Sonya, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jaxx

Wandelaar
40
01/02/22
38
8
Helemaal kit gewoon. Afgesproken en toen ik er kwam schoten de kosten uit het dak. Uiteindelijk wou ze 280 voor uur. Mannen doe niet! Verspilling van je tijd ben meteen weg gegaan. Enige wat ik haar kan geven is dat ze echt lekker is maar je loopt binnen en willen geld voor alle services die vooraf waren besproken voor vast bedrag.

Weer zo'n ongelofelijke deceptie…
 
Ja logisch. Je vult een recensie in met al haar diensten 1 ster. Terwijl je weggegaan bent. Dus haar diensten kan je niet beoordelen.
Dat je het er niet mee eens was en weggegaan bent is je goed recht hoor.
 
Oké, maar je was bij haar en toen begon jij over nzc terwijl het niet bij haar mogelijkheden staat? Toen wilde ze dat wel doen, maar voor 100 extra? Dan zit jij fout vind ik. Had je van te voren moeten vragen.
 
Zij begon zelf er over meteen toen ik binnen stapte. Ik je heb niks over nzc gezegd toen ik binnen kwam. Probeerde daarbij geld te vragen voor Deepthroat, nzc, zoenen etc etc. Afspraak was gewoon 200 voor uur en wou beginnen met 30 min en kijken hoe het was. Als kut was zou ik gaan en als leuk was meer betalen om langer te blijven
 
Oké, wegwezen dus inderdaad.
Bij nzc was ik al de straat uitgerend. Mensen moeten het zelf weten hoor, maar niet voormij.
Dat zij het niet bij haar mogelijkheden heeft staan, maar het wel meteen aanbied vind ik echt slecht. Ga voor het één of voor het ander, maar niet op deze manier.
 
Heren lees aub deze thread.
Bericht in onderwerp 'Ann, Volendam'
https://www.girlsreview.nl/threads/ann-volendam.24406/post-500113

Deze dames zitten allemaal samen zelfde huis. Bij alle 3 niks positief. Sonya werkt btw ook met booker die zich als haar voor doet en alles beloofd

Lina

Anna Monica
 
Lina / Anna inderdaad. Zie je thread
 
Deze proberen inderdaad al je geld uit je zakken te kloppen. Had afgesproken met Sonya, 30 minuten incl. pzc voor €100,-
Daar aangekomen werd voorgesteld om een trio met haar vriendin erbij te doen, prijs werd €220,- voor 30 minuten, daarna werd voorgesteld om het zonder condoom te doen voor €400,- voor diezelfde 30 minuten.
Vantevoren had ik bovenstaande reacties al gelezen dus verwachtte nog meer extra's als de kleren daadwerkelijk uit zouden gaan dus ben maar omgedraaid en weggegaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan