Is gewoon hoe je overkomt en heb het gevoel dat ik niet de enige ben die er zo overdenkt.
Ik ben een veel grotere fan van de Doubletstraat dan het
skw en wel om deze redenen; het type vrouwen dat ik verkies (net het tegenovergestelde van al deze jonge poppemiekes die er zo slank en mooi mogelijk willen uitzien dmv opgespoten lippen, borsten etc,... en ook wel logisch lijkt me; de goedkopere prijzen en de diensten die inbegrepen zijn waarvoor je in het
skw al snel 50€ extra dient te betalen). Niet alle dames in de Doublet zijn "oud", "versleten" en/of "dik". Er zitten ook jongedames die er heel goed uitzien en best wel naast een dame kunnen staan in dat o zo hoogbefaamde
skw. En die zijn echt wel op meer dan één hand te tellen. En de prijzen in Doublet heb ik zelf ook niet gemaakt! Tot en met 2016 kon je daar terecht bij een dame voor 25€ waar bij de oudere dames al
pzc inclusief is, en ja zelf
nzc waarvoor ik ook geen voorstander ben. Wat ik zelf ook wel heel weinig vind dus gun ik die dames altijd wel 5 of 10€ meer. Doorheen de jaren werd dit 30€ en na corona is dit opgetrokken tot 35. En in de meeste gevallen betaal ik mijn favorietjes wel 50€ ipv 35, zelfs al veranderd er niets aan de service en pijpt die ene mc ipv zonder. Het nieuws verspreid zich dat de instapprijzen opgetrokken worden tot 40€ vanaf juli. Daar doe ik helemaal niet moeilijk over. Daar word het topic van Den Haag algemeen opgezadeld met klaagberichten over prijs stijgingen. Maar als je veel meer wandelt in Doublet omwille van het voorkeur type vrouwen en de dames ook nog eens gemiddeld 40% a 50% goedkopere prijzen vragen, dan is het voor mij niet evident om een paar dames uit te kiezen in
skw. Ook al is dit "maar 3 kwartiertjes" rijden naar
SKW tov Doublet dat véél verder vandaan ligt. Mijn excuses indien ik iemand attakkeerde ivm gierig overkomen naar de dames toe. Maar ik denk dat dames in
skw over de prijzen niet te klagen hebben als je dit vergelijkt met Doublet. Ik ben heus nog niet de gierigste en afbieden heb ik nooit gedaan en zal ik trouwens nooit doen! Onderhandelen over de dienstverlening voor die prijs is een andere zaak en dan nog vraag ik nooit naar extreme zaken zoals
nzc of anale seks.