Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Skinny Jasmin is er weer! Met rood geverfd haar en sexy brilletje. Grote GFE. Ze staat in de Schippersstraat 4 of 6. Ze was weg voor een half jaar ofzo, she's back! Niet te verwarren met de blonde Jasmin die dicht bij de pitta bar staat
 
Skinny Jasmin is er weer! Met rood geverfd haar en sexy brilletje. Grote GFE. Ze staat in de Schippersstraat 4 of 6. Ze was weg voor een half jaar ofzo, she's back! Niet te verwarren met de blonde Jasmin die dicht bij de pitta bar staat
Is dat de dame meest rechtse raam van dat pand?
Ze viel me ook op gisterenavond.
Leeftijd begin 30 ofzo?
 
Deze namiddag was de bezetting wat ondermaats. k heb de indruk dat er enkele dames reeds op verlof zijn vertrokken.
Twee van mijn favo s : Dora vr9 was er niet , Kathy vr 7 idem.

Doc
 
Skinny Jasmin is er weer! Met rood geverfd haar en sexy brilletje. Grote GFE. Ze staat in de Schippersstraat 4 of 6. Ze was weg voor een half jaar ofzo, she's back! Niet te verwarren met de blonde Jasmin die dicht bij de pitta bar staat

Het is fijn om te weten,dat Jasmin terug is.Ze is puur naturel,en heeft een schattige uitstraling.Mij gaat ze nog terug zien.
 
Gisteren dus binnen geweest bij Vanessa in de Vingerling 14 (zie recensie) , op Vingerling 6, het meest linkse raam stond ook een zeer mooie meid met lang bruin haar. Iemand ervaring met haar ?
 

Gisteren dus binnen geweest bij Vanessa in de Vingerling 14 (zie recensie) , op Vingerling 6, het meest linkse raam stond ook een zeer mooie meid met lang bruin haar. Iemand ervaring met haar ?
Wederom weet ik wie je bedoeld doch geen ervaring mee. Heeft vooral een lieve glimlach als je wat oogcontact zoekt. Zij is weliswaar niet meteen het type waar ik 'voorrang' aan zou geven in vergelijking met andere dames die ik nog niet bezocht.
Bezocht enkel de blonde jongedame eens (Anaïs) rechts van het pand.
 
Gisteren dus binnen geweest bij Vanessa in de Vingerling 14 (zie recensie) , op Vingerling 6, het meest linkse raam stond ook een zeer mooie meid met lang bruin haar. Iemand ervaring met haar ?
Gaat het hier niet om Emma ?
 
Annais heb ik ook gezien.
Is zij een bezoekje waard?
Ik zal ze geen 2de keer meer bezoeken. Amper communicatie, amper Engels (wat ik ze vooral niet kwalijk neem), er komt geen woord uit. Zeurend naar extra's doet ze ook doch accepteert als je er (zoals ik) niet op ingaat. Het breekt weliswaar de (zeer beperkte) sfeer.
Als je puur voor de seksuele lust gaat, is ze naar ieders voorkeur misschien te overwegen. Ik ga enkel voldaan naar buiten als het sociale ook goed zit. Dat vond ik niet bij haar.
Als je van skinny houdt met amper borstjes en puur voor de lust gaat, is Anaïs wel het goede adres.
 
Gaat het hier niet om Emma ?
Ik moest ook aan Emma denken. Volgens mij werkt ze namelijk beide shifts gedeeltelijk.
 
Ik weet alleen dat ze ook op vvr 7/4 gestaan heeft tijdens afwezigheid van Rushie. Toen is er ook wat over gevraagd en geschreven. Wat dat precies was weet ik echter niet meer.
Is dat niet de dame die van de avond naar de dagshift is verhuisd? Was inderdaad enkele weken terug een positieve melding over. Ik herinner ze me nog van de avond doch nooit bezocht. Lijkt me iets Dominicaans (bijzonder mooie dame)
 
Op ik dacht vvr 7/1 zit in de dag een dame met donkere huid (latina?). Iemand info over?
 
Terug opgedoken na een lange afwezigheid: de wat oudere, uitstekende service leverende Roemeense Anna !
Vroeger zat ze steevast op Verversrui 11/1; heb haar vandaag gespot op Verversrui 11/3, met een nieuw naambordje (met gouden achtergrond).
En...ze is nog altijd even vriendelijk als vroeger...
 
Terug
Bovenaan Onderaan