Absoluut niet. Die laat ik juist volledig links liggen. Dames waarvan ik weet dat aan NZC doen, of waarvan ik het sterke vermoeden heb dat ze het doen, worden door mij zeker niet bezocht.ja maar gij gaat enkel voor de nzc dames
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAbsoluut niet. Die laat ik juist volledig links liggen. Dames waarvan ik weet dat aan NZC doen, of waarvan ik het sterke vermoeden heb dat ze het doen, worden door mij zeker niet bezocht.ja maar gij gaat enkel voor de nzc dames
Alles goed en wel @Janus maar als je zelf ook geen namen of ramen noemt dan is het ook net zo goed geleuter als het negatief geleuter dat je anderen verwijt.Absoluut niet. Die laat ik juist volledig links liggen. Dames waarvan ik weet dat aan NZC doen, of waarvan ik het sterke vermoeden heb dat ze het doen, worden door mij zeker niet bezocht.
Er zijn voldoende berichten van mij te vinden waarin ik wel positief schrijf over een aantal dames, of waaruit af te leiden valt voor welk type dame ik ga. Bovendien zijn over al de dames die ik bezocht heb recensies van mij terug te vinden, op misschien één of twee na die ik vergeten ben. Alleen van mijn vaste dames zijn geen recente recensies te vinden aangezien ik moeilijk iedere twee of drie weken weer een recensie over hun kan schrijven. Dat wordt ook vervelend en saai. Bovendien zijn er een paar bij die niet graag hebben dat er over hun geschreven wordt op de fora.Alles goed en wel @Janus maar als je zelf ook geen namen of ramen noemt dan is het ook net zo goed geleuter als het negatief geleuter dat je anderen verwijt.
Positief geleuter dan misschien.
Persoonlijk zit ik niet op namen van jou te wachten, want ik wandel juist avond/nacht. Maar andere dagwandelaars worden niet veel wijzer van jou.
Ze willen ook eens een." Topper" lezen .
PZC en tongzoenen mogelijk?De blonde dame op Schippersstraat 29, raam 2 (middelste) is geen transhet is een Nederlandse 21 jarige sex godin met leuke tatoos en een goddelijke gevoel voor humor
recentie volgt nog... Voorlopig heb ik nog pijn aan mijn penis....laat me even uitrusten en nagenieten
haar naam is Alison
Ik heb me al het pleuris gezocht, maar ik vind geen recensies van jou.Er zijn voldoende berichten van mij te vinden waarin ik wel positief schrijf over een aantal dames, of waaruit af te leiden valt voor welk type dame ik ga. Bovendien zijn over al de dames die ik bezocht heb recensies van mij terug te vinden, op misschien één of twee na die ik vergeten ben. Alleen van mijn vaste dames zijn geen recente recensies te vinden aangezien ik moeilijk iedere twee of drie weken weer een recensie over hun kan schrijven. Dat wordt ook vervelend en saai. Bovendien zijn er een paar bij die niet graag hebben dat er over hun geschreven wordt op de fora.
Hij heeft er eentje van Amalia geschreven Schippersstraat 10 . AvondIk heb me al het pleuris gezocht, maar ik vind geen recensies van jou.
Help me even ajb ?
Citeer hier eens één van je vele recensie, moet toch niet zo moeilijk zijn !
Van een vaste dame schrijf ik geen recensie meer. Dat heeft geen zin. Zo val je in herhaling. Trouwens moet niet iedereen weten bij wie ik uithang en wat ik daar uitspook.De meesten zullen op hookers gestaan hebben, en zijn verloren gegaan. Ook staan er diverse op andere fora. Maar hier staat er in elk geval eentje over Amalia op ss 10/2 uit de avondshift die ik bezocht heb kort na de heropening met de aangepaste werkuren. Als ik me niet vergis ben ik zelfs de topicstarter. Ik heb dat topic vanochtend nog zien staan. Dus je hebt niet goed gezocht.![]()
Ik heb er ook geschreven over Jeanette VT 39.Hij heeft er eentje van Amalia geschreven Schippersstraat 10 . Avond
Inderdaad, dat is bij precies hetzelfde. Een zoveelste recensie over een dame die je voor de zoveelste keer bezoekt heeft weinig nut. Over een dame die ik voor het eerst bezoek volgt nagenoeg altijd een recensie. Daar kun je dus ook meteen uit afleiden dat ik mijn tijd meestal doorbreng bij een beperkt aantal vaste dames, en zelden nieuwe dames bezoek.Van een vaste dame schrijf ik geen recensie meer. Dat heeft geen zin. Zo val je in herhaling. Trouwens moet niet iedereen weten bij wie ik uithang en wat ik daar uitspook.
Jij zal ook wel dames hebben die je op geregelde tijdstippen opnieuw bezoekt. Hier begrijp ik ten volle in dat je dan beperktere of zelfs geen bijdrage meer in levert.
Ik respecteer je alvast voor je veelvuldige bijdrage en kennis op dit forum op een POSITIEVE MANIER. Dat kan helaas niet over iedereen gezegd worden.
Ik heb er ook geschreven over Jeanette VT 39.
Anita VT 10
Maria VT 33
Elena SS 3/1
Sara SS 25/1
Maria SS 40/2
Laura VVR 13/1
Mona VVR 13/2
Amy VT 48
Alexandra SS 31
Alicia SS 16/2
En dat is nog maar een kleine greep uit mijn uit mijn recensies, en allemaal dames die ook nog steeds actief zijn.
ja ergens in het begin van ss zit er eentje voor jouwVOORAL DOEN, die ogen laten nakijken want er is echt iets mis mee!
Ik heb het aanbod vandaag rond 12u15 bekeken en er was keuze genoeg aan knappe meiden waaronder een paar echte toppers.
Om die toppers te herkennen moet je natuurlijk wel enige kennis van het SKW hebben![]()
ja ergens in het begin van ss zit er eentje voor jouwdacht toch echt dat dinosaurussen al eeuwen uit gestorven waren
![]()
Ik denk niet dat ik me aan u moet verantwoorden wrm ik er nog wel of niet kom.
Maar als ik opnieuw sommige reacties zie van wandelaars die het er blijkbaar nog steeds fantastisch vinden dan begin ik mij grote vragen te stellen bij wat die wandelaars 'fantastisch' vinden.
Diegene die hier vlakaf blijven beweren dat het SKW vol 'toppertjes' zit zijn dus echt belachelijk snel content of ze gooien er belachelijk veel geld tegen aan om alsnog een beetje service te krijgen.
Probeer hier toch ook eens eentje per dame te schrijven. Je favo's gaan het je echt niet kwalijk nemen ...
PS idem voor Sakis
Ik heb van al deze dames, en enkele honderden anderen recensies geschreven. Dat is dus zeker niet de waarheid geweld aan doen.Met alle respect, maar de enige recensie die ik gevonden heb en zie, is die van Amalia.
En ik begrijp Hollebollekke dat je niet over dezelfde moet blijven schrijven, ik schrijf ook meestal maar 1 recensie over eentje, tenzij de service plots een bocht van 180° maakt.
Maar nu beweren dat je over al deze bovenstaanden een recensie heb geschreven is de waarheid geweld aan doen. En ze zullen wel op andere fora staan, maar daar hebben we hier niks aan.
Ok. op hookers stonden er. Daar overdreven jullie en schreven om de maand recensies over bijna altijd dezelfde dames. Ik ervaarde het als spam.
Probeer hier toch ook eens eentje per dame te schrijven. Je favo's gaan het je echt niet kwalijk nemen ...
PS idem voor Sakis
Dit dus.Belangrijkste voor de wandelaar in SKW is......
Hoe is de eerste ontmoeting?
- Is de dame correct , vriendelijk , niet aan het upsellen of juist wel? En houdt ze zich aan de tijd.
Dat is alles. Meer moet dat niet zijn.
Wat je de volgende 35 keer bij haar doet , dat hoeven we niet te weten.
Zo moeilijk is het toch niet @Janus en @Sakis
Sakis, vaste dame die je van je sokken blaast, een hint wie dat is?
Ik heb nog één bezoek open staan aan een dame die ik voor her eerst bezocht en nog niet gerecenseerd heb, en vanmiddag heb ik een dame voor de tweede keer bezocht. Dus als jullie geluk hebben komen die recensies hier en niet op évan de andere fora.Belangrijkste voor de wandelaar in SKW is......
Hoe is de eerste ontmoeting?
- Is de dame correct , vriendelijk , niet aan het upsellen of juist wel? En houdt ze zich aan de tijd.
Dat is alles. Meer moet dat niet zijn.
Wat je de volgende 35 keer bij haar doet , dat hoeven we niet te weten.
Zo moeilijk is het toch niet @Janus en @Sakis
Hi, ik ben al lang vrijgezel,ik heb ook mijn behoefte en ben blij dat er zoiets bestaat zoals SKW.Maar geen 100'en per week.Wandelaars die elke week opnieuw een paar 100 euro achterlaten in het SKW of bij prive dames om er 'met hun hoofd in de wolken' buiten te stappen... Die hebben hulp nodig want die hebben een gigantisch psychisch en/of verslavingsprobleem.
Beseft u dat wel?
En al uw lyrisch verhalen over hoe fantastisch het SKW wel is, hoe 'gestructureerd' u te werk gaat, hoe het SKW duidelijk uw hele leven bepaalt wijzen op hetzelfde probleem. Dat zijn duidelijk verhalen die u zichzelf wijsmaakt om uw gedrag voor uzelf goed te praten. Alcoholisten hebben trouwens hetzelfde patroon om hun verslaving te ontkennen.
U heeft dringend hulp nodig, en verder hebben jong en/of nieuwe wandelaars geen boodschap aan uw compleet onrealistische fantasieverhalen over het SKW en uw 'ervaringen bij uw toppertjes' want ze kloppen niet.
U bent niet alleen ongezond fanatiek in uw schrijven, u bent ook heel erg ongezond fanatiek in uw doen.
Iedereen doet met zijn geld wat hij wil uiteraard, maar elke week 100'en euro's bij de dames achterlaten is niet normaal meer. Probeer het dan ook niet als normaal voor te stellen.
Hi, ik ben al lang vrijgezel,ik heb ook mijn behoefte en ben blij dat er zoiets bestaat zoals SKW.Maar geen 100'en per week.
Sinds corona is het beste er wel af na 2u 's nachts.zondag 05:00 gaan wandelen is nog de moeite of al te laat ?
Van meer dan 2 jaren geleden hoeft nu niet echt.Ik zal eerstdaags eens proberen van enkele van mijn meer dan 100 recensies van de voorbije 5 jaar op andere fora op te snorren. Ik zou die bvb kunnen kopiëren naar dit forum maar het gaat dan wel over recensies van vóór Corona, zeg dus maar dik 2 jaar geleden.
Zijn die recensies dan nog relevant genoeg om ze hier te plaatsen? Als je van mening bent van wel dan wil ik dat gerust met een aantal doen hoor.
Wat het heden betreft bezoek ik nog slechts één enkele dame, weliswaar wekelijks. Alhoewel élke date wel weer anders verloopt kan ik toch moeilijk elke week een recensie of bezoekverslag schrijven, of zie jij dat anders?
En wie is "diezelfde dame" dan wel????Natuurlijk hoef je je tegenover mij niet te verantwoorden, voor de volledigheid IK dus ook niet tegenover JOU al blijkt uit sommige van je posts dat je dat wél graag zou willen. Ik stelde me enkel de vraag waarom iemand die alleen maar negatief schrijft over het SKW en nooit eens iets positiefs te vertellen heeft überhaupt nog de moeite doet om naar het SKW te gaan. Mogelijk is dat dan enkel om wat inspiratie op te doen om nog wat meer negativiteit te spuien denk ik dan.
Het feit dat jij geen toppertjes kunt vinden, noch qua looks, noch qua service, leert ons dat je kennis niet al te ver reikt en dat je er steeds, ALS je al eens ergens binnen stapt, de verkeerde dames uitkiest. Tenzij je natuurlijk "alles" wil voor luttele 50 Eur of één van die afbieders bent die proberen af te dingen tot 40 Eur of zelfs 30 Eur en dan teleurgesteld zijn dat ze geen "goede" service krijgen.
En neen, ik hoef mij ook niet te verantwoorden, tegenover niemand trouwens, maar toch even dit:
-ik ben helemaal niet snel content, integendeel
-ik gooi er niet belachelijk veel geld tegenaan om alsnog een beetje service te krijgen
-ik gooi er soms wél wat meer geld tegenaan maar daar staat dan veel tijd en een geweldige service tegenover zoals IK hem graag wil (ik ben de voorbije week weer 2 keer met mijn hoofd in de wolken buiten gestapt bij mijn vaste dame, compleet van mijn sokken geblazen door haar)
-ik ben dus NIET op zoek naar dames die voor 50 Eur "zogezegd" alles doen, een date van 50 Eur is aan mij niet besteed tenzij het de eerste keer is dat ik een dame bezoek en als het dan meevalt dan betaal ik zelfs dán al snel bij.
-ik besef ten volle dat bij de ramen bepaalde diensten door de meeste dames niet aangeboden worden behalve dan misschien door de dinosaurussen waar Copkiller het graag over heeft, ik zoek dan ook niet naar zo'n diensten en/of dames
En nog even over dat NOG STEEDS "fantastisch" vinden......ik bezoek nog steeds dezelfde dame dan vóór Corona (tijdens Corona trouwens ook), ze ziet er op dit moment nóg een stuk beter uit dan toen en haar service is nóg fantastischer dan 2 - 3 jaar geleden.
Is er nóg iets wat je graag wil weten?
Schrijf dan nu eens neer wat jij allemaal zoekt en tegen welke prijs.