Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag nog is bij een van mijn vaste dames geweest. Ik ga proberen om 2 maanden niet naar deze snoepwinkel te gaan . De laatste tijd mijn ding niet echt kunnen doen bij de meeste dames is het om u na 10 minuten al terug buiten te krijgen. Zelfs bij dames waar ge al +10 keer bent bij geweest.Ik weet ook dat 100 euro kunt betalen maar dat in deze tijd geen garantie dat het goed is dan ga ik liever met mijn 2de 50 euro naar en vaste dame .Voor de corona was het om zo lang mogelijk te pijpen dat ze zeker gene sex moesten hebben.Nu is een pijp beurt amper 1min .Dan is die niet hard genoeg en zakt hij ineen als nen poding .Ik hoop dat 2023 beter is . Dat het niet is van
Wham bam thank you man
Donderdag ga ik nog is naar duisburg al de ramen zouden terug open zijn het is al van 2019 geleden .
 
Vandaag nog is bij een van mijn vaste dames geweest. Ik ga proberen om 2 maanden niet naar deze snoepwinkel te gaan . De laatste tijd mijn ding niet echt kunnen doen bij de meeste dames is het om u na 10 minuten al terug buiten te krijgen. Zelfs bij dames waar ge al +10 keer bent bij geweest.Ik weet ook dat 100 euro kunt betalen maar dat in deze tijd geen garantie dat het goed is dan ga ik liever met mijn 2de 50 euro naar en vaste dame .Voor de corona was het om zo lang mogelijk te pijpen dat ze zeker gene sex moesten hebben.Nu is een pijp beurt amper 1min .Dan is die niet hard genoeg en zakt hij ineen als nen poding .Ik hoop dat 2023 beter is . Dat het niet is van
Wham bam thank you man
Donderdag ga ik nog is naar duisburg al de ramen zouden terug open zijn het is al van 2019 geleden .
Dat dan geen best nieuws voor jouw. Dan heb ik gelukkig veel betere ervaringen. Ik betaal dan wel altijd €100 of meer, maar de afspraken worden altijd ruimschoots nagekomen, en ik krijg ook altijd minmaal de afgesproken tijd, en regelmatig meer.
 
Anna Maria is mijn planning voor de komende paar weken flink overhoop aan het gooien. Ik ben al druk alternatieven aan het bedenken, want ik verwacht haar niet terug voor 20 december.
Flexibel zijn, Janus 😉😉
Binnen 2 weken zijn ook al mijn favorietjes weg. Wordt nieuwe dames ontdekken of even verlof voor mij. Denk het eerste.
 
Flexibel zijn, Janus 😉😉
Binnen 2 weken zijn ook al mijn favorietjes weg. Wordt nieuwe dames ontdekken of even verlof voor mij. Denk het eerste.
Ik ben al met het eerste begonnen. Was wel geen topervaring, maar ik heb het me zeker ook niet beklaagd. Ik heb ook mijn to-do lijstje geüpdatet. Ook nog maar een is de avond gaan kijken denk ik.
 
Heerlijke tijd als de vaste favorieten weg zijn, lekker van alles uitrpoberen zonder dat vermoeiende gedoe van "je was er vorige week en je bent niet bij mij geweest".

Dat zijn altijd dames die je bij het kameren bezweren er geen moeite mee te hebben dat je wel eens naar een ander gaat, tot je daadwerkelijk naar een ander gaat.
 
Heerlijke tijd als de vaste favorieten weg zijn, lekker van alles uitrpoberen zonder dat vermoeiende gedoe van "je was er vorige week en je bent niet bij mij geweest".

Dat zijn altijd dames die je bij het kameren bezweren er geen moeite mee te hebben dat je wel eens naar een ander gaat, tot je daadwerkelijk naar een ander gaat.
Bij mijn vaste nog nooit last van gehad. Geen enkele die opmerkingen maakt. Waarschijnlijk omdat ik het hen gewoon heb gemaakt van in het begin.
En mochten ze zagen, gaan ze van het lijstje af. Ik heb er thuis al één die genoeg zaagt ;);)
 
Bij mijn vaste nog nooit last van gehad. Geen enkele die opmerkingen maakt. Waarschijnlijk omdat ik het hen gewoon heb gemaakt van in het begin.
En mochten ze zagen, gaan ze van het lijstje af. Ik heb er thuis al één die genoeg zaagt ;);)
Waarom zaagt die van thuis denkt ge?? Ik weet het : ge poept niet meer thuis , daarom zaagt ze😂😂😂😂
 
Bij mijn vaste nog nooit last van gehad. Geen enkele die opmerkingen maakt. Waarschijnlijk omdat ik het hen gewoon heb gemaakt van in het begin.
En mochten ze zagen, gaan ze van het lijstje af. Ik heb er thuis al één die genoeg zaagt ;);)
Bij mij precies hetzelfde. Ik vertel hun vanaf de eerste keer dat ik ook andere dames bezoek. Ze hebben het maar te accepteren. Kunnen ze dat niet, is het hun probleem. Dan zakken ze steeds verder op mijn lijstje tot ze er zelf af vallen ipv de andere dames.
 
Bij mijn vaste nog nooit last van gehad. Geen enkele die opmerkingen maakt. Waarschijnlijk omdat ik het hen gewoon heb gemaakt van in het begin.
En mochten ze zagen, gaan ze van het lijstje af. Ik heb er thuis al één die genoeg zaagt ;);)
Jouw vaste is ook mijn vaste geloof ik, ik ga snel zeggen dat ze bij jou ook moet gaan zagen..
heb ik haar wat meer voor mezelf
 
Bij mij precies hetzelfde. Ik vertel hun vanaf de eerste keer dat ik ook andere dames bezoek. Ze hebben het maar te accepteren. Kunnen ze dat niet, is het hun probleem. Dan zakken ze steeds verder op mijn lijstje tot ze er zelf af vallen ipv de andere dames.
Idem.
Van zodra dat gezaag begint maak ik er zelfs een punt van om er met een grote smile voorbij te lopen.
 
Bij mij precies hetzelfde. Ik vertel hun vanaf de eerste keer dat ik ook andere dames bezoek. Ze hebben het maar te accepteren. Kunnen ze dat niet, is het hun probleem. Dan zakken ze steeds verder op mijn lijstje tot ze er zelf af vallen ipv de andere dames.
U verantwoorden aan een dvp dat je mss nog andere dames bezoekt?

U meent dat dus echt?

Dus als u ergens iets gaat eten maakt u die mensen ook duidelijk dat u soms ook wel eens elders nog iets durft gaan eten?

Man man man.. 🙄
 
U verantwoorden aan een dvp dat je mss nog andere dames bezoekt?

U meent dat dus echt?

Dus als u ergens iets gaat eten maakt u die mensen ook duidelijk dat u soms ook wel eens elders nog iets durft gaan eten?

Man man man.. 🙄
Het is niet mezelf verantwoorden. Het is hun duidelijk maken dat ze me niet elke keer moeten verwachten als ze me zien lopen.
 
De prijzen vallen sowieso wel mee in Antwerpen.
Meevallen is relatief..,, K ben gratis parkeren gewoon in mijn omgeving.
onlangs 10 Euro voor 3 uren betaald, Hopla weeral wat verhoging, waar is de tijd dat ik de mobiel gewoon onder de bomen zette en kon wandelen.
k denk dat het enkel electronisch betalen wat kopzorgen bezorgd heeft bij menig wandelaar.

Doc
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan