Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dag allen,

Iemand aanraders (nachtshift) Schipperskwartier Antwerpen. Als het even kan geen siliconen borsten en niet ouder dan (ongeveer) 35 jaar. Aan klokkenkijksters heb ik een hekel. Wil uiteraard wel eerlijke prijs betalen voor eerlijke dienstverlening dat spreekt voor zich.

Ik lees het graag.

Bedankt voor de adviezen !

Grt. Dorisday
 
Dag allen,

Iemand aanraders (nachtshift) Schipperskwartier Antwerpen. Als het even kan geen siliconen borsten en niet ouder dan (ongeveer) 35 jaar. Aan klokkenkijksters heb ik een hekel. Wil uiteraard wel eerlijke prijs betalen voor eerlijke dienstverlening dat spreekt voor zich.

Ik lees het graag.

Bedankt voor de adviezen !

Grt. Dorisday
 
Dag allen,

Iemand aanraders (nachtshift) Schipperskwartier Antwerpen. Als het even kan geen siliconen borsten en niet ouder dan (ongeveer) 35 jaar. Aan klokkenkijksters heb ik een hekel. Wil uiteraard wel eerlijke prijs betalen voor eerlijke dienstverlening dat spreekt voor zich.

Ik lees het graag.

Bedankt voor de adviezen !

Grt. Dorisday
Afspreken aan de deur is een vereiste. Je kent de prijzen wel voor het aantal minuten (afhankelijk wat je wenst uiteraard). Ze houden allen de klok wel in het oog, hoor. Enkel vaste dames durven wel eens afwijken op rustigere avonden. Zo ervaar ik het toch.
Wat is je voorkeur? Roemeens of evt ook Latina's? Dan kan ik je er wel een paar doorgeven. Desnoods via pm.
 
Afspreken aan de deur is een vereiste. Je kent de prijzen wel voor het aantal minuten (afhankelijk wat je wenst uiteraard). Ze houden allen de klok wel in het oog, hoor. Enkel vaste dames durven wel eens afwijken op rustigere avonden. Zo ervaar ik het toch.
Wat is je voorkeur? Roemeens of evt ook Latina's? Dan kan ik je er wel een paar doorgeven. Desnoods via pm.
Das bijzonder sympathiek Hollebolleke !

Latina's: zeer zeker, die bruin getaande huid vind ik overheerlijk.... Roemeense ook geen bezwaar hoor. Ik val vooral voor de looks (blik, vriendelijkheid,...) en hun figuur (slank met mooie tieten C D cup).
Qua prijzen en tijd ben ik realistisch. Kwaliteit en tijd moet betaald worden.

Stuur gerust door in PM als je wil. Ik plan om vrijdagavond rond 21u00 te gaan (dus de nachtshift).
 
Volgens mij begint de milieuzone ergens kort achter de Londonbrug. Dan is het ongeveer een kwartier wandelen. Ik heb zelf geen last van de milieuzone en heb er dus ook nooit op gelet waar hij exact begint.
Nee, de milieuzone begint bij de Kinepolis.
Draai je vanaf de Groenendaallaan richting Centrum de Noorderplaats op, dan rij de zone in.
De CAMERA staat 250 meter zuidelijker, maar je kan de weg niet meer verlaten.

Vanaf Kinepolis is het ruim 3200 meter wandelen. In de zomer door de zon, maar nu te vaak in de regen.

Eigenwijs als ik was, heb ik dit getest,
De gegevens op het proces-verbaal was het precieze tijdstip, dat ik deze camera passeerde (staat in de middenberm).
 
het dichts bij parkeren kun je aan de sluisstraat zij straat van de droogdokkenweg net voor de brug,dat is tegen het eilandje aan dus een 5/10min wandelen,en is nog gratis ook daar :cool:
Je kan door wel gratis parkeren, maar het is binnen de milieuzone,
U heeft een hele goede conditie, als je dit in 5/10 wandel, want de afstand is bijna 1300 meter.
 
Laatst bewerkt:
Nee, de milieuzone begint bij de Kinepolis.
Draai je vanaf de Groenendaallaan richting Centrum de Noorderplaats op, dan rij de zone in.
De CAMERA staat 250 meter zuidelijker, maar je kan de weg niet meer verlaten.

Vanaf Kinepolis is het ruim 3200 meter wandelen. In de zomer door de zon, maar nu te vaak in de regen.

Eigenwijs als ik was, heb ik dit getest,
De gegevens op het proces-verbaal was het precieze tijdstip, dat ik deze camera passeerde (staat in de middenberm).
Hoi Hoe oud is je auto dat hij niet binnen de zone mag komen, rij zelf een KiaRio diesel van 2012-1, nog geen bon gehad.
 
Laatst bewerkt:
Ik kom binnen door de haven, achterlangs de Decathlon. Zie geen melding van Milieuzone. Auto zet ik meestal neer begin van Adriaen Brouwerstraat. is meestal plek .En dan goeie 100 meter naar t eerste raam van de Schippersstraat
Dan ziet U toch een verkeersbord over het hoofd.
De Milieuzone is het gehele centrum van Antwerpen. Ook nog een gedeelte op de Linkeroever.
Als je een milieu-vriendelijke auto rijdt, is dat niet zo erg, anders vallen de bekeuringen wel op de mat.

Ik kom altijd uit die richting, nl. over de E-19, afrit 1, parkeer bij de Decathlon.
Ik zal jouw route rijden, tot het milieuzone-verkeersbord. (verder kan ik niet), want U betaalt mijn bon niet.
Kom eind deze week weer in het SKW-Antwerpen (was er ook gisteren en vandaag). Niet altijd feest!
Meld hier bij welke kruising het bord staat!
Ik vermoed bij de kruising met verkeerslichten bij het Havenhuis.
 
Laatst bewerkt:
Afspreken aan de deur is een vereiste. Je kent de prijzen wel voor het aantal minuten (afhankelijk wat je wenst uiteraard). Ze houden allen de klok wel in het oog, hoor. Enkel vaste dames durven wel eens afwijken op rustigere avonden. Zo ervaar ik het toch.
Wat is je voorkeur? Roemeens of evt ook Latina's? Dan kan ik je er wel een paar doorgeven. Desnoods via pm.
Ben ook wel geinteresseerd. Tips welkom😃
 
Parkeren aan The Villa als ge daar de brug overrijd zit ge in lez zone vandaar 15 minuten wandelen ge kunt geld gaan halen in de KBC drinken in den Delhaize en sidesiing wa moet ge nog meer hebben?
 
Parkeren aan The Villa als ge daar de brug overrijd zit ge in lez zone vandaar 15 minuten wandelen ge kunt geld gaan halen in de KBC drinken in den Delhaize en sidesiing wa moet ge nog meer hebben?
Dit is dus wat ik dacht en bedoelde. Het punt iets voor d'r londonbrug wat ik bedoelde is dus om precies te zijn de mexicobrug. Net nog even gecontroleerd op bovenstaande link. Dus parkeren net voor de mexicobrug, er over is lez.
 
:cool: nop de milieuzone begint pas als je de kattendijkbrug over bent
Ik had @Nachtjager al beloofd, komend weekend te kijken, waar de LEZ-zone begint, als je langs die kant komt.

En natuurlijk, zoals het hoort, schrijf ik hier, waar het verkeersbord met de rokende uitlaat staat!

Ik hoop van harte, dat Janus en Copkiller gelijk hebben, want dat bespaart me het wachten op de tram!
En kan ik sneller genieten van het mooie natuurschoon achter het glas.

Beste @Jason Statham, bedankt voor de link, ik rij in het weekend langs deze route.
Ook bedank ik Janus en Copkiller voor hun waardevolle bijdrage.
 
Laatst bewerkt:
Weet er iemand welke petite lolita meisje staat op Schippersstraat 21 ? Dat zijn de bruine ramen waar er meerdere van langs elkaar zijn.
Ze had een super spannende broek lederen broek aan.
Als looks lijkt ze Pakistaanse roots te hebben, maar ben niet zeker.
Ik heb haar tijdens de nacht gespot, en ben op zoek naar meer info omtrend deze dame...
 
Weet er iemand welke petite lolita meisje staat op Schippersstraat 21 ? Dat zijn de bruine ramen waar er meerdere van langs elkaar zijn.
Ze had een super spannende broek lederen broek aan.
Als looks lijkt ze Pakistaanse roots te hebben, maar ben niet zeker.
Ik heb haar tijdens de nacht gespot, en ben op zoek naar meer info omtrend deze dame...
zijn roemeense eentje heet Ramona lekker slank en strak ,service hmm middel matig alles moet snel gaan echt jammer, de andere 2 nog geen ervaring mee,ben bang ongeveer zelfde service
 
Terug
Bovenaan Onderaan