Recensie Djeff en Sofie (stel), Gouda 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

krylon

Newbie
1
28/02/22
3
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Plassex
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Squirting
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/587009-djeff-en-sofie
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eind mei voor het eerst de stoute schoenen aangetrokken en dit heerlijke stel bezocht en ik was meteen "verslaafd". Na Whatsapp-contact en een kort belletje was ik onderweg naar Gouda.

Wat kan je verwachten?
Heldere en correcte communicatie zowel voorafgaand als tijdens de wap-date.

Beide zijn zeer hygiënisch, intelligent, spontaan, gevat en beschikken over een goede dosis humor en zijn (na het nuttigen van wat versnaperingen) o zo geil! Ze vragen naar je wensen/fantasieën zonder opdringerig te zijn en doen er alles aan om je op je gemak te stellen en een prettig gevoel te geven tijdens de date.

Zij kan zich zonder schaamte heerlijk laten gaan en kan meerdere keren (spuitend) klaarkomen. Heeft prachtige borstjes, mooie kont en een heerlijk kutje. Maar haar ogen…. die maken mij nog het meest geil!

Hij is een super relaxte bi-gozer en "regisseur" die ervoor zorgt dat de date in goede banen blijft, en dat het je aan niets ontbreekt tijdens de date. Hij heeft ook een mooie "wonder piemel".

De date zelf begint met kennismaken, waarna je gaat douchen. Daarna is het tijd voor wat lekkers en verplaatst iedereen naar het matras zodat de date kan beginnen. Na een tijdje wordt het moeilijk om van elkaar af te blijven en begint het spel echt! Met betrekking tot de sex is er bij haar en hem veel mogelijk, maar intiem is (uiteraard) altijd met condoom en anaal alleen bij hem. De door hen opgegeven mogelijkheden maken zij zeker waar!

Ik kan dit stel een ieder, die past binnen het aangegeven profiel, van harte aanbevelen. Van een bezoek aan dit stel ga je zeker geen spijt krijgen. Sterker nog, je blijft waarschijnlijk terugkomen!

Ps: Een wap-date duurt 4 uur. Djeff en Sofie ontvangen meestal op vrijdag- of zaterdagavond. Hun advertentie staat een of twee dagen van te voren online als zij ontvangen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan