Recensie Spanje, Malaga - Michelle, Erotische massage 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Irolt

Newbie
4
07/06/23
4
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.destacamos.com/268415-masajes-eroticos-m%C3%A1laga-665156402-contactos/details.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In juni 2023 was ik tijdens een vakantie in Andalusië (Spanje) in de gelegenheid in Malaga de rondborstige Michelle te bezoeken voor een ontspanningsmassage. Via whatsapp heb in contact gezocht en in de automatische reply stond al vermeld dat een handmatig hoogtepunt tot de standaard dienstverlening behoort(!)
Het adres in Malaga was niet moeilijk te vinden maar in het appartementencomplex aangekomen bleek dat de appartementen naast een huisnummer ook een huisletter hebben en dat had Michelle niet vermeld. Dus het was even zoeken maar ze was telefonisch goed bereikbaar dus al snel kon ik aanbellen bij nummer 2 F. Michelle is een leuke, warme vriendelijke dame (van ongeveer 50) die mij hartelijk welkom heette in haar praktijk met keurige professionele maar sfeervolle behandelkamer en afzonderlijke badkamer. Michelle droeg een witte behandeljas met dito broek waarin haar royale decolleté en ronde achterwerk fraai uitkomen. Na een verfrissende douche mocht ik een meer dan goede ontspanningsmassage ontvangen met veel aandacht voor alle spieren in benen, rug, nek en armen. Pas aan het einde besteedde ze liefdevolle aandacht aan mijn achterwerk en wist ze mij goed op te warmen zodat toen ik mij op mijn rug draaide ik helemaal klaar was voor de beloofde handmatige finale. Die gaf ze heel liefdevol en met tedere hand terwijl ik haar billen en grote borsten mocht strelen. Het hoogtepunt was echt fantastisch en zal ik niet gauw vergeten! Michelle is voorzien van royale ronde vrouwelijke vormen dus niet echt heel slank maar ook nog net niet mollig te noemen. Ze spreekt Engels maar niet echt heel goed zodat een gezellig gesprek er niet echt van gekomen is. Wel is het een hele lieve warme vrouw waarbij je je direct op je gemak voelt. Ik vermoed dat er nog wel meer mogelijk is als je vaker komt.
Michelle is een aanrader voor wie in Malaga even wat extra ontspanning zoekt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan