Recensie Soraya, Soraya's Palace, Steenokkerzeel 4,90 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb Soraya al twee maal mogen "ervaren" en het is een echte PSE... Ze neemt initiatief en weet hoe ze je kan laten genieten. Een uur is zo voorbij. Soraya is nogal klein en ik ben redelijk groot maar dat vormde geen probleem. Ze is ook nog heel strak, vind ik. Enige minpunt vond ik de fake borsten die niet zacht genoeg of naturel aanvoelen. Maar ja, dat is mijn smaak. Top dame!!!

@White Rabbit
Ondanks het feit dat ik Soraya al 2x bezocht heb, heb ik haar nooit gevraagd of ze ook anaal doet. In één van je reviews zag ik dat wel staan, dus doet ze dat? En indien voor een meerprijks, hoeveel?
Dank!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@White Rabbit
Ondanks het feit dat ik Soraya al 2x bezocht heb, heb ik haar nooit gevraagd of ze ook anaal doet. In één van je reviews zag ik dat wel staan, dus doet ze dat? En indien voor een meerprijks, hoeveel?
Dank!
Dat kan je beter aan haar zelf vragen

@White Rabbit
Ondanks het feit dat ik Soraya al 2x bezocht heb, heb ik haar nooit gevraagd of ze ook anaal doet. In één van je reviews zag ik dat wel staan, dus doet ze dat? En indien voor een meerprijks, hoeveel?
Dank!
En de prijzen staan vermeld op de adv op redlights

Heb Soraya al twee maal mogen "ervaren" en het is een echte PSE... Ze neemt initiatief en weet hoe ze je kan laten genieten. Een uur is zo voorbij. Soraya is nogal klein en ik ben redelijk groot maar dat vormde geen probleem. Ze is ook nog heel strak, vind ik. Enige minpunt vond ik de fake borsten die niet zacht genoeg of naturel aanvoelen. Maar ja, dat is mijn smaak. Top dame!!!
En vanwaar haal jij die 100€ voor een uur ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie op de site sommige foto's van Soraya waar haar borsten een stuk groter lijken dan wat ik me herinner (intussen 2 jaar geleden). Ze had toen een flinke B (mijn inschatting), maar nu zie ik op sommige foto's toch wel iets meer. Photoshop of heeft ze er weer laten aan werken ondertussen?
 
Hallo iedereen ik heb zeer spijtig nieuws.
Net terug thuis van een afspraak met Lisa. Had normaal een afspraak met Soraya maar onze topper heeft beslist vanaf vandaag een pauze in te lassen maar weet niet tot wanneer. Kan zelfs zijn voor altijd.
 
Mag ik zo vrij zijn om dat slechte nieuws te weerleggen, ik was vandaag de ganse namiddag bij Soraya.
Soraya gaat zich meer concentreren op haar vastere klanten zoals ze al zolang probeert te doen, ze gaat in principe
er geen nieuwe klanten meer bijnemen.

Verdere reacties of uitleg ga ik er niet opgeven, was trouwens bij haar toen ik dit las tijdens een rookpauze die ze nam ;-)
 
Mag ik zo vrij zijn om dat slechte nieuws te weerleggen, ik was vandaag de ganse namiddag bij Soraya.
Soraya gaat zich meer concentreren op haar vastere klanten zoals ze al zolang probeert te doen, ze gaat in principe
er geen nieuwe klanten meer bijnemen.

Verdere reacties of uitleg ga ik er niet opgeven, was trouwens bij haar toen ik dit las tijdens een rookpauze die ze nam ;-)
Soraya staat ook wel nog altijd op de site. Ik ben benieuwd naar haar definitie van "vastere klanten". Ik ben al 2x bij haar geweest maar dat dateert van net voor Corona. Ben benieuwd...
 
Soraya staat ook wel nog altijd op de site. Ik ben benieuwd naar haar definitie van "vastere klanten". Ik ben al 2x bij haar geweest maar dat dateert van net voor Corona. Ben benieuwd...
Ik heb al drie maal een afspraak met haar gemaakt en telkens als ik aankwam was er steeds één of ander excuus en stelde men een ander meisje voor maar daar ben ik niet op ingegaan. Dus ik ga er niet meer.
 
Ik had hetzelfde. Ik snap het dat ze zich focust op vaste klanten maar dan moet ze zich niet beschikbaar stellen op de website.
Ga ik volledig mee akkoord. Ik denk dat ze zich blijft vermelden op de site omdat anders de line-up wel heel mager wordt. Teken aan de wand is ook dat er op Redlights vroeger altijd een dagelijkse update stond met welke meisjes er die dag waren. Nu zie je alleen nog een algemene tekst... Jammer.
 
Soraya heeft het recht om uitsluitend nog een beperkte selectie van klanten te ontvangen. Maar dat ze dat dan duidelijk communiceert. Afspraken maken en nadien annuleren is niet OK. Ik ga er ook niet meer, in vind de mentaliteit de laatste maanden niet meer Ok
 
Jullie hebben een voorbeeldig huwelijk
Niks van huwelijk ik heb er nog nooit problemen gehad met een afspraak die is afgezegd en blijkbaar white rabbit ook nog niet maar kan altijd gebeuren en moest het gebeuren so what andere keer dan he. Waarom maken sommige mannen zich daar zo druk over lukt de afspraak niet boek dan een andere keer en als soraya beslist om de vaste klanten voorrang te geven is toch haar volste recht of niet
 
Dat madam Soraya dan duidelijk op haar site communiceert, enkel voor goede vaste klanten, die bij voorkeur voor twee uur reserveren.
Ik heb er geen probleem mee dat ze duidelijk zegt " ik wil u niet meer als klant" dat respecteer ik. Maar al dat gekronkel eromheen , afspraak tot drie maal, op het laatste moment afzeggen of verplaatsen vind ik niet correct. Ik ga er niet meer. Voor de anderen "happy few" veel plezier.
 
Ik kan er wel inkomen dat sommigen het echt niet fijn vinden als ze herhaaldelijk gelokt zijn of zich zo toch voelen, door meerdere keren een afspraak ter plekke af te zeggen... Zou inderdaad goed zijn als haar exclusiviteit duidelijk vooraf vermeld is en ze zich er in haar reservaties dan ook aan houdt.
Zo'n dingen schrikken me toch ook helemaal af als twijfelende bezoeker van dit paleis.
Niet vergeten dat we niet allemaal single zijn en er vlotjes meerdere keren per maand tussenuit kunnen knijpen om stiekem langs te gaan: voor velen is het een lastige puzzel die heel voorzichtig gelegd moet worden (werk/vrouw/financieel) dus als dat dan last minute in het water valt: weg kans, die je ook ergens anders wel had kunnen nemen.

Enfin, even een praktische vraag, want ik wil toch echt wel eens gaan zien, ondanks mijn onzekerheid:
Hoe werkt dat in de praktijk? Je belt aan en dan, eens binnen?
Zie je daar nog andere klanten? Hoe weet je welke dames er aanwezig zijn, mocht je niet vooraf een keuze gemaakt hebben?
Betaal je aan Soraya zelf die daar waarschijnlijk zo een beetje de bazin is, of aan de dame van je keuze op de kamer?
En hoe bespreek je de wensen, en de eventuele extras, met haar?
En wat wordt daar zo voor gerekend? In mijn geval bv: tongkussen en eventueel KKIM (als de dame in kwestie een mooi engelensnoetje heeft)

Sorry voor de nogal lullige vragen, maar het is een groot dilemma voor mij ,die eerste maal naar zo iets toe te stappen en ik wil goed voorbereid zijn.
 
Je belt aan, en de beschikbare Dames worden voorgesteld.
Ik heb op al die jaren dat ik er kom nog nooit een andere klant tegen gekomen of gezien.
Je betaalt aan de Dame op de kamer en bespreekt met haar eventuele extra's.

De prijzen vind je op de website of redlights.
 
Enfin, even een praktische vraag, want ik wil toch echt wel eens gaan zien, ondanks mijn onzekerheid:
Hoe werkt dat in de praktijk? Je belt aan en dan, eens binnen?
Zie je daar nog andere klanten? Hoe weet je welke dames er aanwezig zijn, mocht je niet vooraf een keuze gemaakt hebben?
Betaal je aan Soraya zelf die daar waarschijnlijk zo een beetje de bazin is, of aan de dame van je keuze op de kamer?
En hoe bespreek je de wensen, en de eventuele extras, met haar?
En wat wordt daar zo voor gerekend? In mijn geval bv: tongkussen en eventueel KKIM (als de dame in kwestie een mooi engelensnoetje heeft)

Sorry voor de nogal lullige vragen, maar het is een groot dilemma voor mij ,die eerste maal naar zo iets toe te stappen en ik wil goed voorbereid zijn.
*Als je aanbelt en er andere klanten zijn, steken ze ofwel even in het toilet of houden ze nog even boven op de kamer tot jij je keuze gemaakt hebt (ofwel terug buiten ofwel boven in een kamer). HEt is altijd mogelijk dat je buiten een andere klant tegenkomt, dat heb je overal natuurlijk.
*betalen is aan de dame zelf, die zal dan eerst het geld wegdoen alvorens terug op de kamer te komen
 
Ik kan er wel inkomen dat sommigen het echt niet fijn vinden als ze herhaaldelijk gelokt zijn of zich zo toch voelen, door meerdere keren een afspraak ter plekke af te zeggen... Zou inderdaad goed zijn als haar exclusiviteit duidelijk vooraf vermeld is en ze zich er in haar reservaties dan ook aan houdt.
Zo'n dingen schrikken me toch ook helemaal af als twijfelende bezoeker van dit paleis.
Niet vergeten dat we niet allemaal single zijn en er vlotjes meerdere keren per maand tussenuit kunnen knijpen om stiekem langs te gaan: voor velen is het een lastige puzzel die heel voorzichtig gelegd moet worden (werk/vrouw/financieel) dus als dat dan last minute in het water valt: weg kans, die je ook ergens anders wel had kunnen nemen.

Enfin, even een praktische vraag, want ik wil toch echt wel eens gaan zien, ondanks mijn onzekerheid:
Hoe werkt dat in de praktijk? Je belt aan en dan, eens binnen?
Zie je daar nog andere klanten? Hoe weet je welke dames er aanwezig zijn, mocht je niet vooraf een keuze gemaakt hebben?
Betaal je aan Soraya zelf die daar waarschijnlijk zo een beetje de bazin is, of aan de dame van je keuze op de kamer?
En hoe bespreek je de wensen, en de eventuele extras, met haar?
En wat wordt daar zo voor gerekend? In mijn geval bv: tongkussen en eventueel KKIM (als de dame in kwestie een mooi engelensnoetje heeft)

Sorry voor de nogal lullige vragen, maar het is een groot dilemma voor mij ,die eerste maal naar zo iets toe te stappen en ik wil goed voorbereid zijn.
@146
Let wel, de zaak blijft één van de betere (zoniet de beste) van de streek, ondanks dat er soms eens een negatief verhaal naar boven komt. Voor mij staat deze zaak bovenaan op gebied van hygiëne en algemene netheid. Ik had er nog geen negatieve ervaringen en ook qua discretie is het top. Voor corona kon ik twee maal afspreken met Soraya (top service!!!), maar als ze zich nu terugplooit op (meer recente) vaste klanten, dan zal ik eerder voor andere meisjes gaan dan voor Soraya omdat ik niet wil meemaken wat @Hans64 heeft meegemaakt. Ik wacht wel al een eindje op een vernieuwing van de line-up omdat mijn smaak er niet tussenzit, maar dat ligt aan mij ;-)
 
Mag ik zo vrij zijn om dat slechte nieuws te weerleggen, ik was vandaag de ganse namiddag bij Soraya.
Soraya gaat zich meer concentreren op haar vastere klanten zoals ze al zolang probeert te doen, ze gaat in principe
er geen nieuwe klanten meer bijnemen.

Verdere reacties of uitleg ga ik er niet opgeven, was trouwens bij haar toen ik dit las tijdens een rookpauze die ze nam ;-)
zelf was ik regelmatige klant bij Soroya gedurene enkele jaren ..... ik heb het laatste jaar getracht tot 3 x toe een afspraak te maken en deze wordt steeds kort voor de afspraak afgezegd. Ik ga er dus niet meer. voor mij is Soroya Palace history.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
  10. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tja zal nog is recensie schrijven weer tijdje geleden zeker, niet dat ik er was maar dat ik recensie maakte.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Donderdag
Wel zal nog eens iets schrijven, na wederom een leuke paar uurtjes te hebben gespendeerd met mijn favoriete Dame.
Wat er allemaal passeert is door iedereen geweten, en zoals steeds val ik in herhaling maar ze blijft me verbazen, we hadden samen
wat speeltjes gekocht en deze dan vanmiddag uitgeprobeerd tussen al het gerollebol en gelul door.
Moet zeggen dat ze ook hier weer weet hoe de juiste dingen eruit te pikken voor ons beide.
 
Terug
Bovenaan Onderaan