Recensie Sofie, Holsbeek 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pb600

Vaste klant
221
03/10/21
211
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sofie-833
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren Sofie in Holsbeek bezocht, stond al even op m'n lijstje. Geboekt voor 45min. Was een zeer leuke date. Sofie is een mooie dame, mooi lichaam, en mooie grote borsten. Je mag veel bij haar, tongzoenen, vingeren, beffen, dat laatste heb ik zeer lang gedaan bij haar, heeft een heerlijk fris kutje. Lekker likken en af en toe een vingertje erbij, ze heeft er van genoten. Nadien nog heerlijk gebeukt in missio en geëindigd in doggy waar ik haar grote tieten lekker kon zien bungelen in de spiegel op de kamer. Heerlijk klaargekomen. Nadien nog wat knuffelen, en heeft ze me nog wat gepijpt en m'n meneertje gemasseerd met warme olie en ook even hem tussen haar tieten gestoken, 2e hoogtepunt zat er niet meer in wegens tijdsgebrek, maar dat gaf me helemaal niet. Al bij al top date, leuke, vriendelijke dame. Ik kom terug en dan boek ik uurtje denk ik.
 
Ja, zou graag ook eens een foto van de tieten zien (ik bedoel een foto van op haar profiel hé, niet een foto zonder haar toestemming)
Haar tieten zijn zalig, groot, zonder dat het uiers zijn uiteraard, veel plezier aan beleeft hoor. Is allemaal puur natuur die vrouw. Maar ad verdwijnt heel vaak. Maar is nu precies wel terug online. Best nummer opslagen en vragen of ze er is.

https://www.redlights.be/profiel/sofie-833#m-gallery-7 voila haar tieten...
 
op privé adres in holsbeek. Rustige straat, op 5mins van de afrit aarschot. Adverteert niet altijd, zo is de ad weg momenteel, maar ze verschijnt wel teru

op privé adres in holsbeek. Rustige straat, op 5mins van de afrit aarschot. Adverteert niet altijd, zo is de ad weg momenteel, maar ze verschijnt wel terug.
Is werkzaam in Affaire salon blijkbaar, dus niet echt bij haar thuis ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan