Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De hygiëne van die dames is niet minder dan de hygiëne van dames in Schipperskwartier waar men 50€ vraagt. Laat dat duidelijk zijn.

Jep, en als we dat niet geloven dan maak je ons wel wat anders wijs zeker?

Best dan maar in de toekomst naar het vieze latinastraatje gaan en de correct en hygiënisch werkende dames in het SKW gerust laten met je PZC en CIM voor 50 Eur?

Zoals @Likker69 al schreef, in de Verversrui zitten er tijdens de dag ook een paar van die figuren waar jij op valt. Ieder zijn ding natuurlijk, ik oordeel daar niet over. Je kunt daar eens proberen, die zullen misschien aan je wensen willen voldoen om toch ook eindelijk eens een klant binnen te krijgen, al is het dan een viezerik die voor een habbekrats in hun bek wil spuiten.

Bij de knappe dames in het SKW maak je alleszins geen schijn van kans, misschien kán het daar hier en daar ook wel maar dan zul je aardig wat dieper in je buidel moeten tasten en dat is duidelijk niet je bedoeling. Integendeel, hoe goedkoper hoe beter maar de prijs is in de meeste gevallen omgekeerd evenredig met de schoonheid en de hygiëne van de dame.. Voor het geval je dit niet zou begrijpen......hoe goedkoper hoe lelijker en hoe viezer of hoe lelijker en viezer hoe goedkoper (ja ik weet het, dat is net hetzelfde)
 
Een "dame" die het voor 30 € doet zal het ook met de grootste VETZAK doen !! Dus 30€/50€ zc niet aan mij besteed. En ik denk niet dat je er meer bezoekt dan mij , al is het geen wedstrijdje zeker!!
Ik wil gewoon maar eens meedelen dat eender welke soa heus het onderscheid niet zal maken adh van hoeveel je aan een dame betaald om een seksuele activiteit zc uit te voeren (of dat nu nzc of pzc betreft). Of een rijke tiest zoals Marc Coucke of Gert Verhulst of de grootste vieze vetzak binnenstapt maakt echt geen bal uit. Overigens heb je volgens mij geen zekerheid dat een dame die een duurder tarief hanteert, niet plooit voor een vieze vetzak die haar prijs zou betalen. Maw; als een vieze vetzak het geld ervoor over heeft zodanig dat die dame plooit, kan ze evengoed al dan niet toch nog een soa krijgen, ongeacht hoeveel ze er betaald voor kreeg.
 
Ik bezoek als alleenstaande misschien een pak meer een prostituees dan jij.
Bezoek??? Je komt op mij nogal over als een droogneuker, bij de dames voor het raam staan en kijken wie/hoeveel er binnengaan en dan een beetje fantaseren wat er zich binnen afspeelt. Constant vragen naar ervaringen van anderen zodat je thuis een beetje kan rukken terwijl je de verhalen leest. Ga gewoon eens ergens binnen zonder elke keer dat gezeur.

En nee ik heb je niet gerapporteerd, zijn blijkbaar meer mensen die een beetje moe van je worden.
 
Bezoek??? Je komt op mij nogal over als een droogneuker, bij de dames voor het raam staan en kijken wie/hoeveel er binnengaan en dan een beetje fantaseren wat er zich binnen afspeelt. Constant vragen naar ervaringen van anderen zodat je thuis een beetje kan rukken terwijl je de verhalen leest. Ga gewoon eens ergens binnen zonder elke keer dat gezeur.

En nee ik heb je niet gerapporteerd, zijn blijkbaar meer mensen die een beetje moe van je worden.

Nagels met koppen @Jason Statham

Héél veel vragen en héél veel bla bla en voor de rest zo goedkoop mogelijk seksen en dan ook nog zonder condoom als het even kan 🤢 🤮
 
Ik wil gewoon maar eens meedelen dat eender welke soa heus het onderscheid niet zal maken adh van hoeveel je aan een dame betaald om een seksuele activiteit zc uit te voeren (of dat nu nzc of pzc betreft). Of een rijke tiest zoals Marc Coucke of Gert Verhulst of de grootste vieze vetzak binnenstapt maakt echt geen bal uit. Overigens heb je volgens mij geen zekerheid dat een dame die een duurder tarief hanteert, niet plooit voor een vieze vetzak die haar prijs zou betalen. Maw; als een vieze vetzak het geld ervoor over heeft zodanig dat die dame plooit, kan ze evengoed al dan niet toch nog een soa krijgen, ongeacht hoeveel ze er betaald voor kreeg.

Je wijkt af, het ging erom dat JIJ vindt dat dames aan PZC en zelfs CIM moeten doen aan prijzen van 25 tot 50 Eur en daar kan Ik maar één ding op zeggen......SHAME ON YOU !

Om over soa's en besmettingsgevaar te lullen zijn er andere topics, doe dáár je verhaal maar eens.
 
Bezoek??? Je komt op mij nogal over als een droogneuker, bij de dames voor het raam staan en kijken wie/hoeveel er binnengaan en dan een beetje fantaseren wat er zich binnen afspeelt. Constant vragen naar ervaringen van anderen zodat je thuis een beetje kan rukken terwijl je de verhalen leest. Ga gewoon eens ergens binnen zonder elke keer dat gezeur.

En nee ik heb je niet gerapporteerd, zijn blijkbaar meer mensen die een beetje moe van je worden.
@Jason Statham Hier ga je echt wel de mist in. Uw mening klopt helemaal niet.
 
Is gewoon hoe je overkomt en heb het gevoel dat ik niet de enige ben die er zo overdenkt.
Ik ben een veel grotere fan van de Doubletstraat dan het skw en wel om deze redenen; het type vrouwen dat ik verkies (net het tegenovergestelde van al deze jonge poppemiekes die er zo slank en mooi mogelijk willen uitzien dmv opgespoten lippen, borsten etc,... en ook wel logisch lijkt me; de goedkopere prijzen en de diensten die inbegrepen zijn waarvoor je in het skw al snel 50€ extra dient te betalen). Niet alle dames in de Doublet zijn "oud", "versleten" en/of "dik". Er zitten ook jongedames die er heel goed uitzien en best wel naast een dame kunnen staan in dat o zo hoogbefaamde skw. En die zijn echt wel op meer dan één hand te tellen. En de prijzen in Doublet heb ik zelf ook niet gemaakt! Tot en met 2016 kon je daar terecht bij een dame voor 25€ waar bij de oudere dames al pzc inclusief is, en ja zelf nzc waarvoor ik ook geen voorstander ben. Wat ik zelf ook wel heel weinig vind dus gun ik die dames altijd wel 5 of 10€ meer. Doorheen de jaren werd dit 30€ en na corona is dit opgetrokken tot 35. En in de meeste gevallen betaal ik mijn favorietjes wel 50€ ipv 35, zelfs al veranderd er niets aan de service en pijpt die ene mc ipv zonder. Het nieuws verspreid zich dat de instapprijzen opgetrokken worden tot 40€ vanaf juli. Daar doe ik helemaal niet moeilijk over. Daar word het topic van Den Haag algemeen opgezadeld met klaagberichten over prijs stijgingen. Maar als je veel meer wandelt in Doublet omwille van het voorkeur type vrouwen en de dames ook nog eens gemiddeld 40% a 50% goedkopere prijzen vragen, dan is het voor mij niet evident om een paar dames uit te kiezen in skw. Ook al is dit "maar 3 kwartiertjes" rijden naar SKW tov Doublet dat véél verder vandaan ligt. Mijn excuses indien ik iemand attakkeerde ivm gierig overkomen naar de dames toe. Maar ik denk dat dames in skw over de prijzen niet te klagen hebben als je dit vergelijkt met Doublet. Ik ben heus nog niet de gierigste en afbieden heb ik nooit gedaan en zal ik trouwens nooit doen! Onderhandelen over de dienstverlening voor die prijs is een andere zaak en dan nog vraag ik nooit naar extreme zaken zoals nzc of anale seks.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een veel grotere fan van de Doubletstraat dan het skw en wel om deze redenen; het type vrouwen dat ik verkies (net het tegenovergestelde van al deze jonge poppemiekes die er zo slank en mooi mogelijk willen uitzien dmv opgespoten lippen, borsten etc,... en ook wel logisch lijkt me; de goedkopere prijzen en de diensten die inbegrepen zijn waarvoor je in het skw al snel 50€ extra dient te betalen). Niet alle dames in de Doublet zijn "oud", "versleten" en/of "dik". Er zitten ook jongedames die er heel goed uitzien en best wel naast een dame kunnen staan in dat o zo hoogbefaamde skw. En die zijn echt wel op meer dan één hand te tellen. En de prijzen in Doublet heb ik zelf ook niet gemaakt! Tot en met 2016 kon je daar terecht bij een dame voor 25€ waar bij de oudere dames al pzc inclusief is, en ja zelf nzc waarvoor ik ook geen voorstander ben. Wat ik zelf ook wel heel weinig vind dus gun ik die dames altijd wel 5 of 10€ meer. Doorheen de jaren werd dit 30€ en na corona is dit opgetrokken tot 35. En in de meeste gevallen betaal ik mijn favorietjes wel 50€ ipv 35, zelfs al veranderd er niets aan de service en pijpt die ene mc ipv zonder. Het nieuws verspreid zich dat de instapprijzen opgetrokken worden tot 40€ vanaf juli. Daar doe ik helemaal niet moeilijk over. Daar word het topic van Den Haag algemeen opgezadeld met klaagberichten over prijs stijgingen. Maar als je veel meer wandelt in Doublet omwille van het voorkeur type vrouwen en de dames ook nog eens gemiddeld 40% a 50% goedkopere prijzen vragen, dan is het voor mij niet evident om een paar dames uit te kiezen in skw. Ook al is dit "maar 3 kwartiertjes" rijden naar SKW tov Doublet dat véél verder vandaan ligt. Mijn excuses indien ik iemand attakkeerde ivm gierig overkomen naar de dames toe. Maar ik denk dat dames in skw over de prijzen niet te klagen hebben als je dit vergelijkt met Doublet. Ik ben heus nog niet de gierigste en afbieden heb ik nooit gedaan en zal ik trouwens nooit doen! Onderhandelen over de dienstverlening voor die prijs is een andere zaak en dan nog vraag ik nooit naar extreme zaken zoals nzc of anale
 
het type vrouwen dat ik verkies (net het tegenovergestelde van al deze jonge poppemiekes die er zo slank en mooi mogelijk willen uitzien dmv opgespoten lippen, borsten etc,...
In skw vind je alle soorten dames. De 'soorten' die je opsomt, bezoek ik ook niet. Mijn voorkeur is naturel. Ik vind er alvast genoeg.
Onlangs eerder toevallig met 3 Nederlanders aan de praat geraakt op een zondagavond. Zij bezochten skw voor de 1ste maal en waren verwonderd van het aanbod en de service voor het instapbedrag van 50€. 'Geef ons maar skw, totaal niet te vergelijken met Amsterdam of Den Haag' zei een kerel me dan nog.
Ik ben ervan overtuigd dat ze regelmatig terug afzakken richting Antwerpen.

De ene wandelaar heeft een boontje voor skw, de andere -zoals jij- voor Den Haag. Ieder 'zijn meug'.
Als het startbedrag in skw 50€ is, is het maar zo. Daar maal ik niet om. Ik ben tevreden over de service;
Al is het in Den Haag bij wijze van spreken 5€, dan nog lig ik daar niet van wakker.
Buurten en prijzen verschillen nu eenmaal.
Dat geldt ook voor privébezoekjes.
 
Ben ook benieuwd naar haar. Ik stapte anderhalve week geleden op haar af maar helaas was de pizzabezorger me voor. Maar ik ben benieuwd of iemand mij aan de naam kan helpen van een getinte (oogt een soort van Arabisch) dame met een paar grote borsten (altijd als ik haar zie zwarte bh) en zwart haar. Ze staat op schippersstraat 6 of 10 in de avond/nacht. Iets laat me aan haar twijfelen dus mocht iemand haar kennen dan zou mijn dank groot zijn.
 
In Verversrui 8 staat een roodharige dame met grote borsten. Heb haar nog niet geprobeerd en vind hier niet meteen een verslag. Iemand?
Dit is toch die dame die er savonds staat ? Zeer bleek van huid en paarse lingerie? Ik dacht dat het Verversrui 5 is (de eerste ramen om de hoek). Gisterenavond was ze alleszins niet aanwezig. Kwam eigenlijk speciaal voor haar. Na zo'n 2 uren rondkuieren en een durum tussendoor maar terug naar huis gekeerd.
 
Dit is toch die dame die er savonds staat ? Zeer bleek van huid en paarse lingerie? Ik dacht dat het Verversrui 5 is (de eerste ramen om de hoek). Gisterenavond was ze alleszins niet aanwezig. Kwam eigenlijk speciaal voor haar. Na zo'n 2 uren rondkuieren en een durum tussendoor maar terug naar huis gekeerd.

Het gaat helemaal niet over een dame die op VVR 5 staat. Het gaat om een roodharige, iets zwaardere dame met een bleke huid en nogal wat tattoos, steeds vriendelijk en verleidelijk lachend. Deze dame staat wel degelijk op VVR 8/1. Ik heb haar daar al zowel tijdens de dag als in de avond gezien maar heb ook geen idee van haar naam.
 
Ben ook benieuwd naar haar. Ik stapte anderhalve week geleden op haar af maar helaas was de pizzabezorger me voor. Maar ik ben benieuwd of iemand mij aan de naam kan helpen van een getinte (oogt een soort van Arabisch) dame met een paar grote borsten (altijd als ik haar zie zwarte bh) en zwart haar. Ze staat op schippersstraat 6 of 10 in de avond/nacht. Iets laat me aan haar twijfelen dus mocht iemand haar kennen dan zou mijn dank groot zijn.
De dame op SS 10 zou Amalia van SS 10/2 wel eens kunnen zijn. Ik heb haar 1x bezocht. Gaf een zeer degelijke service voor een eerste bezoek, maar ik vond het ook weer niet spectaculair. Als ik nog eens in de avond ga wandelen is er wel een behoorlijke kans dat ik haar nog eens bezoek.
 
Voor het eerst in het SKW in Antwerpen geweest. Heb eigenlijk alle grote raambuurten/Laufhauser in Europa wel gezien, maar dit hier spant echt de kroon. Beste raambuurt van Europa durf ik wel te zeggen. Zowel qua het aantal werkende dames alsmede hoe de dames eruit zien. Er zitten hier soms echt hele lekkere jonge dames. Heb nog een extreem goede ervaring gehad bij een dame waarover ik nog een review moet schrijven. Respect voor mannen die het lukt door een druk bezet Schipperskwartier te lopen en geen dame te bezoeken. Regelrechte aanslag op je portemonnee dit.
 
Voor het eerst in het SKW in Antwerpen geweest. Heb eigenlijk alle grote raambuurten/Laufhauser in Europa wel gezien, maar dit hier spant echt de kroon. Beste raambuurt van Europa durf ik wel te zeggen. Zowel qua het aantal werkende dames alsmede hoe de dames eruit zien. Er zitten hier soms echt hele lekkere jonge dames. Heb nog een extreem goede ervaring gehad bij een dame waarover ik nog een review moet schrijven. Respect voor mannen die het lukt door een druk bezet Schipperskwartier te lopen en geen dame te bezoeken. Regelrechte aanslag op je portemonnee dit.

Zo horen we het ook weer eens van iemand anders.

Bedankt om te bevestigen wat verschillende leden hier al meerdere keren geschreven hebben. 👌👍
 
@Wandeleer ik daag je uit een dame te vinden in het SKW die voor 50 € PZC doet.
Ik geef toe ik ga zelf meestal naar knappere meiden dat wel
Heb het gekregen zonder iets te vragen in het SKW. 50 EUR en dame begon gewoon PZC, zoenen en alles erop en eraan. Moet nog een review schrijven. Dame zag me kennelijk wel zitten als klant en smolt helemaal toen ze door kreeg dat ik als Nederlander vloeiend Spaans sprak en haar geboorteland goed kende. Soms heb ik als jonge wandelaar van die ervaringen dat ik denk: is this really happening? Vraag me af of dit soort dingen me nog steeds gebeuren als ik 50+ ben 😂.
 
Heb het gekregen zonder iets te vragen in het SKW. 50 EUR en dame begon gewoon PZC, zoenen en alles erop en eraan. Moet nog een review schrijven. Dame zag me kennelijk wel zitten als klant en smolt helemaal toen ze door kreeg dat ik als Nederlander vloeiend Spaans sprak en haar geboorteland goed kende. Soms heb ik als jonge wandelaar van die ervaringen dat ik denk: is this really happening? Vraag me af of dit soort dingen me nog steeds gebeuren als ik 50+ ben 😂.
Als 40+ is het mij in het skw nog niet overkomen, maar ja, ik spreek ook geen Spaans en ben geen Nederlander😂
 
Heb het gekregen zonder iets te vragen in het SKW. 50 EUR en dame begon gewoon PZC, zoenen en alles erop en eraan. Moet nog een review schrijven. Dame zag me kennelijk wel zitten als klant en smolt helemaal toen ze door kreeg dat ik als Nederlander vloeiend Spaans sprak en haar geboorteland goed kende. Soms heb ik als jonge wandelaar van die ervaringen dat ik denk: is this really happening? Vraag me af of dit soort dingen me nog steeds gebeuren als ik 50+ ben 😂.
Dat moet bij Jennifer geweest zijn
 
Voor het eerst in het SKW in Antwerpen geweest. Heb eigenlijk alle grote raambuurten/Laufhauser in Europa wel gezien, maar dit hier spant echt de kroon. Beste raambuurt van Europa durf ik wel te zeggen. Zowel qua het aantal werkende dames alsmede hoe de dames eruit zien. Er zitten hier soms echt hele lekkere jonge dames. Heb nog een extreem goede ervaring gehad bij een dame waarover ik nog een review moet schrijven. Respect voor mannen die het lukt door een druk bezet Schipperskwartier te lopen en geen dame te bezoeken. Regelrechte aanslag op je portemonnee dit.
(y) (y)(y)
 
Dat moet bij Jennifer geweest zijn
@Knipoog O dus jij was die man met gleufhoed en lange regenjas op de hoek van de straat 😂? Achja dat zo'n vrouw niet alleen mij blij maakt kan ik alleen maar waarderen. Godzijdank zijn deze dames er zodat mannen af en toe stoom kunnen afblazen. Ik zal morgen even een review over haar schrijven, dat verdient ze zeker.
 
Voor het eerst in het SKW in Antwerpen geweest. Heb eigenlijk alle grote raambuurten/Laufhauser in Europa wel gezien, maar dit hier spant echt de kroon. Beste raambuurt van Europa durf ik wel te zeggen. Zowel qua het aantal werkende dames alsmede hoe de dames eruit zien. Er zitten hier soms echt hele lekkere jonge dames. Heb nog een extreem goede ervaring gehad bij een dame waarover ik nog een review moet schrijven. Respect voor mannen die het lukt door een druk bezet Schipperskwartier te lopen en geen dame te bezoeken. Regelrechte aanslag op je portemonnee dit.
😅 nou vertel eens welke buurten je dan wel bezocht hebt in europa
 
Heeft er gisterenavond iemand die roodharige dame (bleke huid) gezien op Verversrui 5 met paarse lingerie? Ik zou speciaal naar skw reizen voor haar.
In de avond zie je geen bleke huid.

Als ze er gisteravond was , wil dat niet zeggen dat ze er vanavond weer is.

Er zijn daar ook genoeg dikke Latinas ook
Begin verversrui even nummers.
Van waaraf moet je trouwens reizen @Wandeleer of is dat te prive?
 
Terug
Bovenaan Onderaan