Recensie Sonja (Roe) Aarschotstraat 114 (rechts) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bimbojimbo

Wandelaar
49
27/12/22
138
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kort na de middag eens door de Aarschotsraat gewandeld, zonder al te veel verwachtingen. Af en toe moet ik in de buurt zijn voor mijn werk en dan ga ik eens kijken. De laatste maanden vond ik het niet veel soeps. Veel ongeïnteresseerde dames die enkel oog hebben voor hun gsm, veel lege ramen, veel dames die niet echt knap waren (naar mijn mening) en die enkelingen die de moeite zijn, die zijn altijd bezet.
Tijdens mijn wandeling naar het einde van de straat leek het alsof ik me weer €50 zou besparen. Veel lege ramen, lelijke vrouwen of niet geïnteresseerden.
Bij het terugkomen (terug richting station) kreeg ik een prachtige glimlach toegeworpen, met een klein en niet overdreven handgebaar. Ik heb teruggelachen en ben verder gegaan (ik had me er namelijk al bij neergelegd dat het niks zou worden vandaag) maar enkele meters verder toch teruggekeerd. En gelukkig maar.
Sonia is een opvallende verschijning, door haar felblonde lange haren, mooi figuur en prachtige lach. Mooi slank, sexy lingerie en stay-ups, klein maar mooi kontje….
Bij binnenkomst de standaard vragen. (naam, van waar ben je,…) ze vertelde me dat ik haar opviel vanwege mijn ogen.
Geld gegeven, terwijl ze het gaan wegbrengen was handen en jongeheer gewassen. Ik probeer dit altijd te doen tot ze binnenkomen. Dan zien ze dat je om hygiëne geeft. Altijd een pluspunt.
Sonia zelf was proper, verzorgd, rook lekker, intiem kaal (Geen must voor mij) en licht geparfumeerd.
Al pratend op het bed beland, waar ze direct naakt naast me kwam liggen. Prachtig lichaam, zachte borstjes (kleine B) met mooie uitstekende tepels. Ze deed het condoom aan met haar mond, en gaf me een lekkere pijpbeurt. Niet de beste die ik ooit gehad heb, maar met condoom toch wel 1 van de betere.
Na enkele minuten heb ik haar gevraagd bovenop te komen zitten. Ondertussen lekker aan haar borsten en tepels gelikt en gezogen. Ze kreunde zachtjes terwijl ze op en neer bewoog. Geen overdreven gekreun. Even later missionaris, maar heb haar benen opgetrokken tot haar knieën bijna tegen haar hoofd zaten. Af en toe had ze het er moeilijk mee maar ze liet het wel gebeuren, want ze genoot precies wel. Net toen ik haar omdraaide om over te gaan op doggy ging het wekkertje, waarop ze zei: don't worry. Ik mocht nog verderdoen tot ik klaarkwam. Haar poesje langs achter genomen, en lekker klaargekomen.
Ze nam het condoom af en gaf me een vochtig doekje, waarna ze zichzelf opfriste aan de lavabo. Ik heb nog mijn jongeheer gewassen, terwijl rustig ontspannen praten over mijn tattoos, daarna over dat ze daar weg wil. Ze vind het niet meer veilig in Brussel en overweegt om over te stappen naar privé-ontvangst. (Die dag was er nog iemand bestolen voor haar raam) Al pratend naar de deur, nog 4 zoentjes en "Stay careful" en ik ging goedgemutst buiten.
Prettige ervaring gehad met Sonja, ze is lief, spreekt vlot Engels, wil je niet zo snel mogelijk buiten werken. In totaal ben ik er bijna een half uur binnengeweest denk ik, waarvan 20min actie. Prijs kwaliteit dus zeer goed.
Volgende keer misschien een half uur.

Nog enkele dingen: ze gebruikte een beetje glijmideel, zeker niet te veel. Ze heeft iets langere schaamlippen, en ik heb wel zachtjes met haar klitje gespeeld maar te veel mocht niet. Volgende keer misschien wel.
 
Kort na de middag eens door de Aarschotsraat gewandeld, zonder al te veel verwachtingen. Af en toe moet ik in de buurt zijn voor mijn werk en dan ga ik eens kijken. De laatste maanden vond ik het niet veel soeps. Veel ongeïnteresseerde dames die enkel oog hebben voor hun gsm, veel lege ramen, veel dames die niet echt knap waren (naar mijn mening) en die enkelingen die de moeite zijn, die zijn altijd bezet.
Tijdens mijn wandeling naar het einde van de straat leek het alsof ik me weer €50 zou besparen. Veel lege ramen, lelijke vrouwen of niet geïnteresseerden.
When I came back (back to the station) I received a beautiful smile, with a small and not exaggerated hand gesture. I smiled back and went on (I had already resigned myself to the fact that it wouldn't work out today) but returned a few meters further. And luckily.
Sonia is a striking appearance, because of her bright blond long hair, beautiful figure and beautiful smile. Beautiful slim, sexy lingerie and stay-ups, small but nice ass….
The standard questions upon entry. (name, where are you from,…) she told me that I noticed her because of my eyes.
Given money, while they were going to take it away, hands and young gentleman were washed. I always try to do this until they come in. Then they see that you care about hygiene. Always a plus.
Sonia herself was clean, well-groomed, smelled good, intimately bare (Not a must for me) and lightly perfumed.
Ended up on the bed while talking, where she immediately lay naked next to me. Beautiful body, soft breasts (small B) with beautiful protruding nipples. She put the condom on with her mouth, and gave me a nice blowjob. Not the best I've ever had, but with a condom one of the better.
After a few minutes I asked her to sit on top. Meanwhile licked and sucked on her breasts and nipples. She moaned softly as she moved up and down. No excessive moaning. Missionary later, but raised her legs until her knees were almost against her head. Sometimes she had a hard time with it, but she let it happen, because she really enjoyed it. Just when I turned her over to switch to doggy, the alarm went off, and she said: don't worry. I was allowed to continue until I came. Her pussy taken from behind, and cummed nicely.
She took the condom off and gave me a wet wipe, then freshened herself up at the sink. I still washed my young gentleman, while talking about my tattoos in a relaxed way, then about her wanting to get out of there. She no longer thinks it is safe in Brussels and is considering switching to private reception. (That day someone was robbed in front of her window) Talking to the door, 4 more kisses and "Stay careful" and I went out in a good mood.
Had a pleasant experience with Sonja, she is sweet, speaks fluent English, and you don't want to work outside as soon as possible. I think I was there for almost half an hour in total, of which 20 minutes of action. Price quality very good.
Maybe half an hour next time.

A few more things: she used a little lube, certainly not too much. She has slightly longer labia, and I did play gently with her clit, but not too much. Maybe next time.
any idea if she is still there?
 
Vandaag ook een bezoek gebracht aan Sonja, na exact hetzelfde gevoel gehad te hebben bij de Aarschotstraat: drie vierde van de ramen zijn leeg, de resterende dames zijn veel minder aantrekkelijk dan vroeger en lijken ook minder interesse te hebben. Sonja stak inderdaad boven het huidige aanbod uit, maar eerlijk gezegd zou ik haar vier jaar geleden gewoon voorbij zijn gewandeld.
Binnen was ze in eerste instantie speels en vriendelijk, maar dat werd niet doorgetrokken: aanraken mocht slechts heel beperkt, en het moet duidelijk vooruitgaan. Hetzelfde truukje met de wekker werd ook bij mij toegepast: die gaat veel te vroeg af, waarna ze je met de woorden "Don't worry" zogezegd een dienst bewijst door overtime te gaan. Na de daad een half minuutje social time, en dan word je in de gang opgewacht terwijl ze de deur openhoudt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan