Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenYes i saw her last satuday nightIemand Georgia (VT) nog gespot laatste tijd? Dit weekend heb ik haar niet gezien, dus moest iemand weten of ze met verlof is..
Is dat betaald parkeren?Ik kom binnen door de haven, achterlangs de Decathlon. Zie geen melding van Milieuzone. Auto zet ik meestal neer begin van Adriaen Brouwerstraat. is meestal plek .En dan goeie 100 meter naar t eerste raam van de Schippersstraat
Hm. Dan heb ik haar over het hoofd gezien of was ze lang bezet. Thanks.Yes i saw her last satuday night
I want to try her and play with the boobsHm. Dan heb ik haar over het hoofd gezien of was ze lang bezet. Thanks.
Ja tot 22.00u en dan is het gratis en zondags is het parkeren gratis.Is dat betaald parkeren?
zijn roemeense eentje heet Ramona lekker slank en strak ,service hmm middel matig alles moet snel gaan echt jammer, de andere 2 nog geen ervaring mee,ben bang ongeveer zelfde serviceWeet er iemand welke petite lolita meisje staat op Schippersstraat 21 ? Dat zijn de bruine ramen waar er meerdere van langs elkaar zijn.
Ze had een super spannende broek lederen broek aan.
Als looks lijkt ze Pakistaanse roots te hebben, maar ben niet zeker.
Ik heb haar tijdens de nacht gespot, en ben op zoek naar meer info omtrend deze dame...
+ Zij is van het bedrieglijke soort en geeft graag een of andere ziekte de schuld wanneer deze of gene afgesproken dienst plotseling niet meer werkt.zijn roemeense eentje heet Ramona lekker slank en strak ,service hmm middel matig alles moet snel gaan echt jammer, de andere 2 nog geen ervaring mee,ben bang ongeveer zelfde service
Is dat de dame meest rechtse raam van dat pand?Skinny Jasmin is er weer! Met rood geverfd haar en sexy brilletje. Grote GFE. Ze staat in de Schippersstraat 4 of 6. Ze was weg voor een half jaar ofzo, she's back! Niet te verwarren met de blonde Jasmin die dicht bij de pitta bar staat
ja helemaal rechts. Leeftijd was tussen 20-25, Zeker niet ouder dan 25, daar ben ik zeker van.Is dat de dame meest rechtse raam van dat pand?
Ze viel me ook op gisterenavond.
Leeftijd begin 30 ofzo?
dat is de deze denk ik : https://www.girlsreview.nl/threads/jasmine-roe-antwerpen-schippersstraat-10-3.1881/Is dat de dame meest rechtse raam van dat pand?
Ze viel me ook op gisterenavond.
Leeftijd begin 30 ofzo?
Skinny Jasmin is er weer! Met rood geverfd haar en sexy brilletje. Grote GFE. Ze staat in de Schippersstraat 4 of 6. Ze was weg voor een half jaar ofzo, she's back! Niet te verwarren met de blonde Jasmin die dicht bij de pitta bar staat
Het is fijn om te weten,dat Jasmin terug is.Ze is puur naturel,en heeft een schattige uitstraling.Mij gaat ze nog terug zien.
Ze is ondertussen al vergeten waar Antwerpen ook al weer ligt.Sandra al heel lang niet meer gezien. Ze is na corona nooit terug gekomen. Ik denk dat ze zelfs voor corona al vertrokken was.
Dat valt wel mee, want zij was nog een echte belgische.Ze is ondertussen al vergeten waar Antwerpen ook al weer ligt.
Jammer, ze was voor mij de beste in soft-sm. Was altijd een geweldige ervaring met haar.Sandra al heel lang niet meer gezien. Ze is na corona nooit terug gekomen. Ik denk dat ze zelfs voor corona al vertrokken was.
Wederom weet ik wie je bedoeld doch geen ervaring mee. Heeft vooral een lieve glimlach als je wat oogcontact zoekt. Zij is weliswaar niet meteen het type waar ik 'voorrang' aan zou geven in vergelijking met andere dames die ik nog niet bezocht.Gisteren dus binnen geweest bij Vanessa in de Vingerling 14 (zie recensie) , op Vingerling 6, het meest linkse raam stond ook een zeer mooie meid met lang bruin haar. Iemand ervaring met haar ?
Gaat het hier niet om Emma ?Gisteren dus binnen geweest bij Vanessa in de Vingerling 14 (zie recensie) , op Vingerling 6, het meest linkse raam stond ook een zeer mooie meid met lang bruin haar. Iemand ervaring met haar ?
Ik zal ze geen 2de keer meer bezoeken. Amper communicatie, amper Engels (wat ik ze vooral niet kwalijk neem), er komt geen woord uit. Zeurend naar extra's doet ze ook doch accepteert als je er (zoals ik) niet op ingaat. Het breekt weliswaar de (zeer beperkte) sfeer.Annais heb ik ook gezien.
Is zij een bezoekje waard?
Ik moest ook aan Emma denken. Volgens mij werkt ze namelijk beide shifts gedeeltelijk.Gaat het hier niet om Emma ?
![]()
Recensie - Emma, Antwerpen, Vingerlingstraat 6/1 (dag)
Deze meid paar dagen terug bezocht. Triggerde me al een tijdje, want ze is echt wel mooi en leuk gekleed in een lingeriesetje. Aan het raam komt ze nogal afstandelijk over. Maar kom toch maar binnen gegaan. De kamer waar ze zit is wel een beetje afgeleefd en eigenlijk verdient zo'n mooie meid...www.girlsreview.nl