Recensie Sol, Den Haag, Doubletstraat 10 k2 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Knuffelbeer71

Wandelaar
Forumpionier
40
05/07/21
36
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lang overdue: Een recensie van (Mari)Sol. Sol is al ruim 7 jaar een vaste dame die ik met heel veel plezier bezoek. Sinds Corona is het van mijn kant minder, ook bij DVP's komt de sleur er op een gegeven moment in denk ik.

Sol is een dame van normaal postuur, zeker voor haar leeftijd. Ze heeft de perfecte rondingen maar ik kan haar niet mollig noemen maar misschien dat anderen daar anders over denken. Met Sol heb ik altlijd GFE sex. Veel knuffelen, zoenen, orale sex en dan afmaken in wat standjes. Ze spreekt volgens mij alleen maar Spaans dus communicatie zit er niet echt in, hoeft ook niet, ik ben niet van lange gesprekken met DVP's, vind ik ook akward.
Ze is altijd geduldig, lief en lekker maar nodigt niet echt tot een harde sexpartij maar dat zoek ik ook niet bij haar (sowieso zelden).

Sol begin altijd vroeg, vanaf 07:30 vaak al aanwezig en werkt ook vaak, dus ook betrouwbaar adresje als je zin hebt in GFE sex met een MILF latina (Die er nog perfect uitziet overigens, maar da's mijn mening)
 
Goeie recensie , heb dezelde ervaringen met haar. Zij zit al 10 jaar op Doublet en ik vroeg haar daarvoor Poeldijkse ? Dat was niet zo maar
ik kom altijd graag bij haar , echt een constante in de straat net als Sandra en Betina.
 
Ik kwam vooral voor de corona regelmatig bij haar. Nu is dat veel minder aangezien ik minder vaak in de doublet kom. Bovendien hou ik van variatie en zie momenteel best wat moois in de straat. Sol is een best aantrekkelijke dame voor mij qua lichaamsbouw en nooit geen tijdsdruk ondervonden en das wel zo relaxed. Beetje jammer dat comnunicatie er niet in zit maar voor sex ben je bij haar op het juiste adres.
 
Yes, kom ook graag bij Sol. Ze is wel wat ouder dan waar ik normaal voor ga, maar op hookers werd ze altijd aangeprezen en een keer bij haar binnen geweest.

Fijne is dat ze geen klokkijkster is waardoor ik me niet opgejaagd voel. Als dat gebeurt dan heb ik weleens last van presteren. :eek:

Eerste keer pzc viel wel mee, maar viel me op dat ze luistert naar aanwijzingen dus tweede bezoek iets meer aangestuurd en ze volgde alles op, waardoor het een betere ervaring was. En nooit mee gemaakt dat snel over wil gaan tot seks. Ze gaat net zo lang door als je wilt en als je extra betaalt mag je ook in haar warme mondje spuiten. Weet alleen niet of ze dit van iedereen accepteert. Gok dat klik en hygiene wel een rol speelt.

Fijne is dat ze ook lekker bovenop je bounced met die heerlijke volle billen van haar. Vaak genoeg mee gemaakt dat dame dat 30sec doet en vervolgens gaat liggen. Sol niet. Ze doet ook niet moeilijk over standjes al is het soms wel een gebarentaal om duidelijk te maken wat je wilt, want ze spreekt geen nederlands. Helaas niet de strakste anders zou ik wel vaker langs gaan. En om te voorkomen dat het eentonig wordt kies ik ook weleens voor iemand anders.
 
Ah wat moet ik nog zeggen na de laatste sessie. Ondertussen weet ze wat ik heerlijk vind en hoef nauwelijks nog te communiceren. Aan hoe ik er bij ga liggen of waar ik met mijn handen mee bezig ben weet ze wat ik op dat moment wil doen en past ze snel haar houding aan om het mogelijk/toegankelijk te maken.

Jammer dat ze niet anaal doet, want daar heeft ze echt een mooie reet voor. Misschien ook maar beter, want zou dan echt te vaak op de doublet komen :D
 
Sol-le-tje vandaag nog niet gezien : woensdag is het dan al weer 9 weken dat ze op 'vakantie' ging.

Waarschijnlijk zal ze dan in 'deze onvoorspelbare' tijd niet terug keren , vrees ik voor de fans?
 
Vanmorgen sol bezocht. Meer omdat er 500 wandelaars in de Doubletstraat waren en bijna alle dames bezet waren. Sil sprak mij wel aan. Leuke vrouw goed lichaam en de service prima ! Kijkt idd niet op de klok. Na afloop nog een massage gekregen. Spreekt idd alleen Spaans. Gelukkig spreek ik Spaans anders lijkt me dat best lastig . Ik moest er telefoonnummer ook op slaan zodat ik vaker kan appen om te vragen of ze werkt. Helemaal prima ! Het was de eerste keer dat ik er bezocht en ze zei dat ze met condoom moest pijpen want ze had keelpijn en net haar booster vaccin. Prima. Maar geloofde er weinig van. Voor mij geen topper om helemaal heen te gaan maar zeker een goede backup
 
Sol is altijd een zekerheid voor mij. Jammer dat wij elkaar nauwelijks verstaan maarja daar kom ik niet voor. Sol is geen klokkijkster, pijpt lekker en tongen is ze ook niet vies van. Vaak warmt ze op met een soort kusjesregen over je hele lichaam. Neuken is ook altijd goed meerdere standjes en doet goed mee. toppertje
 
Heb Sol voorheen ook regelmatig bezocht maar tongen uit haarzelf is mij nog nooit overkomen. Betaal haar overigens het standaardbedrag dus wellicht bij iets meer geld doet ze dat wel?
 
Ik heb dezelfde ervaring. Inderdaad pzc is er niet meer bij. Moet ook eerlijk zeggen dat het voor de afwisseling niet echt een aanrader is. Vaak allemaal het zelfde als ik het zo lees. Zag overigens wel dat ze afgevallen was. Maar toen ik even goed keek zag ik 2 littekens op haar heup van een lupocutie behandeling, denk ik. Vandaar dat het even geduurd heeft haar vakantie in Columbia. Maar al met al toch wel een topper zeker voor een GFE.
 
Ik wilde eigenlijk naar Sandra op 29 maar die had het te druk dus daarna richting pand 10-12 en ik zag Sol vrij en dacht het is best lang geleden dat ik je heb bezocht en je ziet er nog steeds goed uit dus waarom niet?

Het was best warm op de kamer maar het stoorde mij niet. Het repertoire van Sol is bekend; een kort voorspel met onder meer het geven van kusjes op je lichaam en je ballen neemt ze ook even mee. Met de mond brengt ze vakkundig het condoom aan en mijn pik begint al snel te groeien. Pijpen doet ze best goed maar ik hou het kort want kom om te neuken. Ik start in de missio en na een poosje voel ik mijn pik stijver worden en ook Sol begint het wat zwaarder te krijgen en begint te kreunen en in dit standje nog even doorgegaan. Vervolgens plat doggy waarbij ze wat nauwer aanvoelt. Mijn pik stoot ik zo diep mogelijk in haar en Sol begon weer lekker te kreunen en dat maakte me nog geiler en al snel spoot ik het condoom vol.

Voor mijn doen was ik snel klaar want alles bij elkaar was ik binnen 20 minuten weer buiten maar dat lag geheel aan mezelf want tijdsdruk heb ik nooit bij haar ondervonden.
 
Weet iemand of Sol weer zonder condoom pijpt?
Klopt, is er niet meer bij. Kom er al een tijdje maar zag ineens een jasje er omheen. Had eerst ook een nummer waar ik op kon afspreken. Kreeg nieuw nummer maar regeerd er niet meer op. Wel afgevallen en vet van heupen laten wegzuigen. Misschien heeft dat er mee te maken. Nee hoor. Corona, Covid-19 problematiek. Zijn meer dames voorzichtig heb ik het gevoel.
Verder is het wel een GFE. Toppertje verder.
 
Ben vandaag geweest, ze doet weer pijpen zonder condoom prijs 35 euro en 20 euro extra voor het pijpen zc. Wist niet dat ze aan tongzoenen doet, moet nog een keer bij haar langs gaan.
 
Ben vandaag geweest, ze doet weer pijpen zonder condoom prijs 35 euro en 20 euro extra voor het pijpen zc. Wist niet dat ze aan tongzoenen doet, moet nog een keer bij haar langs gaan.
Inderdaad. Ben gister ook even op bezoek geweest. PZC kon weer....tja 20 extra. Echt weer GFE. Toppertje
Wat ook kan helpen. Whisky meenemen. Wel van de prijs een beetje afhalen natuurlijk. Ze is gek op whisky. Niet tijdens werk maar als ze thuis is gooit ze geloof ik een flesje erin. Heel normaal in Colombia volgens haar. Ze had trouwens een heel lekker zwart leer jurkje aan. Lekker hoor.
 
Vandaag heb ik haar gezien in een jurkje.
Voor 50 euro lekker tongzoenen (echt lekker) pijpen zonder condoom en beffen.
Mijn vinger in haar kontje tijdens het beffen.
Vorige keer 55 euro betaald. Dat was 35 euro en 20 euro voor pijpen zonder.
Nu gaf ik 50 euro ze wou wisselgeld 15 euro teruggeven toen vertelde ik pijpen zonder.

Zei ze oh ja.
Lekker ding denk dat ik vaste klant bij haar wordt in de Doublet.
 
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Ik was vandaag weer sinds tijden bij lieve Sol
Inderdaad heeft ze nog steeds een lekkere Hol
Ze is geen jong bikini-meisje om je te omarmen
Maar ze heeft wel echt alles om je op te warmen


Ja dat was al lang , lang gelee dat ik bij Sol binnen ben geweest. Altijd vriendelijk groetend als ik alwéér haar deur voorbij liep : dat zegt toch wel wat over haar vind ik. Helemaal geen 'piknijd' dus , want ik ken wel anderen die je gelijk met hun kont aankijken als ze je bij een conculega naar buiten zien komen.
Nou dan hebben ze dus dikke pech want dan kijk ik hun kont dan letterlijk ook Niet meer aan .....

Binnen was het gelijk gezellig bijpraten en tijdens de beider voorwas kenbaar gemaakt dat ik zin had in een ferme likpartij en daar stemde ze vrolijk lachend zonder 'tegenstribbelen' mee in.

Snel te bedde en ze kwam meteen met haar kont bij mijn likkertje en ik aan de gang met haar 2 kijkgaten. Na een poosje vroeg ik of ze liever op haar ruggetje de verwennerij wilde ondergaan en dus zo gezegd , zo gedaan. In de stratenmakerstand is de Bef alleen voor de knieën een straf , vandaar maar languit onderuit op mijn buik verder. Vingertje mocht erbij, maar niet in het kontje.
Jammie jammie was het , want Sols grotjes smaken beter dan best : ze is een erg rein dame-tje en dat maakt het allemaal tot een prettig samenzijn.
Na het halen van beider doelstellingen moesten Sol en haar 'sensitive coño -tje' effies met rust gelaten worden. Daar kreeg ik een voldaan uitzicht voor terug : leuk om dat gade te mogen slaan.

Zonder cd gaf Sol een redelijk pijppartij-tje weg en 'hem' op tijd teruggetrokken om geen kommertje in het mondje te laten plaatsvinden : de ouweheer blijft de baas over de jongeheer en zo hoort het !

Tijdens de uitgebreide nawas leuk gesproken en "beloofd" om weer eens binnen te waaien en niet alwéér door te lopen.....
Sol heeft de sleutel van de Doublet en is altijd vroeg uit de veren om haar diensten aan de vroege geile vogels te verlenen.
Deze maand is ze er nog , maar waarschijnlijk gaat ze de 2e week van april even op vakantie.
Dus er hoeven de komende 4 weken geen vragen gesteld te worden of ze aanwezig is 😉
 
Laatst bewerkt:
Ben vandaag bij Sol geweest, ze heeft een roze jurkje aan. Heerlijk aan borsten gelikt en daarna tongzoenen werd heerlijk gepijpt zonder condoom. Ze neemt echt de tijd voor je voor 50 euro. Bij haar kom ik graag terug heb daarna Lisa uit Venuezuela genomen voor dezelfde prijs zelfde handelingen alleen heb ik bij haar haar mondje volgespoten.

Wie weet of Sol intiem zonder condoom doet? Durf het niet te vragen aan haar.
 
Ben vandaag bij Sol geweest, ze heeft een roze jurkje aan. Heerlijk aan borsten gelikt en daarna tongzoenen werd heerlijk gepijpt zonder condoom. Ze neemt echt de tijd voor je voor 50 euro. Bij haar kom ik graag terug heb daarna Lisa uit Venuezuela genomen voor dezelfde prijs zelfde handelingen alleen heb ik bij haar haar mondje volgespoten.

Wie weet of Sol intiem zonder condoom doet? Durf het niet te vragen aan haar.
Gewoon vragen. In het ergste geval zegt ze nee. Als je respectvol blijft is er niets mis mee om je mogelijkheden te verkennen. Wat voor mij niet mogelijk is kan voor jou wel mogelijk zijn. Dat bepaalt een dame nog altijd zelf.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sol is een zeer betrouwbare dame die inderdaad echt even de tijd voor je neemt. Nu kan en mag er veel bij Sol alleen zie ik soms vragen van de wandelaars die denk ik niet bij Sol horen. Klaar komen in mond, anaal. Nee het is juist die GFE welke ik vaak bij haar ervaar om juist niet om dit soort handelingen te vragen. Maar goed vragen staat vrij en lekker duurt het langst. Voor ieders wat wils natuurlijk. Verder is het alleen jammer dat zij de Nederlandse taal niet goed beheerst. Toch alweer een kleine 20 jaar in Nederland.
Ik weet nog dat ze in de Poeldijksestraat werkte. ( good old times) Daar had je Patricia ( en nog tientallen andere Zuid-Amerikaanse dames) een toen voor mij genadige concurrent voor Sol. Kortom, heerlijk PZC, maasage, tongzoenen en een befbeurte is ze ook niet vies van. Hygiêne heeft Sol hoog in het vaandel staan. Mooi geschoren altijd en heeft onlangs een liposuctie op de dijtjes laten uitvoeren in Columbia. De billen hebben echt de Zuid-Amerikaanse contouren. Rond, vol en sluit aan op haar heupen als een zandlopers figuurtje. Heerlijk als je van doggystyle houd. Kortom aanrader voor de GFE.🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan