Recensie Sophie/Chloe, Den Haag (voorheen Amsterdam) 3,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deckx

Meubelstuk
Forumpionier
1.587
02/07/21
3.922
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8090266-sophie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sophie heb ik vorig jaar ontmoet tijdens haar eerste werkbezoek aan ons landje. Ze ontving in een toen populair hotel. Inmiddels komt deze Braziliaanse regelmatig naar Amsterdam en is ze in appartementen te vinden.
Zo op het eerste gezicht een classy dame, spreekt goed Engels. Ze vertelde dat ze dit werk na een break van een aantal jaar weer had opgepakt.
Het is duidelijk een dame die weet wat ze doet en van haar werk kan genieten. Dit werd uiteindelijk zeer duidelijk en vervolgens werd ik voor haar hoogtepunt bedankt door flink oraal onderhanden genomen te worden. Hierbij wordt weinig overgeslagen. Haar advertentie geeft al aan dat ze houdt van rimmen en dit doet ze dan ook heerlijk. Je zou denken dat zo'n meid dan ook wel een behoorlijke prostaat massage geeft, maar helaas viel dat tegen. Een gretige cim was de perfecte afronding van een heerlijk eerste uurtje met deze dame.
 
Leuke dame inderdaad. Ik ben bij haar geweest in een groot hotel op de Zuidas. Is aardig en doet goed mee. Ik ben een tijdje geleden bij haar geweest en toen had ze nog andere prijzen. Half uur 80 euro en 45 min voor 100 euro. Inmiddels vraagt ze dat voor een half uur. Dus qua tarief wel in korte tijd behoorlijk omhoog gegaan.

Maakt deel uit van een groep dames die uit Zuid Amerika komen, maar in Spanje wonen. Is zeker niet de slechtste van die groep. Een van de beste zelfs.
 
Bezoekdatum: 11 november 2020

Prijs: €100/30 minuten

Paar weken geleden gewhatsappt met Sophie maar iets hield me tegen om haar te ontmoeten aangezien er nog geen recensies over haar waren en mijn persoonlijke ervaring met zuid amerikaanse meiden is dat de meesten onbetrouwbare, ijskoude, geldbeluste, onhygiënische afwerkertjes zijn. Enkele uitzonderingen daargelaten overigens.

Na het lezen van Hookers recensies heb ik toch Sophie weer benaderd en mijn wensen kenbaar gemaakt zoals tz, pzc, rimmen waarmee ze instemde en met name tz doet ze echter alleen bij heren die schoon en fris ruiken. Whatsapp contact ging prima en vanmiddag haar bezocht in een hotel waar je discreet en direct naar de lift loopt zonder lastige vragen van de receptie.

Sophie ziet er exact uit als haar foto's. Kleine vrolijke dame die uitstekend Engels spreekt. Bij binnenkomst gelijk een knuffel gegeven en voorzichtig haar een subtiele tongzoen gegeven wat ze toeliet. De hygiëne bij zowel Sophie als de kamer cq bed is prima. Beetje over van alles en nog wat gesproken en de sfeer was erg relaxed.

Na de financiële plicht gelijk de kleren uitgetrokken (douchen had ik thuis al gedaan) en heerlijk met Sophie diep en nat tongzoenen alsof het je vriendinnetje is. Ze genoot er zichtbaar van en ging er ook helemaal op in. Langzaam afgedaald naar haar bijgewerkte borsten en haar tepels gelikt en gezogen die keihard erop reageerden. Vervolgens verder naar beneden gegaan en met mijn tong teasend via haar dijbenen naar haar klitje toegewerkt. Sophie lag er helemaal klaar voor om gelikt te worden. Ik heb haar minutenlang uitgebreid liggen beffen en gerimd wat ze heerlijk vond. Haar poes werd kleddernat. Daarna was het mijn beurt. Ik staand en zij knielend op bed deepthroatte ze me zonder condoom met volle overtuiging en zonder schaamte wat me nog geiler maakte. Op mijn aanwijzing dat ze alleen haar mondje moest gebruiken tijdens het deepthroaten en niet haar handen werd trouwens keurig door Sophie opgevolgd. De ballen werden ook niet door Sophie overgeslagen. Liggend op bed ging ze goed ervoor zitten om me heerlijk te rimmen. Omdat ik zei dat ze haar tong diep in mijn kont moest steken dacht ze dat haar vinger er ook in mocht maar dat heb ik vriendelijk afgewezen. In standje 69 heb ik haar verder uitgelikt waarbij ik nog een vinger in haar kont stak en haar heb gespankt. Ze neukte me daarna reversed cowgirl waar ze lekker geil bij kreunde en waar ik een goed uitzicht had hoe ze me aan het berijden was. Sophie voelde door alle inspanning inmiddels flink bezweet. Uiteindelijk heeft ze me deepthroat pijpend me klaar laten komen waarbij ze net op tijd stopte met pijpen om vervolgens handmatig al mijn zaad eruit te trekken.

Conclusie: heerlijke geile, passievolle en hartstochtelijke ervaring met Sophie gehad waarbij ze zelf ook zichtbaar van genoot. Na een zeer lange tijd heb ik weer een goede ervaring gehad met een zuid amerikaanse.

Herhalingsgevaar absoluut!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8090266-sophie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
paar maanden geleden bij deze sophia geweest, ze doet alles wat ze in haar profiel belooft. spreekt redelijk goed engels en alles is schoon en fris.
tongzoenen, pzc, beffen, vingeren en intiem, en ze likt ze kontje lekker ( bij mij toen zonder meerprijs )
anal heb ik niet geraagd.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag bezoekje gebracht. Afgesproken voor een uur, maar zodra ze begon was alles erop gericht me zo snel mogelijk klaar te laten komen en me de deur uit te werken… Werd na 30 minuten de deur uitgewerkt… Geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tegenvaller.

Contact via Whatsapp verliep goed en reageerde snel.

Aangekomen op plek en afgesproken tijd had ze niet door dat ik appte. Half uur later reageerde ze weer opeens. Geen probleem van gemaakt verder en ze bood ook haar excuses aan.

Ik schat haar ook rond de 35. Ziet er goed uit en heeft ook een goed lichaam.
Had thuis al gedouched maar aangezien ze ging rimmen had ik snel nog maar even gedouched zodat ik zeker wist dat alles fris was. Op bed gaan liggen en we begonnen met tz maar deed ze vrij passief en proefde helaas ook een lichte rook smaak. Opeens pakt ze condoom en doet ze om mijn lul. Ik vraag nog is pzc toch waarop ze reageerde dat het niet schoon is. Vond dit heel apart, ben netjes geschoren overal en had mijn lul zelfs 2x goed gewassen. Vind hygiëne heel belangrijk dus dit had ik niet verwacht en heb dit ook nog nooit meegemaakt bij andere dvp's of exen.

Overigens wel bijzonder dat ze mij wel rimde en dit deed ze dan ook langdurig en ook echt lekker. Ging goed met haar tong heen en weer en drukte het er goed in. Probeerde haar vinger er ook nog in te doen maar dat is niet mijn ding haha.

Neuken was verder ok maar niet heel bijzonder.

Hierna weer mij gerimd terwijl ze me ook aftrok. Aan het einde zei dat ik moest komen omdat ik nog 5 minuten had. Nog gevraagd of ik in haar mond kon komen, ze zei ja, maar toen ik kwam deed ze alleen haar mond er tegen aan. Beetje jammer.

Ben uiteindelijk in totaal ongeveer 40 min binnen geweest. Wat Dirckdickler schreef in zijn recensie dat ze het snel af probeert te werken herkende ik ook helaas.

Ze was verder wel heel vriendelijk. Blijft niet lang meer in Nederland omdat ze binnenkort weer naar Spanje vertrekt. Geen herhalingsgevaar voor mij omdat ik ze geen pzc deed en ik na 40 min weer buiten stond en had voor een uur betaald.

En wat amityvile hierboven zegt, ik ben ook een lurker heb nou eenmaal geen zin om heel actief te zijn op internet fora. Ik probeer wel altijd een recensie achter te laten zodat ik op die manier in ieder geval wel kan bijdragen aan dit forum dus doe er mee wat je wilt.
 
Het laat dan maar zien dat goede ervaringen van eerdere wandelaars geen garantie zijn dat volgende wandelaars deze ook krijgen. Ik heb een goede date met haar gehad in ieder geval en er was geen sprake van gehaast en de deur uit werken. Misschien dat de heren met een slechtere ervaring haar dan helaas op een minder goed moment troffen.
Wat betreft de leeftijd; dat ze de 30 wel voorbij is leek me wel duidelijk, hoe oud ze precies is weet ik ook niet. De foto's geven een betrouwbare indruk, dan maakt de werkelijke leeftijd eigenlijk ook niet zo veel meer uit.
 
Klopt, dame begin januari bezocht. Billen, borsten en lippen is aan gesleuteld. Maar ze ziet er lekker geil uit zo. Als je komt voor neuken ben je aan het verkeerde adres.

Ik had betaald voor een uurtje en zodra mijn onderbroekje uitging dook ze direct naar m'n anus om me te rimmen. Sophie heeft m'n kontgat helemaal schraal gerimd. Heb geloof ik zo'n 40 minuten op haar gezicht gezeten. Af en toe een vingertje weggeslagen bij m'n poepertje en dan probeerde ze er met haar neus in te gaan.

Na de uitgebreide rimsessie haar ff keihard van achter genomen om uiteindelijk haar mond vol te spuiten. Heb een leuk uurtje gehad maar zulke meiden bezoek ik vaak maar 1 keer.
 
Gisteren contact gezocht met Sophie. Ik vroeg haar vriendelijk of het ook mogelijk was om alleen een pijp en rim date van een kwartier kon krijgen. Ik kreeg eens niet zo vriendelijke reactie terug, waaruit ik maar opmaakte dat dit niet mogelijk is. Ik ga wel voor 50 euro minder naar Jazzmin (als ik ooit een afspraak kan krijgen) of voor 100 euro minder naar Destany.
 
Oke ik haat het om de vraag te stellen maar ik doe het toch. Zoek al tijden naar een goede rimbeurt maar ben nu eenmaal behaard op de reet en erom heen. Weghalen is vooralsnog geen optie (voor het geval dat die suggesties komen). Heeft een van jullie ervaren of ze daar moeite mee heeft?
Heeft ze niet. Kan het beamen.
 
Sinds 31 maart weer terug in NL, 12 april vertrekt ze weer. Gisteren half uur bij haar geweest, lieve aardige dame. 150€ voor half uurtje. Niet goedkoop, maar ze rimde en pijpte voor dat bedrag er heerlijk intens en diep op los. Liet toe dat ik haar hoofd in mijn handen nam en me zelf lekker klaar stootte in haar mond.
Daarna was het redelijk snel afgelopen. Met 2 keer douchen, beetje kletsen en op bed samen in actie was het half uur toen ik buitenstond alweer voorbij.
Maar mij ziet ze zeker nog wel eens. Ze is tussen de 35-40.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
vanavond bij Sophie geweest, al met al een prima tijd gehad.
Er is wel het een en ander gedaan maar dat is bijna standaard tegenwoordig geloof ik.
De prijs was als het een date zonder rimmen was geweest te hoog, maar met het kontlikken kom je bij nadere dames ook aan de 200.
Ze was relaxed en meegaand. Zoenen was prima en de tepels werden niet vergeten.
Aan haar lichaam is genoeg gedaan maar dat was niet heel storend.

Al met al prima maar weinig herhalingsgevaar.
Ooh en omgebouwd is ze zeker niet...als je mijn tampeloeris volledig kan hebben ben je niet verbouwd.
Daar heb ik ervaring mee :)
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Paar maanden geleden geweest, klein van stuk (kleiner dan ik had verwacht; ben zelf 1.80, zij is iets van 1.60).
Ze likt je echt helemaal schoon, rimt als geen ander. Prima seks, niks aan op te merken.
Dus voor een goede rimjob moet je bij haar zijn.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame al langer op de rader, maar kom niet zo vaak in Amsterdam, dus tot nu niet eerder kunnen bezoeken. Nadat je een appje stuurt reageert ze vrij vlot en duidelijk. Ze geeft een aanknopingspunt waar ze in de buurt ontvangt en je krijgt een half uur voor je afspraak een videocall met haar. Ze ziet er erg lekker en zeer vriendelijk uit. Binnengekomen in een erg nette woning, waar je je mag opfrissen in een goede en zeer schone badkamer.

Sopphie zelf is een kleine dame die je naar mijn mening moet koesteren. Heerlijk tongzoenen , rimt je lekker en lang en pijpt je lekker met gevoel.
Leuke tijd gehad, wel iets korter dan ik verwacht had, je bent in totaal 50 minuten binnen. Ga ik een volgende keer terug, Ja, maar dan mag het wel iets ruiger en hoeriger allemaal, nu net iets teveel een GFE gevoel, maar dat kan er ook aan liggen dat ik het zelf niet heb aangegeven hoor.
Sopphie, mocht je meelezen, até a próxima vez
 
Terug
Bovenaan Onderaan