Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De meesten zullen op hookers gestaan hebben, en zijn verloren gegaan. Ook staan er diverse op andere fora. Maar hier staat er in elk geval eentje over Amalia op ss 10/2 uit de avondshift die ik bezocht heb kort na de heropening met de aangepaste werkuren. Als ik me niet vergis ben ik zelfs de topicstarter. Ik heb dat topic vanochtend nog zien staan. Dus je hebt niet goed gezocht. :ROFLMAO:
Van een vaste dame schrijf ik geen recensie meer. Dat heeft geen zin. Zo val je in herhaling. Trouwens moet niet iedereen weten bij wie ik uithang en wat ik daar uitspook.
Jij zal ook wel dames hebben die je op geregelde tijdstippen opnieuw bezoekt. Hier begrijp ik ten volle in dat je dan beperktere of zelfs geen bijdrage meer in levert.
Ik respecteer je alvast voor je veelvuldige bijdrage en kennis op dit forum op een POSITIEVE MANIER. Dat kan helaas niet over iedereen gezegd worden.
 
Hij heeft er eentje van Amalia geschreven Schippersstraat 10 . Avond
Ik heb er ook geschreven over Jeanette VT 39.
Anita VT 10
Maria VT 33
Elena SS 3/1
Sara SS 25/1
Maria SS 40/2
Laura VVR 13/1
Mona VVR 13/2
Amy VT 48
Alexandra SS 31
Alicia SS 16/2

En dat is nog maar een kleine greep uit mijn uit mijn recensies, en allemaal dames die ook nog steeds actief zijn.
 
Laatst bewerkt:
Van een vaste dame schrijf ik geen recensie meer. Dat heeft geen zin. Zo val je in herhaling. Trouwens moet niet iedereen weten bij wie ik uithang en wat ik daar uitspook.
Jij zal ook wel dames hebben die je op geregelde tijdstippen opnieuw bezoekt. Hier begrijp ik ten volle in dat je dan beperktere of zelfs geen bijdrage meer in levert.
Ik respecteer je alvast voor je veelvuldige bijdrage en kennis op dit forum op een POSITIEVE MANIER. Dat kan helaas niet over iedereen gezegd worden.
Inderdaad, dat is bij precies hetzelfde. Een zoveelste recensie over een dame die je voor de zoveelste keer bezoekt heeft weinig nut. Over een dame die ik voor het eerst bezoek volgt nagenoeg altijd een recensie. Daar kun je dus ook meteen uit afleiden dat ik mijn tijd meestal doorbreng bij een beperkt aantal vaste dames, en zelden nieuwe dames bezoek.
 
Ik heb er ook geschreven over Jeanette VT 39.
Anita VT 10
Maria VT 33
Elena SS 3/1
Sara SS 25/1
Maria SS 40/2
Laura VVR 13/1
Mona VVR 13/2
Amy VT 48
Alexandra SS 31
Alicia SS 16/2

En dat is nog maar een kleine greep uit mijn uit mijn recensies, en allemaal dames die ook nog steeds actief zijn.

Met alle respect, maar de enige recensie die ik gevonden heb en zie, is die van Amalia.

En ik begrijp Hollebollekke dat je niet over dezelfde moet blijven schrijven, ik schrijf ook meestal maar 1 recensie over eentje, tenzij de service plots een bocht van 180° maakt.

Maar nu beweren dat je over al deze bovenstaanden een recensie heb geschreven is de waarheid geweld aan doen. En ze zullen wel op andere fora staan, maar daar hebben we hier niks aan.
Ok. op hookers stonden er. Daar overdreven jullie en schreven om de maand recensies over bijna altijd dezelfde dames. Ik ervaarde het als spam.

Probeer hier toch ook eens eentje per dame te schrijven. Je favo's gaan het je echt niet kwalijk nemen ...

PS idem voor Sakis
 
Belangrijkste voor de wandelaar in SKW is......

Hoe is de eerste ontmoeting?
- Is de dame correct , vriendelijk , niet aan het upsellen of juist wel? En houdt ze zich aan de tijd.
Dat is alles. Meer moet dat niet zijn.
Wat je de volgende 35 keer bij haar doet , dat hoeven we niet te weten.
Zo moeilijk is het toch niet @Janus en @Sakis
 
VOORAL DOEN, die ogen laten nakijken want er is echt iets mis mee!

Ik heb het aanbod vandaag rond 12u15 bekeken en er was keuze genoeg aan knappe meiden waaronder een paar echte toppers.

Om die toppers te herkennen moet je natuurlijk wel enige kennis van het SKW hebben 😉
ja ergens in het begin van ss zit er eentje voor jouw 😅 dacht toch echt dat dinosaurussen al eeuwen uit gestorven waren🤣
 
Ik denk niet dat ik me aan u moet verantwoorden wrm ik er nog wel of niet kom.

Maar als ik opnieuw sommige reacties zie van wandelaars die het er blijkbaar nog steeds fantastisch vinden dan begin ik mij grote vragen te stellen bij wat die wandelaars 'fantastisch' vinden.

Diegene die hier vlakaf blijven beweren dat het SKW vol 'toppertjes' zit zijn dus echt belachelijk snel content of ze gooien er belachelijk veel geld tegen aan om alsnog een beetje service te krijgen.

Natuurlijk hoef je je tegenover mij niet te verantwoorden, voor de volledigheid IK dus ook niet tegenover JOU al blijkt uit sommige van je posts dat je dat wél graag zou willen. Ik stelde me enkel de vraag waarom iemand die alleen maar negatief schrijft over het SKW en nooit eens iets positiefs te vertellen heeft überhaupt nog de moeite doet om naar het SKW te gaan. Mogelijk is dat dan enkel om wat inspiratie op te doen om nog wat meer negativiteit te spuien denk ik dan.

Het feit dat jij geen toppertjes kunt vinden, noch qua looks, noch qua service, leert ons dat je kennis niet al te ver reikt en dat je er steeds, ALS je al eens ergens binnen stapt, de verkeerde dames uitkiest. Tenzij je natuurlijk "alles" wil voor luttele 50 Eur of één van die afbieders bent die proberen af te dingen tot 40 Eur of zelfs 30 Eur en dan teleurgesteld zijn dat ze geen "goede" service krijgen.

En neen, ik hoef mij ook niet te verantwoorden, tegenover niemand trouwens, maar toch even dit:

-ik ben helemaal niet snel content, integendeel
-ik gooi er niet belachelijk veel geld tegenaan om alsnog een beetje service te krijgen
-ik gooi er soms wél wat meer geld tegenaan maar daar staat dan veel tijd en een geweldige service tegenover zoals IK hem graag wil (ik ben de voorbije week weer 2 keer met mijn hoofd in de wolken buiten gestapt bij mijn vaste dame, compleet van mijn sokken geblazen door haar)
-ik ben dus NIET op zoek naar dames die voor 50 Eur "zogezegd" alles doen, een date van 50 Eur is aan mij niet besteed tenzij het de eerste keer is dat ik een dame bezoek en als het dan meevalt dan betaal ik zelfs dán al snel bij.
-ik besef ten volle dat bij de ramen bepaalde diensten door de meeste dames niet aangeboden worden behalve dan misschien door de dinosaurussen waar Copkiller het graag over heeft, ik zoek dan ook niet naar zo'n diensten en/of dames

En nog even over dat NOG STEEDS "fantastisch" vinden......ik bezoek nog steeds dezelfde dame dan vóór Corona (tijdens Corona trouwens ook), ze ziet er op dit moment nóg een stuk beter uit dan toen en haar service is nóg fantastischer dan 2 - 3 jaar geleden.

Is er nóg iets wat je graag wil weten?

Schrijf dan nu eens neer wat jij allemaal zoekt en tegen welke prijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik stelde zonet iets heel raars vast. Ik logde aan op deze website en ik had rechts bovenaan bij "het belletje" 22 (jawel 22) meldingen.

Toen ik die 22 meldingen ging bekijken waren er 20 "normale" reacties bij van "normaal denkende" leden. De andere 2 meldingen kwamen van een koppel negatievelingen, ik hoef hun namen hier niet te vermelden want iedereen heeft kunnen meelezen.

Het zegt véél.............zoniet alles ;)
 
Probeer hier toch ook eens eentje per dame te schrijven. Je favo's gaan het je echt niet kwalijk nemen ...

PS idem voor Sakis

Ik zal eerstdaags eens proberen van enkele van mijn meer dan 100 recensies van de voorbije 5 jaar op andere fora op te snorren. Ik zou die bvb kunnen kopiëren naar dit forum maar het gaat dan wel over recensies van vóór Corona, zeg dus maar dik 2 jaar geleden.

Zijn die recensies dan nog relevant genoeg om ze hier te plaatsen? Als je van mening bent van wel dan wil ik dat gerust met een aantal doen hoor.

Wat het heden betreft bezoek ik nog slechts één enkele dame, weliswaar wekelijks. Alhoewel élke date wel weer anders verloopt kan ik toch moeilijk elke week een recensie of bezoekverslag schrijven, of zie jij dat anders?
 
Met alle respect, maar de enige recensie die ik gevonden heb en zie, is die van Amalia.

En ik begrijp Hollebollekke dat je niet over dezelfde moet blijven schrijven, ik schrijf ook meestal maar 1 recensie over eentje, tenzij de service plots een bocht van 180° maakt.

Maar nu beweren dat je over al deze bovenstaanden een recensie heb geschreven is de waarheid geweld aan doen. En ze zullen wel op andere fora staan, maar daar hebben we hier niks aan.
Ok. op hookers stonden er. Daar overdreven jullie en schreven om de maand recensies over bijna altijd dezelfde dames. Ik ervaarde het als spam.

Probeer hier toch ook eens eentje per dame te schrijven. Je favo's gaan het je echt niet kwalijk nemen ...

PS idem voor Sakis
Ik heb van al deze dames, en enkele honderden anderen recensies geschreven. Dat is dus zeker niet de waarheid geweld aan doen.

Dat de meesten op andere fora staan en niet hier ligt aan dit forum en aan hookers. Zij zijn namelijk sterk aan elkaar gelinkt. En ik ben bij Hookers met een forse ruzie of woordenwisseling opgestapt zoals je weet. Daarom heb ik me in het begin volledig op de andere fora geconcentreerd. Maar dit is op dit moment het enige forum waar nog wat te beleven valt. Ik schreef in het begin inderdaad over elk bezoek een recensie, en daar ontstond toen aardig wat ophef over. Ik heb dat toen gehinderd, en schrijf momenteel nog maar 1 of maximaal 2 recensies over een dame.

Voor mijn oude recensies verwijs ik je toch naar de andere fora. Die ga ik echt niet naar hier kopiëren. Je kunt ze echt wel herkennen aan mijn schrijfstijl.

Enkele van mijn favorieten zullen het echt niet kunnen appreciëren dat ik een recensie over hun schrijf. Dat ga ik dus zeker niet doen.
 
Belangrijkste voor de wandelaar in SKW is......

Hoe is de eerste ontmoeting?
- Is de dame correct , vriendelijk , niet aan het upsellen of juist wel? En houdt ze zich aan de tijd.
Dat is alles. Meer moet dat niet zijn.
Wat je de volgende 35 keer bij haar doet , dat hoeven we niet te weten.
Zo moeilijk is het toch niet @Janus en @Sakis
Dit dus.

Gewoon zo objectief mogelijk basis info waar iedereen dan voor zichzelf van kan beslissen wat hij er mee doet.

Is de dame correct, is ze eerlijk over haar aanbod, kan er binnen effectief wat ze aan de deur belooft, enz..
Meer met dat niet zijn. Dit is nuttige info.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Belangrijkste voor de wandelaar in SKW is......

Hoe is de eerste ontmoeting?
- Is de dame correct , vriendelijk , niet aan het upsellen of juist wel? En houdt ze zich aan de tijd.
Dat is alles. Meer moet dat niet zijn.
Wat je de volgende 35 keer bij haar doet , dat hoeven we niet te weten.
Zo moeilijk is het toch niet @Janus en @Sakis
Ik heb nog één bezoek open staan aan een dame die ik voor her eerst bezocht en nog niet gerecenseerd heb, en vanmiddag heb ik een dame voor de tweede keer bezocht. Dus als jullie geluk hebben komen die recensies hier en niet op évan de andere fora.
 
Wandelaars die elke week opnieuw een paar 100 euro achterlaten in het SKW of bij prive dames om er 'met hun hoofd in de wolken' buiten te stappen... Die hebben hulp nodig want die hebben een gigantisch psychisch en/of verslavingsprobleem.

Beseft u dat wel?

En al uw lyrisch verhalen over hoe fantastisch het SKW wel is, hoe 'gestructureerd' u te werk gaat, hoe het SKW duidelijk uw hele leven bepaalt wijzen op hetzelfde probleem. Dat zijn duidelijk verhalen die u zichzelf wijsmaakt om uw gedrag voor uzelf goed te praten. Alcoholisten hebben trouwens hetzelfde patroon om hun verslaving te ontkennen.

U heeft dringend hulp nodig, en verder hebben jong en/of nieuwe wandelaars geen boodschap aan uw compleet onrealistische fantasieverhalen over het SKW en uw 'ervaringen bij uw toppertjes' want ze kloppen niet.

U bent niet alleen ongezond fanatiek in uw schrijven, u bent ook heel erg ongezond fanatiek in uw doen.

Iedereen doet met zijn geld wat hij wil uiteraard, maar elke week 100'en euro's bij de dames achterlaten is niet normaal meer. Probeer het dan ook niet als normaal voor te stellen.
Hi, ik ben al lang vrijgezel,ik heb ook mijn behoefte en ben blij dat er zoiets bestaat zoals SKW.Maar geen 100'en per week.
 
Ik zal eerstdaags eens proberen van enkele van mijn meer dan 100 recensies van de voorbije 5 jaar op andere fora op te snorren. Ik zou die bvb kunnen kopiëren naar dit forum maar het gaat dan wel over recensies van vóór Corona, zeg dus maar dik 2 jaar geleden.

Zijn die recensies dan nog relevant genoeg om ze hier te plaatsen? Als je van mening bent van wel dan wil ik dat gerust met een aantal doen hoor.

Wat het heden betreft bezoek ik nog slechts één enkele dame, weliswaar wekelijks. Alhoewel élke date wel weer anders verloopt kan ik toch moeilijk elke week een recensie of bezoekverslag schrijven, of zie jij dat anders?
Van meer dan 2 jaren geleden hoeft nu niet echt.

Houd het maar op één recensie van die ene die je nog bezoekt.

' t is waarschijnlijk eentje met ferme dikke natuurlijke loezen, dus zeker doen, heb ik altijd interesse in ...
 
Natuurlijk hoef je je tegenover mij niet te verantwoorden, voor de volledigheid IK dus ook niet tegenover JOU al blijkt uit sommige van je posts dat je dat wél graag zou willen. Ik stelde me enkel de vraag waarom iemand die alleen maar negatief schrijft over het SKW en nooit eens iets positiefs te vertellen heeft überhaupt nog de moeite doet om naar het SKW te gaan. Mogelijk is dat dan enkel om wat inspiratie op te doen om nog wat meer negativiteit te spuien denk ik dan.

Het feit dat jij geen toppertjes kunt vinden, noch qua looks, noch qua service, leert ons dat je kennis niet al te ver reikt en dat je er steeds, ALS je al eens ergens binnen stapt, de verkeerde dames uitkiest. Tenzij je natuurlijk "alles" wil voor luttele 50 Eur of één van die afbieders bent die proberen af te dingen tot 40 Eur of zelfs 30 Eur en dan teleurgesteld zijn dat ze geen "goede" service krijgen.

En neen, ik hoef mij ook niet te verantwoorden, tegenover niemand trouwens, maar toch even dit:

-ik ben helemaal niet snel content, integendeel
-ik gooi er niet belachelijk veel geld tegenaan om alsnog een beetje service te krijgen
-ik gooi er soms wél wat meer geld tegenaan maar daar staat dan veel tijd en een geweldige service tegenover zoals IK hem graag wil (ik ben de voorbije week weer 2 keer met mijn hoofd in de wolken buiten gestapt bij mijn vaste dame, compleet van mijn sokken geblazen door haar)
-ik ben dus NIET op zoek naar dames die voor 50 Eur "zogezegd" alles doen, een date van 50 Eur is aan mij niet besteed tenzij het de eerste keer is dat ik een dame bezoek en als het dan meevalt dan betaal ik zelfs dán al snel bij.
-ik besef ten volle dat bij de ramen bepaalde diensten door de meeste dames niet aangeboden worden behalve dan misschien door de dinosaurussen waar Copkiller het graag over heeft, ik zoek dan ook niet naar zo'n diensten en/of dames

En nog even over dat NOG STEEDS "fantastisch" vinden......ik bezoek nog steeds dezelfde dame dan vóór Corona (tijdens Corona trouwens ook), ze ziet er op dit moment nóg een stuk beter uit dan toen en haar service is nóg fantastischer dan 2 - 3 jaar geleden.

Is er nóg iets wat je graag wil weten?

Schrijf dan nu eens neer wat jij allemaal zoekt en tegen welke prijs.
En wie is "diezelfde dame" dan wel????
 
En wie is "diezelfde dame" dan wel????

Daar zijn er wel meer benieuwd naar, misschien verklap ik het ooit wel eens.😅

Kijk ook eens naar je pb 😉

Van meer dan 2 jaren geleden hoeft nu niet echt.

Houd het maar op één recensie van die ene die je nog bezoekt.

' t is waarschijnlijk eentje met ferme dikke natuurlijke loezen, dus zeker doen, heb ik altijd interesse in ...

Over die termijn dacht je vorige zomer nochtans anders 🤔

Ben je ook geïnteresseerd In kinky spelletjes en soft en wat hardere BDSM? 😉 Of alleen in ferme dikke natuurlijke loezen?
 
Laatst bewerkt:
Geen idee wat ik vorige zomer dacht. Waarschijnlijk wel iets anders, ik verander regelmatig van gedacht.
Als je halsstarrig bij je eigen mening blijft, wordt alles super saai ... en of je wil of niet, kijk om je heen, alles verandert.

Mijn interesses zijn nogal uitgebreid en doen niet echt terzake hier, ik wacht gewoon vol ongeduld op je verslagje van die ene griet die je bezoekt in het SKWA.

Maar schrijf je het niet, ik overleef het wel.
 
Gisteren bij een nieuw poppetje geweest: Zamie. Zie recensie.

Ik ben ook naarstig op zoek naar meer info over volgende schoonheden in de nachtshift:
  • VL 6/3, fijn, petit poppetje met blond haar dat rechts van de beroemde Anna (VL6/2) staat.
  • VL3/1: blondine die meestal met haar benen hoog in de lucht, tegen het raam aanzit. Ze kijkt de wandelaars zelden aan maar zit voortdurend op haar telefoon. Ze wees me onlangs af aan de deur omdat ik beffen wou binnen het standaardtarief. Toch blijft ze mij aantrekken. Ervaringen mee? Het valt me wel op dat ze zelden bezet is. Red flag ...
  • VL 14/2 (da's het meest rechste raam van dat pand) blond, fijn poppetje van vermoedelijk maar 1.50m of zo. Vaak bezet, viel me gisteren op.
Dankjewel!
 
Gisteren bij een nieuw poppetje geweest: Zamie. Zie recensie.

Ik ben ook naarstig op zoek naar meer info over volgende schoonheden in de nachtshift:
  • VL 6/3, fijn, petit poppetje met blond haar dat rechts van de beroemde Anna (VL6/2) staat.
  • VL3/1: blondine die meestal met haar benen hoog in de lucht, tegen het raam aanzit. Ze kijkt de wandelaars zelden aan maar zit voortdurend op haar telefoon. Ze wees me onlangs af aan de deur omdat ik beffen wou binnen het standaardtarief. Toch blijft ze mij aantrekken. Ervaringen mee? Het valt me wel op dat ze zelden bezet is. Red flag ...
  • VL 14/2 (da's het meest rechste raam van dat pand) blond, fijn poppetje van vermoedelijk maar 1.50m of zo. Vaak bezet, viel me gisteren op.
Dankjewel!
VL 6/3, fijn, petit poppetje met blond haar dat rechts van de beroemde Anna (VL6/2) staat: Anaïs, bestaan recensies van (ook via mij)
VL 14/2 (da's het meest rechste raam van dat pand) blond, fijn poppetje van vermoedelijk maar 1.50m of zo. Vaak bezet, viel me gisteren op: Inderdaad veel bezet, ze spreekt me ook aan doch nog niet bezocht. Zeer mooie dame
 
Terug
Bovenaan Onderaan