Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ha heren,

Zojuist heb ik Juliana een flinke beurt gegeven, daarover later meer in een recensie.
Bij het verlaten van het SKW trok een dametje mijn aandacht die op de Schippersstraat 30 k3 staan. Heel petite, hooguit 25 jr, donker haar en donkere ogen. Ze stelde zich voor als Sabrina meen ik.
Iemand hier ervaring mee? Ik kon zo snel geen topic over haar vinden.
 
Iemand ervaring met Emma ?
Vingerlingstraat 6/3.
Mooie meid, ik hoop dat ze geen vakantie plannen heeft want ik ben enkele dagen vrij binnenkort en zou haar graag bezoeken.
 
Ha heren,

Zojuist heb ik Juliana een flinke beurt gegeven, daarover later meer in een recensie.
Bij het verlaten van het SKW trok een dametje mijn aandacht die op de Schippersstraat 30 k3 staan. Heel petite, hooguit 25 jr, donker haar en donkere ogen. Ze stelde zich voor als Sabrina meen ik.
Iemand hier ervaring mee? Ik kon zo snel geen topic over haar vinden.
Knap gezichtje? Dan gaat het mogelijk over deze:
 
dat zou kunnen maar het was el het middenste raam van het pand met 5 ramen waar het vlaggetje hing ? ze is nederlandstalig heb ik gehoord bijniemand die er binnenging maar had geen tijd om te wachten.
Zit inderdaad op 9/3 zeer aangename dame en ge kunt Vlaams babbelen ik dacht Barbera das raar dat er niets over geschreven is de deur wordt platgelopen en er staan regelmatig heren voor de deur te wachten
 
Ha heren,

Bij het verlaten van het SKW trok een dametje mijn aandacht die op de Schippersstraat 30 k3 staan. Heel petite, hooguit 25 jr, donker haar en donkere ogen. Ze stelde zich voor als Sabrina meen ik.
Iemand hier ervaring mee? Ik kon zo snel geen topic over haar vinden.
Dit is de plaats van Alina die vermoedelijk in verlof is. Ik zag daarnet ook deze dame doch lijkt me nieuw in skw.
Je zal er bijgevolg (nog) geen recensie over vinden. Ik kende ze alvast niet.
 
Zo moeilijk is het niet
 
Is het mijn gedacht of is de helft van de oorspronkelijke leden het afgetrapt?

:/

Was bij de oprichting van deze site en toen zaten alle ouwe getrouwen hookers hier.

Ik ken nog wat namen als diewanderer janus paulus

Maar waar is de rest... En Sakis R.

Is iedereen met pensioen gegaan?, :D
 
Is het mijn gedacht of is de helft van de oorspronkelijke leden het afgetrapt?

:/

Was bij de oprichting van deze site en toen zaten alle ouwe getrouwen hookers hier.

Ik ken nog wat namen als diewanderer janus paulus

Maar waar is de rest... En Sakis R.

Is iedereen met pensioen gegaan?, :D
Ma nee, merendeel is nog aanwezig en alive en kicking, maar lezen moet je doen, veel lezen!
 
Terugkerend lid. Ik hef mijn profiel op als het seizoen begint. Te druk. Dan kom ik weer. Oorspronkelijk een van de First wave. Toen er alleen een admin was en geen mods zelfs nog.
Maar na elk seizoen zijn er minder bekende gezichten.
 
inderdaad maar door de cyberaanval ligt ook dat systeem volledig plat, die rijdt nog wel rond maar zonder enige registratie.😂
Ik heb vandaag vernomen dat het schijnbaar om een combinatie van beiden gaat. De auto's die door de scanauto eruit gepikt worden, worden nog eens gecontroleerd door de parkeerwachters of er geen invalidekaart in ligt, of een verkeerd kenteken ingevoerd is of iets dergelijks.
 
Iemand idee wie de jongedame is thv Verversrui 4 (volgens het plan zou het dit pand moeten zijn...). Betreft het 1ste pand links van het hoekpand.
Betreft een skinny jongedame met lipstick. Vind er geen recensie over terug.
Ze lijkt me 20-22 jaar en lacht steeds lief als je oogcontact hebt/zoekt.

Ik zou willen weten of ik ze op mijn lijstje mag plaatsen :)

Betreft avond/nachtshift!
Dat is Alesia van Bulgaarse afkomst, heeft vroeger in Gent gewerkt en ik vermoed ook in Duitsland. Haar Engels is zeer beperkt maar ik begreep dat ze toch een mondje Duits kent. Was wel zeer vriendelijk maar ik heb de stap toch (nog) niet gewaagd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan