Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn er goede dames uit albanie aanwezig in het skw zowel in de dag of nachtshift ,iemand aanbevelingen?
Dank bij voorbaat
In de avond Alicia op SS 16/2. Draait al heel wat jaartjes mee, maar altijd vriendelijk en voortreffelijke service. Ik bezoek haar zelf niet zo vaak meer aangezien ik meer een dagwandelaar ben.
 
OOK OP MAANDAG ZIJN TOPPERS AANWEZIG!!!
Ik beweer niet dat er geen toppers zouden zijn. Ik ben immers al jaaaaaren een maandagwandelaar. Ik zal het dus wel weten.
Ik reageerde op Alicia SS16/2 die werd aangeprezen door Janus en die volgens mij op maandag niet werkt, als ik de juiste voor heb, dit om Mrsanchez extra info te geven.
Dus eerst goed lezen voor je hoofdletters boven haalt.🙄🙄
 
Kathy is een topper op alle vlak, ok, ze is nu 37 jaar maar schitterend figuur, slank, blond, kan liegen over haar leeftijd en dat doet ze soms ook, vergeef het haar, ze is sexy al is haar aanwezigheid net als in Gent op goed geluk.
Ze leeft wel gezonder dan de meeste doorsnee dames, niet roker, zeer naturelle vrouw en een feest tussen of onder de lakens, op 100 raamdames zal ze zeker geen teleurstelling zijn.
 
Is het normaal dat je belaagd wordt door de dvp als je iets niet positiefs zegt over haar op deze site? 😂

Heb deze middag iets geschreven over Sarah van SS25 en die heeft al een hele tirade in een privé gesprek begonnen. Heeft al 4x gestuurd ondertussen...
Welkom bij de club...
En in het belagen en bedriegen van haar klanten is ze wel kampioen...toch iets dat ze wel goed kan:) en haar vriendje kan er ook wat van.
 
Ze probeert zichzelf te verdedigen tegen aanvallen die er zijn of komen zal maar daarom is ze niet geschift, haar goed recht trouwens , ik ben daarom geen klant maar geruchten over een mededame neem het met een korreltje zout, er wordt zoveel vertelt
 
Morgen ga ik naar gewoonte weer naar mijn antwerpse speeltuin.
Moet men reeds parkeergeld betalen? Of kan men nog één bezoekje maken zonder parkeergeld?
Graag info.
Tricky... De cyber aanval is al weer een weekje geleden. Was wel weekend maar die gasten zullen wel gewerkt hebben dan... Ik zou zeggen'...
Maandag is de enige dag dat het nog zou mogelijk zijn dat er niet betaald moet worden moest het zo zijn.
 
Iemand idee wie de jongedame is thv Verversrui 4 (volgens het plan zou het dit pand moeten zijn...). Betreft het 1ste pand links van het hoekpand.
Betreft een skinny jongedame met lipstick. Vind er geen recensie over terug.
Ze lijkt me 20-22 jaar en lacht steeds lief als je oogcontact hebt/zoekt.

Ik zou willen weten of ik ze op mijn lijstje mag plaatsen :)

Betreft avond/nachtshift!
 
Iemand idee wie de jongedame is thv Verversrui 4 (volgens het plan zou het dit pand moeten zijn...). Betreft het 1ste pand links van het hoekpand.
Betreft een skinny jongedame met lipstick. Vind er geen recensie over terug.
Ze lijkt me 20-22 jaar en lacht steeds lief als je oogcontact hebt/zoekt.

Ik zou willen weten of ik ze op mijn lijstje mag plaatsen :)

Betreft avond/nachtshift!
Ga binnen , dan is ze van je lijstje😂😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan