Recensie Caroline - Den Haag - Doubletstraat 25 vk1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De fleppendeflepper

Stamgast
Forumpionier
479
03/07/21
1.298
56
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ga niet zo vaak de passages in maar vandaag is een keer wel. Gelukkig maar, want bij de 2 verdiepingpassage(nr 75) zag ik bij het binnengaan in het eerste kamertje een leuk vriendelijk dametje staan en bij het verlaten keek ze me weer vriendelijk lachend aan. Ik ga tegenwoordig niet zo snel meer naar "onbekende" dames, maar na een paar meter in de straat toch omgekeerd en een babbeltje gemaakt.

Op mijn vraag wat een half uurtje kost reageerde ze met : 'normaal' 70e maar deze keer voor 50e . Nou prima dan , zonder te 'handelen' stond deze 'ouwe Gier' natuurlijk voor dit prijsje al binnen!!
Alleen wel nadrukkelijk overeengekomen dat de Bef en de Baf beslist uitgebreid moest gebeuren. Dit was Niet tegen dove'vrouws'oren gezegd en ze zei dat ze daar ook van geniet ... ja, ja waar heb ik dat meer gehoord ! Maar wat zou blijken? Ha , Mevrouwtje had niets te veel gezegd.

Omdat ik een goed gevoel over haar had, heb ik zelfs niet gevraagd naar pzc : ik dacht dat dit wel goed zou komen (en ook dat kwam uit !).

Caroline spreekt goed Nederlands en is sinds 3 dagen nu aan het werk en is van plan om lang te blijven. 3 of 4 jaar geleden had ze al eens een paar weken in de Doub gewerkt en stond destijds naast Sol.
Ze is een klein Dominicaans (beetje Indonesische look) vrouwtje met een mooi gezichtje , grote tieten en een mooie, goed "belipte" doos , géén dikke reet! Kortom best een goed lichaam , géén vet . Haar leeftijd is eerder voorbij de 45 dan eronder maar ze kon het natuurlijk wel waarderen dat ik haar 35 schatte. Beetje slijmen kan nooit geen kwaad denk ik altijd maar zo.....

Genieten doet ze inderdaad met een grote G en kan een Bef en een Baf zeer waarderen en laat dat ook blijken. Bij het pijpen wilde ze toch een cd uit zijn verpakking bevrijden , maar voordat mijn "objection" hier tegen uitgesproken was lag die al weer bij de voorraad. Ik moest haar wel 'bij'sturen want ze vond het vast niet erg dat ik vlug mijn zaadjes rond zou spuiten , maar daar kon ik "letterlijk" mijn eigen stokkie voor steken.
Een Kommertje in het mondje behoorde helaas niet tot de mogelijkheden , dus op het moment-suprème mijn jongeheer op tijd teruggetrokken (moet Poetin ook maar doen, maar dan met zijn leger !! ) .

Verder viel mij op dat Caroline een erg schone dame is en doet aan uitgebreide voor- en nawassen aan beide gaatjes (ze smaakt dan ook Jammie Jammie). Bij mij deed ze ook de voorwas en ondertussen keurt ze 'hem' effies. De na-was mocht ik zelf doen....

Ik zal zeker haar (onder)lichaam nog wel eens verder inspecteren want met mij is ze nog niet klaar..... je zal je bij haar zeker geen buil op je hoofd vallen.

Ze heeft 1 vrije dag (die wisselt) en dan 6 dagen in de week vanaf 11 /12 in de ochtend tot een uur of 10 / 11 in de avond zal ze aanwezig zijn , dus ook in het weekend.
Ingang van haar kamer is de 1ste in de passage en dus niet aan de straatkant.

Ik weer wat kwijt
Zij weer wat rijk .
 
Laatst bewerkt:
Ik kom er achter dat ik de verkeerde passage als adres heb door gegeven ...😭

Caroline zit op 25 vk 1 , is halverwege de gang : schuin tegenover Laura (Brasil).

NB : Adres is Inmiddels gecorrigeerd , zie link voor exacte locatie op plattegrond :

 
Laatst bewerkt:
Ik ben gisteravond op deze locatie geweest: 25 VK 1. Alleen twijfel ik of dit dezelfde dame is die hier als Caroline wordt besproken. Naar eigen zeggen noemt ze zichzelf Susan (dacht ik). Ze verklaarde een Columbiaanse te zijn en ik schat haar ergens tussen de 48-55. Volgens mij had ze ook lang stijl geblondeerd haar. Ze sprak verder nauwelijks Engels of Nederlands, eigenlijk alleen Spaans. Ze heeft een goeie borstenpartij en een goed gevormde achterkant.

Haar service is verder best prima. Het pijpen was prima en ze kwam daarna op mij zitten, waarna ik alweer te snel klaar kwam. Achteraf gaf ze nog een korte massage die best lekker was.

Ik hoop dat iemand hier kan ophelderen of dit inderdaad de besproken Caroline al dan niet is en eventueel kan verklaren wie dit dan wel moet zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gisteravond op deze locatie geweest: 25 VK 1. Alleen twijfel ik of dit dezelfde dame is die hier als Caroline wordt besproken. Naar eigen zeggen noemt ze zichzelf Susan (dacht ik). Ze verklaarde een Columbiaanse te zijn en ik schat haar ergens tussen de 48-55. Volgens mij had ze ook lang stijl geblondeerd haar. Ze sprak verder nauwelijks Engels of Nederlands, eigenlijk alleen Spaans. Ze heeft een goeie borstenpartij en een goed gevormde achterkant.

Haar service is verder best prima. Het pijpen was prima en ze kwam daarna op mij zitten, waarna ik alweer te snel klaar kwam. Achteraf gaf ze nog een korte massage die best lekker was.

Ik hoop dat iemand hier kan ophelderen of dit inderdaad de besproken Caroline al dan niet is en eventueel kan verklaren wie dit dan wel moet zijn.
ik heb het vermoeden, dat dit haar zus was.
Zit vaak naast elkaar in het kleine gangetje.
 
Ik denk dat het niet daar was, maar aan de andere kant met een wat bredere gang. Is overigens gelijk het eerste raam links als je die gang inloopt. Schuin daar tegenover heb je 25VK2 met een trap omhoog dacht ik.
Dan weet ik al wie je bedoeld, deze dame staar er al jaren, Wellicht dat iemand haar naam weet, ik dacht altijd dat het Camela was, maar zo heet ze niet.
Ik heb haar jaren geleden, een keer bezocht, maar ik vond het niet veel bijzonder.
 
Dan weet ik al wie je bedoeld, deze dame staar er al jaren, Wellicht dat iemand haar naam weet, ik dacht altijd dat het Camela was, maar zo heet ze niet.
Ik heb haar jaren geleden, een keer bezocht, maar ik vond het niet veel bijzonder.
Klopt, Camela kan het iig niet zijn, want die zit aan de andere kant in de smalle gang.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan