Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
17u40 is richting einde dagshift en niet vroege avondshift. VT 3 is normaal de kamer van Rossie. Zij is echter niet Aziatisch en oogt ook niet Aziatisch. Ik heb nog nooit een Aziatische dane in VT gezien.
Ik ben ook niet 100% zeker of ze aziatisch was... Ik zag ze ook maar in de vluchte daar ik gehaast was...
Bedankt voor de opmerking van het tijdstip. Ik pas aan om verwarring tegen te gaan! ^^
 
Hoi allen,

Gisteren naar het einde van de dagshift toe (lees: pakweg rond 17u40) zat er een knap jong (aziatisch?) meisje in Villa Tinto met een opvallende gele trui. Afgaand op het plannetje in het forum denk ik dat het nummer 3 was.

Kent iemand deze meid?
Heeft iemand ervaring met haar?

Had ik niet net mijn zaakje gedaan bij een andere dame (ik was op de terugweg naar huis toen ik ze zag zitten) zou ik ze anders zelf aangesproken hebben...
Hij is wel over Rossie bezig die had inderdaad een gele trui aan tijdens haar werk
 
Heb dat lumineus idee ook eens gehad en ben na het lachen dan maar even wat verder aan een automaat geweest.
Ge zou er nen FOD op willen afsturen, maar dat haalt toch niks uit.
Hopelijk komen er geen situaties zoals in Brussel, waar je wel met kaart kan betalen bij de dames maar waar ook 10% bij wordt geteld, voor de pandeigenaar dan nog... 😠
 
ik hoop niet dat het zo ver komt.
Zal de animo van zowel DVP en wandelaars sterk doen verminderen.
" war on cash " las ik hier ergens.
Maar gaat nu natuurlijk nog enorm veel geld om in het SKW. Een populaire dame vertelde mij gister dat zij 6000 € per maand vaste kosten heeft .Misschien nog 4000€ verdiensten is 10000 per maand omzet. Zijn daar 100 dames in de avond dus miljoentje in de maand .
 
Vandaag lekker zonnetje maar wel koud. Weinig wandelaars in de straat, 50% bezetting, aantal toppers wel druk, maar ook aantal bekende dames veelvuldig vrij zien staan, maar dat is bekend en al tijden zo vanwege lager bestedingspatroon van vele mannen. Ook wat nieuwe gezichten qua dames gezien.
 
Vandaag lekker zonnetje maar wel koud. Weinig wandelaars in de straat, 50% bezetting, aantal toppers wel druk, maar ook aantal bekende dames veelvuldig vrij zien staan, maar dat is bekend en al tijden zo vanwege lager bestedingspatroon van vele mannen. Ook wat nieuwe gezichten qua dames gezien.
Ik was er ook. Welke toppers bijv. waren dan druk? De toppers die ik ken waren vrijwel bijna hele tijd vrij
 
Illegale praktijken mogen van mijn part gerust aangekaart worden. Als jij dat ziet als "verraad", fine by me.

En dom omdat ik geen cash bij heb?
Goh, niet elke wandeling is er met voorbedachte rade, zeker niet bij mij.

Misschien kwam ik van ergens anders en besloot ik plots dat ik goesting had?
Maar dat is een optie die blijkbaar niet bestaat voor al de wandelaars met voorbereiding.
voor iedereen die in België woont, is het inderdaad makkelijk om geld af te halen, voor mensen uit het buitenland is het vaak goedkoper om cashgeld te pinnen in België of gebruik te maken van de goedwil van de winkeliers.
 
Gewoon zorgen dat je voldoende cashgeld op zak hebt voor het aantal bezoekjes dat je wil doen, en je ook aan dat budget houden. Dat is ook het beste voor je portemonnee.
 
Gewoon zorgen dat je voldoende cashgeld op zak hebt voor het aantal bezoekjes dat je wil doen, en je ook aan dat budget houden. Dat is ook het beste voor je portemonnee.
Ik heb gedeelte op zak,
Gedeelte in de auto , dan heb ik nog even bedenktijd om op het budget te letten.
Ik stap nogal eens gauw overal binnen , en dan spaar ik mij voor een opvolgend bezoek.
Ben je uiteindelijk soms nog 200 of 250 kwijt.
Maar goed veel sloebers betalen dat
voor 1 uur .
Ik heb soms 1 x 100 , 3 x 50 of zo.
Leuk hoor.
 
Volgens de Belgische wetgeving moet iedereen die transacties aanbiedt, een elektronische betaalmogelijkheid aanbieden. Besluit: ofwel zijn de dvp's die dit niet kunnen, in strijd met de wet, ofwel werken zij in het zwart. We zouden dit kunnen aanklagen. Maar volgens mij is het prettiger om toch maar voorstander te zijn van een extra bankautomaat vlakbij het SKW, om ondanks de wet, wat extra bankbiljetjes te voorschijn te kunnen toveren. :ROFLMAO:
DVP's hun inkomsten zijn strikt genomen inderdaad "in't zwart". Ik verneem van sommige meisjes dat zij moeilijkheden ondervinden om geld te versturen naar hun thuisland. Maar wat moeten zij dan doen? Het wordt hoogtijd dat prostitutie in dit land wordt gelegaliseerd en dan zouden er voor de DVP's veel problemen kunnen opgelost worden.
 
DVP's hun inkomsten zijn strikt genomen inderdaad "in't zwart". Ik verneem van sommige meisjes dat zij moeilijkheden ondervinden om geld te versturen naar hun thuisland. Maar wat moeten zij dan doen? Het wordt hoogtijd dat prostitutie in dit land wordt gelegaliseerd en dan zouden er voor de DVP's veel problemen kunnen opgelost worden.

Het is sinds 18 maart 2022 uit de strafwet gehaald.
Zij kunnen, als ze dat zouden willen, het statuut van zelfstandige aannemen; dan moeten er natuurlijk wel belastingen betaald worden, maar kunnen ze genieten van sociale zekerheid, pensioenopbouw, kosteninbreng, enz.
Dat krijg je hen natuurlijk niet verkocht, dat ze de helft van hun centen moeten afdragen hier in België.
 
voor iedereen die in België woont, is het inderdaad makkelijk om geld af te halen, voor mensen uit het buitenland is het vaak goedkoper om cashgeld te pinnen in België of gebruik te maken van de goedwil van de winkeliers.
Ik woon in Nederland daar kan ik ook pinnen, en in Antwerpen is op 1km afstand op het eilandje een pin automaat
 
Helaas is legalisering vh vak niet automatisch dat ze geen problemen bij de banken etc hebben. In Nederland is er beleid vanuit alle banken dat ze liever geen klanten uit de prostitutiebranche of koffie/weedshops hebben. En via EU regels in kader van witwassen en if terrorismewet wordt iedereen gescreend op verdachte transacties. Daar zijn stortingen van contant geld ook een probleem, waar banken op aanslaan.
 
1677948532664.png
Ik ben het in grote lijnen met je eens Johnny, zeker wat betreft recensies maar :

De info over de aanwezigheid van onze schatjes is pas relevant als er voor een bepaald meisje vraag naar is, of geweest is.
Anders moet je iedereen maar vermelden die je gezien hebt die dag op je rondes.
Moet toch niet zo moeilijk zijn, maar ik veronderstel dat je beseft dat dit waanzin is, daarvoor dient dit forum niet. Dus haal er niet bepaalde meisjes uit ( hoe maak je immers je keuze) dat ruikt naar promo, en mij irriteert dit .

En ik heb geen ambities om te bepalen hoe er geschreven moet worden, het is geen commentaar, zie het als opbouwende kritiek ...

Zelf heb ik hier toch al meer recensies (25) geschreven dan jou, maar het aantal post met de info van wie aanwezig is, klop je mij met lengtes ...
 
Bekijk bijlage 93165
Ik ben het in grote lijnen met je eens Johnny, zeker wat betreft recensies maar :

De info over de aanwezigheid van onze schatjes is pas relevant als er voor een bepaald meisje vraag naar is, of geweest is.
Anders moet je iedereen maar vermelden die je gezien hebt die dag op je rondes.
Moet toch niet zo moeilijk zijn, maar ik veronderstel dat je beseft dat dit waanzin is, daarvoor dient dit forum niet. Dus haal er niet bepaalde meisjes uit ( hoe maak je immers je keuze) dat ruikt naar promo, en mij irriteert dit .

En ik heb geen ambities om te bepalen hoe er geschreven moet worden, het is geen commentaar, zie het als opbouwende kritiek ...

Zelf heb ik hier toch al meer recensies (25) geschreven dan jou, maar het aantal post met de info van wie aanwezig is, klop je mij met lengtes ...

uw sterretje zegt maar van 3 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan