Recensie Sofie, Yu&Mi, Eindhoven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.442
30/06/21
1.663
123
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.yumi.nl/profiel/?emp=145
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
M'n eerste "revieuw hier dan maar plaatsen. (y)
Vandaag ff bij Sofie aangewipt naar aanleiding van haar goede recensies op Hookers:


Mooie dame en zéér goede masseuze, lekker klein/slank lijf en alles echt.
Masseert heel afwisselend en bracht me langdurig op het randje, helaas niet eroverheen maar dat overkomt me vaker.
Mocht haar, met respect, ook aanraken, zodra ik té dicht bij haar poesje,sterretje kwam corrigeerde ze me.
Niet naar meer gevraagd, geen probleem want kwam voor de massage.
Herhalingsgevaar zeker aanwezig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vorige week woensdag ook bij deze salon binnen gegaan. Mijn zinnen gezet op Sophie of Romy. Beide dames vrij en gekozen voor Romy. Massage was meer dan goed, was duidelijk eerlijk en gaf aan wat allemaal mogelijk was. Ze kon oprecht genieten van de aanrakingen. Had graag bijgeboekt maar dit was niet mogelijk. Daarna gekozen voor Sophie. Een prachtige mooie dame, strenge blik en niet geheel ontspannen. Naar mate ze was aan het masseren werd ze wat losser. Borsten en lichaam nog mooier dan de foto's en ontzettend zachte huid. Lieve leuke meid, jammer dat ze een beetje streng keek en niet zo'n goeie zin had. Voor de rest prima massage. Volgende x toch eerst Romy ;)
 
Laatst bewerkt:
Vorige week woensdag ook bij deze salon binnen gegaan. Mijn zinnen gezet op Sophie of Romy. Beide dames vrij en gekozen voor Romy. Massage was meer dan goed, was duidelijk eerlijk en gaf aan wat allemaal mogelijk was. Ze kon oprecht genieten van de aanrakingen. Had graag bijgeboekt maar dit was niet mogelijk. Daarna gekozen voor Sophie. Een prachtige mooie dame, strenge blik en niet geheel ontspannen. Naar mate ze was aan het masseren werd ze wat losser. Borsten en lichaam nog mooier dan de foto's en ontzettend zachte huid. Lieve leuke meid, jammer dat ze een beetje streng keek en niet zo'n goeie zin had. Voor de rest prima massage. Volgende x toch eerst Romy ;)
Bijboeken kom niet kwam dat door haar of waren het de centen ?
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zeker 1 van de betere massages die ik gehad heb. Prachtige vrouw waar volgens mij niet aan gesleuteld is. Stimuleerde ook regelmatig om haar aan (borsten) te raken en ze wist ook goed aan te voelen wat ik lekker vond. Voor mij absoluut herhalingsgevaar! Is helaas de laatste tijd niet meer zo vaak aanwezig volgens mij. Ondanks dat ze niet Nederlands is spreekt ze prima Nederlands omdat ze al langere tijd hier woont.
 
Zeker 1 van de betere massages die ik gehad heb. Prachtige vrouw waar volgens mij niet aan gesleuteld is. Stimuleerde ook regelmatig om haar aan (borsten) te raken en ze wist ook goed aan te voelen wat ik lekker vond. Voor mij absoluut herhalingsgevaar! Is helaas de laatste tijd niet meer zo vaak aanwezig volgens mij. Ondanks dat ze niet Nederlands is spreekt ze prima Nederlands omdat ze al langere tijd hier woont.
Sofie moet anderhalf uur rijden om in Eindhoven te komen, ze vertelde dat ze daarom vrijwel uitsluitend hele dagen werkt. Ms komt ze terug als de salons 's avonds weer open gaan.
Voor zover ik weet werkt ze ook bij MS Apeldoorn (vroeger bij Temptation Deventer als Samantha)? Wellicht weet iemand onder welke naam?
 
Sofie moet anderhalf uur rijden om in Eindhoven te komen, ze vertelde dat ze daarom vrijwel uitsluitend hele dagen werkt. Ms komt ze terug als de salons 's avonds weer open gaan.
Voor zover ik weet werkt ze ook bij MS Apeldoorn (vroeger bij Temptation Deventer als Samantha)? Wellicht weet iemand onder welke naam?

Welke massagesalon in apeldoorn? Dan ga ik daar eens een keertje langs :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan