Algemeen Soraya's Palace, Steenokkerzeel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga geen namen noemen maar ben er Al bij 2 geweest die niet gevaccineerd zijn.
Ik maak daar geen probleem van want ben het zelf ook niet.
Maar je zou toch denken dat je met zo'n beroep je toch wel zou laten vaccineren ?
 
Het is een relatief kalme straat met vrij open bebouwing, er zijn ook nauwelijks passanten. De meeste mensen die er passeren weten niet eens wat er binnen gebeurt. Buiten hangt er ook geen reclame ofzo. Aan de overkant staat een huis waar ik nog nooit beweging heb gezien, daarnaast een groot leeg terrein/parking. Er kunnen 4 wagens voor haar deur parkeren. Zo kan je bijna direct binnen wandelen. Niemand gaat lastig doen als je even op voorhand belt om te zeggen dat je voor de deur staat.
Aangezien de buren ook in dezelfde branche zitten, zullen ze daar wel wat gewoon zijn zeker. Over het algemeen inderdaad rustig, maar de vorige keer een ganse school kinderen die passeerde...
 
Soraya is inderdaad een bommetje in bed, echt een aanrader! Spijtig genoeg slaagt ze er niet in om goede dames aan te trekken vrees ik. Reeds een aantal geprobeerd maar spijtig genoeg allemaal onder het gemiddelde, anders wel een goed en verzorgd huis!
 
Sofia, vergezeld door 2 Roemeense vriendinnen, is terug, zag ik net op de site van Soraya!
Wel kijken op de Franstalige versie. :rolleyes: (https://www.sorayaspalace.be/fr/our-hostesses)
Wie schrijft die eerste recensie?? ✍️ (y)
Recensie over die 2 nieuwe Roemeense meisjes bedoel je? Want over Sofia zijn er hier al een paar recensies (waaronder eentje van mijnentwege van een paar dagen terug ;) ), zie https://www.girlsreview.nl/threads/sofia-steenokkerzeel-sorayas-palace.1650/.
De Nederlandstalige versie van de site van Soraya's Palace is trouwens ondertussen ook geupdated.
 
Ik ben nog nooit in een privéhuis geweest dus even een paar vragen.

Is het mogelijk om een Date vast te leggen een paar dagen op voorhand?

Kan er voor 2 uur geboekt worden?

Is het mogelijk, het ene uur 1 dame te hebben en het andere iemand anders?
 
Als je een voorkeur hebt voor een bepaald iemand boek je best enkele dagen op voorhand. Zo ben je zeker dat die bepaalde persoon die dag ook aanwezig zal zijn. Je kan steeds meerdere uren boeken. Zo is hier iemand op het forum die Soraya steeds enkele uren voor zich boekt... :mad:;)
Bij Soraya's Palace zijn ze heel inschikkelijk. Ik ben er zeker van dat switchen tussen 2 dames geen probleem zal zijn. Misschien wel even douchen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog nooit in een privéhuis geweest dus even een paar vragen.

Is het mogelijk om een Date vast te leggen een paar dagen op voorhand?

Kan er voor 2 uur geboekt worden?

Is het mogelijk, het ene uur 1 dame te hebben en het andere iemand anders?
Ja normaal geen probleem daar, het enige dat ze vragen als je een nieuwe klant bent en je legt een date vast een paar dagen op voorhand de dag ervoor nog is te bevestigen. Alvast veel plezier gewenst 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan