Ergens tussen nummer 18 en 22 VT staat in de avond/nacht een brunette met krullen. Zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn om mij aan haar naam of topic te helpen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenalice schipperstraat 38 is verhuist naar de dag shiftEvt ga ik ook eens overdag. Welke dames genieten dan jullie voorkeur?
je bedoeld die aan nzc doenHet is maar net wat voor type dame en welke soort service je voorkeur hebben. Er zitten heel wat dames die een goede tot geweldige service geven. Meestal is daarbij een goede onderlinge klik wel belangrijk.
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel. Zacht en met gevoel pijpen of steviger met zelfs deeptroath. Of kinky/SM. En qua uiterlijk, naturel of siliconen. Dat soort zaken.je bedoeld die aan nzc doen![]()
wie doet er aan NZC?je bedoeld die aan nzc doen![]()
In de avond Alicia op SS 16/2. Draait al heel wat jaartjes mee, maar altijd vriendelijk en voortreffelijke service. Ik bezoek haar zelf niet zo vaak meer aangezien ik meer een dagwandelaar ben.Zijn er goede dames uit albanie aanwezig in het skw zowel in de dag of nachtshift ,iemand aanbevelingen?
Dank bij voorbaat
Bedankt Janus,In de avond Alicia op SS 16/2. Draait al heel wat jaartjes mee, maar altijd vriendelijk en voortreffelijke service. Ik bezoek haar zelf niet zo vaak meer aangezien ik meer een dagwandelaar ben.
Beatrice heeft twee hele grote zussen, maar die zijn zeker niet echtben je serieus, zijn ze echt zussen?
Als ik me niet vergis werkt zijn niet op maandag.Bedankt Janus,
Van de snelle reactie,ik ga haar volgende week eens een bezoekje brengen en dan schrijf ik een rescencie
Ben meer voor de naturel of toch niet te kinky shizzleHet is maar net wat voor type dame en welke soort service je voorkeur hebben. Er zitten heel wat dames die een goede tot geweldige service geven. Meestal is daarbij een goede onderlinge klik wel belangrijk.
OOK OP MAANDAG ZIJN TOPPERS AANWEZIG!!!Als ik me niet vergis werkt zijn niet op maandag.
OOK OP MAANDAG ZIJN TOPPERS AANWEZIG!!!
Ik beweer niet dat er geen toppers zouden zijn. Ik ben immers al jaaaaaren een maandagwandelaar. Ik zal het dus wel weten.OOK OP MAANDAG ZIJN TOPPERS AANWEZIG!!!
Even enkele dames die me zo te binnen schieten.Ben meer voor de naturel of toch niet te kinky shizzle![]()
Welkom bij de club...Is het normaal dat je belaagd wordt door de dvp als je iets niet positiefs zegt over haar op deze site?
Heb deze middag iets geschreven over Sarah van SS25 en die heeft al een hele tirade in een privé gesprek begonnen. Heeft al 4x gestuurd ondertussen...
Tricky... De cyber aanval is al weer een weekje geleden. Was wel weekend maar die gasten zullen wel gewerkt hebben dan... Ik zou zeggen'...Morgen ga ik naar gewoonte weer naar mijn antwerpse speeltuin.
Moet men reeds parkeergeld betalen? Of kan men nog één bezoekje maken zonder parkeergeld?
Graag info.
Morgen ga ik naar gewoonte weer naar mijn antwerpse speeltuin.
Moet men reeds parkeergeld betalen? Of kan men nog één bezoekje maken zonder parkeergeld?
Graag info.
Tsja, wie zaait zal oogsten.Ik las uw recensie maar dit had ik niet gelezen op stamcafé, ik trek trouwens uw bezoek en ervaring niet in twijfel maar ik heb eerder het gevoel dat jij jezelf aangevallen voelt
Is het normaal dat je belaagd wordt door de dvp als je iets niet positiefs zegt over haar op deze site?
Heb deze middag iets geschreven over Sarah van SS25 en die heeft al een hele tirade in een privé gesprek begonnen. Heeft al 4x gestuurd ondertussen...