar even, omdat jij niet zegt of je een profielfoto hebt of niet.
 
Bedankt beide voor de reacties, profielfoto staat aan en in het verleden ook wel reactie gehad maar nooit tot een afspraak gekomen. Mocht een regular of Sofie zelf dit lezen, hit me up! 🙏
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/526095-sofie
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
En nog steeds, inmiddels al 4 jaar lang, heb ik het gelukkige voorrecht de verrukkelijke Sofie te frequenteren! Alles in mijn vorige recensies is nog helemaal van toepassing.

Sterker nog, we vinden nog steeds nieuwe variaties in ons minnespel. Zo neem ik bijvoorbeeld regelmatig sexy lingerie & kleding voor haar mee die ze als ik bij haar kom draagt.
Buiten dat we dezelfde wederzijdse seksuele voorkeuren hebben ervaar ik die enorme intimiteit en dito onderlinge vertrouwen als een grote toegevoegde waarde.
Sofie weet uiteraard blindelings hoe ze me maximaal kan opgeilen en verwennen en dat doet ze dan ook met veel humor, inzet en gezamenlijk genot, super fijn, geil en lief!
Naarmate ik langer bij haar kom vind ik haar in alles steeds lekkerder worden.

Kortom, wat een feest dus iedere keer opnieuw om met topper Sofie te vrijen, zalig!
Dank je wel schat, CU again, XXXXXXXXXXXXXX
 
En nog steeds, inmiddels al 4 jaar lang, heb ik het gelukkige voorrecht de verrukkelijke Sofie te frequenteren! Alles in mijn vorige recensies is nog helemaal van toepassing.

Sterker nog, we vinden nog steeds nieuwe variaties in ons minnespel. Zo neem ik bijvoorbeeld regelmatig sexy lingerie & kleding voor haar mee die ze als ik bij haar kom draagt.
Buiten dat we dezelfde wederzijdse seksuele voorkeuren hebben ervaar ik die enorme intimiteit en dito onderlinge vertrouwen als een grote toegevoegde waarde.
Sofie weet uiteraard blindelings hoe ze me maximaal kan opgeilen en verwennen en dat doet ze dan ook met veel humor, inzet en gezamenlijk genot, super fijn, geil en lief!
Naarmate ik langer bij haar kom vind ik haar in alles steeds lekkerder worden.

Kortom, wat een feest dus iedere keer opnieuw om met topper Sofie te vrijen, zalig!
Dank je wel schat, CU again, XXXXXXXXXXXXXX
Hoewel het voor mij korter is dan 4 jaar. Mee eens! Dito!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/526095-sofie
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In 1 woord geweldig
Is even een uurtje rijden maar is het meer dan waard
(Gratis parkeren)

Mooie dame
Mooi slank niet te dun lichaam

En lekkere grote tepels en lippen 😋😋😋
Doet echt alles wat vermeld staat en wat ze beloofd
Ook zeer vriendelijk

Zeer verslaven denk dat ik komende week nog maar een keertje langs ga 😅
 
Laatst bewerkt:
Een heerlijke date weer gehad bij de knappe Sofie. Wauw! Knap, lief, humor en goede sex. Na de daad nog een hele tijd nagepraat. Ik ben blij dat ik in haar telefoon sta. Ben je eenmaal zo ver dat je bekend bent bij haar dan is een date vrij snel gemaakt en reageert ze snel. Ze is kieskeurig en ja dat mag ook wel als ze zo knap en leuk is. Een dikke 10!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/526095-sofie
Totale kosten (in euro)
170
Eindelijk eens op bezoek geweest bij Sofie Geen spijt van gehad. Heb een leuk uurtje met Sofie doorgebracht, alle mogelijkheden die in haar advertentie staan doet ze ook gewoon. PZC heerlijk, precies zoals ik het graag heb.
Neuken in diverse standjes en op het eind het haar met de mond laten afmaken. Sofie is in de omgang gewoon een leuke vrouw. Ga zeker binnenkort nog eens bij haar langs.
 
Eindelijk eens op bezoek geweest bij Sofie Geen spijt van gehad. Heb een leuk uurtje met Sofie doorgebracht, alle mogelijkheden die in haar advertentie staan doet ze ook gewoon. PZC heerlijk, precies zoals ik het graag heb.
Neuken in diverse standjes en op het eind het haar met de mond laten afmaken. Sofie is in de omgang gewoon een leuke vrouw. Ga zeker binnenkort nog eens bij haar langs.
170,-? Fooi gegeven?
 
Nou ik hoef niet extra te betalen voor pzc (deepthroat) bij Sofie hoor. DVP' s zijn natuurlijk vrij om uitzonderingen te maken bij sommigen 😉. De relatie met haar moet ook opgebouwd worden. Sofie is heerlijk!❤️💋
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De vraag of er iemand onlangs nog is geweest kan ik volmondig met ja beantwoorden.
Om niet elke keer in herhaling te vallen schrijf ik niet van elk bezoek een review maar Sofie blijft van buitencategorie.
Ze is mooi, lief en supersexy.
Ze weet wat je lekker vindt en heeft interesse in je als persoon.
 
Ik had begrepen dat je meer kans maakt op een reply, als je WhatsApp account een kloppende profielfoto van jouzelf heeft. Een korte introductie van jezelf zal je ongetwijfeld ook onderscheiden van de massa.

Just my 2 cents......
 
Hoi,
Ik probeer zelf ook al geruime tijd met Sofie af te spreken. Tot nu toe niet gelukt. Tips zijn welkom.
Gewoon geluk hebben. Ze kijkt eerst naar vaste klanten. Hebben veelal altijd voorrang.

En het belangrijkste. Een profielfoto met je gezicht op whats app. Anders vergeet het maar!

Als ze je eenmaal kent en in haar telefoon staat hoeft de profielfoto niet meer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/526095-sofie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmorgen werd ik wakker en had ik zin in een dvp.
Aangezien ik kieskeurig ben en dit niet vaak doe zat ik te denken aan Sofie.
En Sofie stond al langer op mijn lijst om is een keer een bericht te sturen.
En wat denkje gelijk na mijn eerste bericht aan Sofie kreeg ik gelijk wat terug.
Binnen 10min was de afspraak gemaakt.
Dit had ik niet verwacht dus haar hartelijk bedankt dat ik vanmiddag langs mocht komen.
Eerst een uurtje rijden maar dat vond ik heel niet erg.
Eenmaal aangekomen eerst 20min kennis gemaakt en gezellig zitten kletsen.
Kom ik er achter dat we uit de zelfde omgeving komen :)
Daarna het financieele gedeelte gedaan.
En ben ik bij Sofie op bed gekropen.
Wat een zaligheid en wat is dit genieten met Sofie
Sofie is erg schoon en verzorgd je merkt echt dat ze er van geniet om met je te stoeien en te krioelen.
Ik heb er zelf ook erg van genoten en hopelijk mag ik nog eens terug komen voor een date!
Sofie super bedankt je bent een Kanjer!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan