Sokken aan of uit.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat doen we met de sokken

  • Sokken aan

  • Sokken uit

  • Draag geen sokken dus met bezoek ook geen sokken aan.


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
12000 leden en maar 131 die sokken dragen :oops: :oops:
Alle anderen hebben hun centjes verneukt en kunnen zich geen kousen meer permiteren😂😂😂😂
Voor mij alvast kousen uit. Loop zelf veelal zonder kousen rond.
Bij de dame zelf hangt het in mijn ogen een beetje af van welke kousen het zijn. Als die een beetje passen in setting mogen die gerust een tijdje aan blijven. Genre stocking of netkous .gaandeweg gaan die meestal toch richting grond.
Als ze met van die mini sneaker kousjes aanlopen moeten die wel uit . Helemaal geen opwindend zicht. Dan maar onmiddellijk die blote voetjes. Wel al vastgesteld dat vele dames last hebben van koudere voetjes.Ik vind dat dan helemaal de max om zij aan zij te gaan liggen, gezichten naar elkaar en ik laat haar dan haar voetjes tussen mijn bovenbenen steken om ze op te warmen. Duurt niet lang eer ze de koude voetjes vergeten zijn.
 
Lijkt mij een "no brainer": sokken uit. altijd !
Maar toen dacht ik: waarom stelt Bassie die vraag? Dus ben ik even op internet gaan kijken. En dan val je van de ene verbazing in de andere:

Wearing socks during sex can give you more intense orgasms: here's how
https://www.pulse.ng/lifestyle/beau...ve-you-more-intense-orgasms-heres-how/kr2pfns :
When it comes to sex, the environment and comfort are so important. That is why a lot of people talk about setting the mood, the mood has to be just right for sex.
When you wear socks your mind is relaxed because you feel cosy and warm (especially if the weather is a bit cold). It is the relaxed mind and cosy feeling that increase the chances of orgasms. Apart from feeling cosy and comfortable, the blood in your feet dilates when you wear socks, and it mirrors how you feel when you want to fall asleep. It also helps with distal vasodilation in your feet which causes a decrease in your body's core temperature. This can be very soothing and relaxing.

WHY NOT TAKE OFF YOUR SOCKS DURING SEX
Researchers from the University of Groningen conducted a study which revealed that couples that have been in socks during sex brighter, and soon reached the coveted orgasm than those who decided to bare my legs. To be precise 80% of the interviewed pairs of socks were able to achieve orgasm, while only 50% of respondents without socks able to orgasm.
In fact, many times it was tested and proved that cold feet is much harder and longer to orgasm, and so keep your feet warm and comfortable and then your orgasm will not take long.

En ondanks die studie...denk ik dat ik ze toch blijf uit doen :ROFLMAO:
 
Ik ga altijd eerst douchen. Dat zou een beetje vreemd zijn met sokken aan, dus dan gaan ze uit. Zijn er echt mannen die ze vervolgens weer aantrekken? 😂
weer aantrekken niet. Maar die ene keer dat ik ze vergat was ik al fris en fruitig anngekomen (was ook geen warme dag)
Was trouwens vrij koud toen dus niet bij stilgestaan. Maar meestal gaan ze dus uit. Liefst bij de dame ook want ik ben een teenzuiger.:LOL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan