Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het houdt economisch aan geen kanten steek. Je wil immers alle uren verhuren als eigenaar.

24h in een dag is 24h te verhuren en niet 2x 8 of whatever.

2x12 is reeds de meest versneden tijd die je kunt hebben (anders is het 1x24) zonder dat je met een shift overblijft van ongewenste uren.

Nu. Het is al meer dan 3 keer gezegd door verschillende mensen met allemaal voorbeelden. Maar het tegenargument was telkens: Volgens mij wel.

Geef anders eens een concreet voorbeeld uurrooster waar elk uur van de 24 verhuurd wordt met gewenste werkuren. Ik ben benieuwd... Tot dat er is is alles reeds gezegd.
 
Aha , er is weer een extra allesweter hier present.
Maar net als @Sara97 ben ik niet onder de indruk.
Smakelijk eten straks aan je kerstdiner en verslik je niet.!
@Saris is in elk geval een serieus schrijver die weet waarover hij schrijft, en alleen dingen schrijft die hij ook weet, en niet wat hij DENKT te weten. Dat kan van veel anderen niet gezegd worden.
 
Oudejaarsnacht is traditioneel gezien veruit de beste shift van het ganse jaar voor de dames qua verdiensten. Of dat dit jaar weer zo gaat zijn durf ik niet te voorspellen.
Maar dat is ook al weer 3 jaar terug!
Oud/Nieuw 20/21 was alles 7 maanden dicht en 21/22, toen moest alles om 23 of 01uur sluiten.
Precies weet ik dit ook niet meer, is ook al meer dan 350 dagen terug in de tijd!
 
Maar dat is ook al weer 3 jaar terug!
Oud/Nieuw 20/21 was alles 7 maanden dicht en 21/22, toen moest alles om 23 of 01uur sluiten.
Precies weet ik dit ook niet meer, is ook al meer dan 350 dagen terug in de tijd!
Dat klopt. Is allemaal nog van voor corona geleden dat we eigenlijk nog van een ouderwetse oudejaarsnacht kunnen spreken. Daarom ook dat ik er nu geen enkele uitspraak over durf te doen wat het gaat worden. Wat ik beschreef als veruit de beste shift van het ganse jaar betreft dan ook de periode voor corona.
 
Vanmiddag amper 25 %. Op de gehele Verversrui 10 tot 12 dames. Villa Tinto hetzelfde aantal.
Schipperstraat en Vingerling ook heel magere bezetting.
Gistermiddag hetzelfde verhaal. Maximaal 40 of 50 dames over het hele skw. Duidelijk dat de dames die wel hier blijven om door te werken de feestdagen zelf toch verlof nemen om kerst te vieren met vrienden.
 
Dat klopt. Is allemaal nog van voor corona geleden dat we eigenlijk nog van een ouderwetse oudejaarsnacht kunnen spreken. Daarom ook dat ik er nu geen enkele uitspraak over durf te doen wat het gaat worden. Wat ik beschreef als veruit de beste shift van het ganse jaar betreft dan ook de periode voor corona.
Ja na het vuurwerk op de Schelde naar het SkW , ik herinner mij dat nog. Tevoren en erna viel mij niet speciaal op.
 
Met de huidige leegstand van veel ramen zou dat het laatste zijn waar ik me als verhuurder zorgen om zou maken.

Als je elk raam gedurende 1 shift van 8-10 uur per dag weet te verhuren moet je niet klagen.

Laat de dames dan zelf kiezen of ze van 11 uur tot 20 uur of van 15 uur tot middernacht of van 19 uur tot 4 uur staan en de markt regelt het vanzelf.

Hoe meer mannen er op bepaalde uren wandelen hoe meer dames dan willen werken en als er amper iemand wandelt ( tussen 4 uur 's nachts en 11 uur 's ochtends doordeweeks) zullen er altijd wel een paar dames zijn die juist dan werken omdat ze weinig klandizie hebben als er te veel knappe dames tegelijk staan.

Dan denk ik dat je nog steeds wel tegen dezelfde problemen aan loopt. Alleen misschien verschuift het probleem dan naar een ander tijdstip.

Dames bepalen nu ook al redelijk zelf wat ze met hun shift doen. Of ze op tijd beginnen, eerder stoppen, etc.
 
Gelukkig dat die dames dat zelf bepalen en schijnbaar vaak helemaal niet druk maken om theorieen van klanten wanneer zij vinden dat ze er moeten staan, omdat wij vinden wanneer het druk is met klanten en wij denken dat dan de meest volle bezetting belangrijk is. Dames bepalen schijnbaar ieder om hun eigen reden om eerder naar huis tegaan of later te beginnen. Die volgen dus die theorieen hier helemaal niet.

Nu is het ook door al die ellende in de wereld ook nog eens anders dan de standaard jaren. Gisteren overdags heel stil qua bezetting las ik? Zal vandaag niet veel beter zijn denken jullie? Ik zou op een 2e Kerstdag nog wel de reis willen wagen voor een Vanessa de zwartharige overdag op Vingerling 14, of een Anna op 6-2, of een Andrea op SS 32-3. En zag ooit op VT rond nr 33 overdag een blonde dame in zwart setje staan met zwart moeilijk leesbaar bordje in raam, wat ik ook niet durfde te bekijken omdat dame zelf vrij stond, ja ik weet, stom... geen idee wie dat was. En op VR 20-4 een heel slank kort blond geschoren poppetje met zwart setje met kettinkjes, stond eerder dacht ik op 18-1? Links waar in midden zo n lange jonge zwart harige meid overdags staat die vaak wisselt van setjes. Maar gros zit denk ik in hun eigen land kerst te vieren?
 
Ik zou toch geen pintjes drinken en rijden naar Antwerpen op de letterlijke feestdagen. Dat is vragen om je rijbewijs kwijt te geraken.
Daar zou ik me ook niet aan wagen, Saris. Niet enkel vanwege de pinten, doch eveneens omwille van de LEZ-zone. Ik kan me geen nieuwe veroorloven. Verspil teveel geld aan de meisjes van plezier. Ik zou met de trein sporen.
 
Ik heb het gedaan op 2017-2018 en dan was het tot 23u30 pokkedruk en de dames gingen dan zelf even kijken naar het vuurwerk en om 0u 30 waren ze terug en veel volk maar natuurlijk ook veel toeristen maar ook veel dames die aan t werken waren ?
 
Verversrui 5, raam 5 (helemaal rechts) staat er vandaag een slanke brunette met ferme buikspieren. Wie is dat? Ze is niet van de uitnodigende typetjes.

Bovendien waren vele ramen leeg tijdens de middag. Die dat er waren waren niet de allermooisten ahum
 
Bulgaarse Daniela waarschijnlijk.
 
Gisteren eens tijdens mijn lunch gewandeld en toen was het een vrij trieste bedoening, vond ik.
Tijdens de nacht ook eens een toertje gedaan en buiten het begin van de Schippersstraat (komende van Falcon) viel het wel mee, had het minder verwacht.
Wou eindelijk Roxy eens een bezoekje brengen maar ze was vrijwel altijd bezet. Dan was er eentje die ik nog nooit gezien heb, fijn, donkere korte coupe, op Verversrui 4/2, waar ik wel wat meer van wil weten, maar ze werd ook voor mijn neus weggekaapt! Indien iemand er meer van weet? De aanwezige dames waren indien bezet ook een pak langer bezet had ik de indruk.

Uiteindelijk bij Erika (SM) op verversrui beland. Ze had mij "nodig" voor iets. Dus nog wel een verzetje gehad.
 
Sorry, ander informatief vraagje. Wie van de sloebers heeft ervaring met de Thaise schone overdag ter hoogte van SS 15? Ze zat rustig op haar krukje en deed weinig moeite om klanten te lokken. Geen actief oogcontact en dergelijke. Bedankt alvast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan