Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja en aan den Boerentoren is er recent ook nog één. Tegenover de ingang van dat marginaal shoppingcenter daar aan de Cru in de buurt van de Groenplaats.
Er is helemaal geen KBC-automatenkantoor over de ("marginale ?") Cru-supermarkt, wel in het verlengde van de Cru richting Meir, op de Schoenmarkt nr. 35, rechtover het Grand Bazar/Carrefourwinkelcentrum. Die is er trouwens al ja-a-ren, nl. sedert KBC vertrokken is uit de Boerentoren...
Ruiz Ramirez, je zal dus gedroomd hebben...
 
Laatst bewerkt:
Er is helemaal geen KBC-automatenkantoor over de ("marginale ?") Cru-supermarkt, wel in het verlengde van de Cru richting Meir, op de Schoenmarkt nr. 35, rechtover het Grand Bazar/Carrefourwinkelcentrum. Die is er trouwens al ja-a-ren, nl. sedert KBC vertrokken is uit de Boerentoren...
Ruiz Ramirez, je zal dus gedroomd hebben...
Mijn bericht beter lezen mijne beste vriend. Zoals ik zeg, tegenover het shopping center (winkelcentrum, whatever). Het was mij nog maar recent opgevallen.
 
Ben op zoek naar een grote reet om lekker te likken en mee te spelen, doggy positie en dan die reet gewoon in mn gezicht.
30+ is geen probleem, het liefst juist tussen de 30 en 40 jaar.
Iemand aanraders in het skw? Ik bezoek meestal in de nacht
 
Ze staan daar toch bijna allemaal met hun reet zo goed als bloot, dus de keuze is niet zo moeilijk. En wat ze doen, kan je vragen. Nooit bij een dame binnenstappen zonder eerst een salesgesprek aan de deur.
 
Gekozen voor Christina getinte Colombiaanse van rond de 40. Staat ergens in Vila tonto nummertje 20, 21 of 22 uit m'n hoofd. Heb heerlijk genoten van deze heerlijke reet, goed m'n hoofd er tussen kunnen stoppen in doggy houding heerlijk! Volgensmij is er geen topic van deze dvp.
 
@Ferrymaroc
Geen idee of er een topic is van deze Christina, ik ben niet vaak in het SKW 's avonds of 's nachts.
Als je er geen vindt, maak er zelf eentje aan.

Ik zou wel gedetailleerder willen weten hoe je er in slaagt je hoofd goed tussen haar reet te kunnen stoppen in doggy ? Of bedoel je je kop ?
Ik, weet gelukkig niet alles.
 
ik las net in GvA krant over bankautomaten dat er een nieuw cashpoint zou komen op het falconplein.
Er zou negatief advies zijn gegeven door de Politie omwille van de vele problemen vroeger aan de Brouwersvliet. Er werden toen herhaaldelijk mensen overvallen, die juist hun centjes waren gaan afhalen. Afwachten dus of de planning zal doorgaan.
 

Bijlagen

  • Schermopname (409).png
    Schermopname (409).png
    83,6 KB · Weergaven: 35
Volgens de Belgische wetgeving moet iedereen die transacties aanbiedt, een elektronische betaalmogelijkheid aanbieden. Besluit: ofwel zijn de dvp's die dit niet kunnen, in strijd met de wet, ofwel werken zij in het zwart. We zouden dit kunnen aanklagen. Maar volgens mij is het prettiger om toch maar voorstander te zijn van een extra bankautomaat vlakbij het SKW, om ondanks de wet, wat extra bankbiljetjes te voorschijn te kunnen toveren. :ROFLMAO:
 
Toevallig liepen er gisteravond ook 2 Nederlandse (Friese zelfs) jongens ook bij de dames te vragen of ze met bankkaart konden betalen. Was volgens mij niet eens een geintje. De dames stonden er daarna maar een beetje om te gniffelen.
Het was verder ook een rustige avond qua wandelaars , en een goed aanbod. Daarom maar meerdere dames bezocht zoals de gewoonte., waarbij een nieuwe blonde Emma Vingerlingstraat ,( oneven zijde. ) ook dat is weer een goede
 
Nachtwinkel in de buurt speelt daar goed op in. Dacht vraag aan die Pakistaan/Indiër achter de toog, waarvan ik een cola zero voor 2,50 koop, of ik 50 euro cash extra kan krijgen. Hij vraagt me eerst om de cola af te rekenen en tovert dan een klein briefje boven en zegt: 'you pay €62,5 for €50'. Ik heb eens vriendelijk gelachen. Welke onnozelaar betaald er meer dan 20% voor een toch waarschijnlijk teleurstellende ervaring.
(Ik had wel €20 cash bij, maar durf niet vragen bij de vrouwkes wat je daar voor krijgt, 't zal gene vette zijn)
 
Nachtwinkel in de buurt speelt daar goed op in. Dacht vraag aan die Pakistaan/Indiër achter de toog, waarvan ik een cola zero voor 2,50 koop, of ik 50 euro cash extra kan krijgen. Hij vraagt me eerst om de cola af te rekenen en tovert dan een klein briefje boven en zegt: 'you pay €62,5 for €50'. Ik heb eens vriendelijk gelachen. Welke onnozelaar betaald er meer dan 20% voor een toch waarschijnlijk teleurstellende ervaring.
(Ik had wel €20 cash bij, maar durf niet vragen bij de vrouwkes wat je daar voor krijgt, 't zal gene vette zijn)
Heb dat lumineus idee ook eens gehad en ben na het lachen dan maar even wat verder aan een automaat geweest.
Ge zou er nen FOD op willen afsturen, maar dat haalt toch niks uit.
 
Hoi allen,

Gisteren naar het einde van de dagshift toe (lees: pakweg rond 17u40) zat er een knap jong (aziatisch?) meisje in Villa Tinto met een opvallende gele trui. Afgaand op het plannetje in het forum denk ik dat het nummer 3 was.

Kent iemand deze meid?
Heeft iemand ervaring met haar?

Had ik niet net mijn zaakje gedaan bij een andere dame (ik was op de terugweg naar huis toen ik ze zag zitten) zou ik ze anders zelf aangesproken hebben...
 
Laatst bewerkt:
Verraadpraktijken omdat je zelf dom ben om niet genoeg cash geld in je zak te steken....
Illegale praktijken mogen van mijn part gerust aangekaart worden. Als jij dat ziet als "verraad", fine by me.

En dom omdat ik geen cash bij heb?
Goh, niet elke wandeling is er met voorbedachte rade, zeker niet bij mij.

Misschien kwam ik van ergens anders en besloot ik plots dat ik goesting had?
Maar dat is een optie die blijkbaar niet bestaat voor al de wandelaars met voorbereiding.
 
Hoi allen,

Gisteren tijdens de vroege avondshift (lees pakweg rond 17u40) zat er een knap jong (aziatisch?) meisje in Villa Tinto met een opvallende gele trui. Afgaand op het plannetje in het forum denk ik dat het nummer 3 was.

Kent iemand deze meid?
Heeft iemand ervaring met haar?

Had ik niet net mijn zaakje gedaan bij een andere dame (ik was op de terugweg naar huis toen ik ze zag zitten) zou ik ze anders zelf aangesproken hebben...
17u40 is richting einde dagshift en niet vroege avondshift. VT 3 is normaal de kamer van Rossie. Zij is echter niet Aziatisch en oogt ook niet Aziatisch. Ik heb nog nooit een Aziatische dane in VT gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan