Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ben er vroeger wekelijks geweest..jaar of 15 terug..maar ramen zijn mijn ding niet meer
hangt ook wel een sfeer daar..ben er een aantal jaren geleden nog wel eens doorheen gelopen,..
maar ik zie teveel dingen en figuren ,waar ik voorzichtig mee ben..loopt veel politie in burger
gasten die gasten in de gaten houden,die op hun beurt weer in de gaten worden gehouden..
ben ook wel eens gevolgd door een 'bontkraag' die geld van me wilde afpakken (yeah right)
maar ondanks dat ,en het feit dat de gemiddelde gast zoiets niet eens opvalt..zitten er veel en mooie dames..
het is overigens vanaf het station ,toch nog wel een eindje lopen hoor..
 
Josefa, Schippersstraat 24/1. Is nu een paar weken met vakantie.

Thnx!!
 
ben er vroeger wekelijks geweest..jaar of 15 terug..maar ramen zijn mijn ding niet meer
hangt ook wel een sfeer daar..ben er een aantal jaren geleden nog wel eens doorheen gelopen,..
maar ik zie teveel dingen en figuren ,waar ik voorzichtig mee ben..loopt veel politie in burger
gasten die gasten in de gaten houden,die op hun beurt weer in de gaten worden gehouden..
ben ook wel eens gevolgd door een 'bontkraag' die geld van me wilde afpakken (yeah right)
maar ondanks dat ,en het feit dat de gemiddelde gast zoiets niet eens opvalt..zitten er veel en mooie dames..
het is overigens vanaf het station ,toch nog wel een eindje lopen hoor..
Pffff, de gemiddelde gast valt het niet op , jou dan weer wel ...... wat een gelul man ...
 
Pffff, de gemiddelde gast valt het niet op , jou dan weer wel ...... wat een gelul man ...
Ja inderdaad..
Hoeveel mensen wonen niet in een straat waar vollop criminaliteit is, en volk woont dat in die wereld zit.. En wanneer er dan een keer een aanslag is.. Dan staan ze verbaasd te kijken.
De gemiddelde mens heeft niet in de gaten wat er buiten hun eigen 'safezone' gebeurt..
Jij waarschijnlijk ook niet..
Als je een gemiddeld winkelcentrum of straat inloopt sta je al 10x op camera.. En ben je al 5x security voorbij gelopen.. Alleen dat zie je niet
 
Voor wie komende zondag overdag wil wandelen, het is dan de 10 miles loopwedstrijd. Sommige delen van de stad, zoals het SKW, zijn moeilijk of niet bereikbaar met de auto gedurende een aantal uren. Ook de konijnenpijp is dan tijdelijk dicht. Alternatieven genoeg en alle info is te vinden via : https://www.slimnaarantwerpen.be/nl...rp-10-miles-zondag-23-april-2023-in-antwerpen
Bestaat er alleen een slimnaarantwerpen website? Of is er ook een geilnaarantwerpen site? :LOL:
 
ben er vroeger wekelijks geweest..jaar of 15 terug..maar ramen zijn mijn ding niet meer
hangt ook wel een sfeer daar..ben er een aantal jaren geleden nog wel eens doorheen gelopen,..
maar ik zie teveel dingen en figuren ,waar ik voorzichtig mee ben..loopt veel politie in burger
gasten die gasten in de gaten houden,die op hun beurt weer in de gaten worden gehouden..
ben ook wel eens gevolgd door een 'bontkraag' die geld van me wilde afpakken (yeah right)
maar ondanks dat ,en het feit dat de gemiddelde gast zoiets niet eens opvalt..zitten er veel en mooie dames..
het is overigens vanaf het station ,toch nog wel een eindje lopen hoor..
Bontkraagjes tref je helaas overal. Maar het SKW is en blijft het tofste ramenkwartier. En wees blij dat de politie een oogje in het zeil houdt. En idd van het Centraal station is het een eindje lopen. Maar neem de bus. Richting Rijnkaai en in een oogwenk kom je daar. Succes bij je toertje in het heerlijke Antwerpen.
 
Heeft er iemand ervaring met Rebekka, SS32/3 nacht ? Zwart haar als ik het goed gezien heb en tatoo op haar linker arm. Kan er geen recensie van terug vinden.
Dit zal een tijdelijk adres zijn voor Rebecca volgens mij. SS32/3 is overdag de vaste kamer van Andrea en in de avond van Isabella. Beiden zijn volgens mij momenteel met verlof. Vandaar dat Rebecca er tijdelijk zal staan waarschijnlijk. Zoek eens in de recensies of je iets vind van een Rebecca op een ander adres maar die wel aan de omschrijving voldoet. Misschien vind je dan wel iets over haar.
 
Gaat niet om het beste, grootte is al een groot verschil, dus hoezo vergelijken? En in Den Haag of andere buurten die allemaal veel kleiner zijn dan SKW , zijn er veel minder dames en daardoor de knappe en goede meestal continue bezet en amper zichtbaar.
 
Was er gisteren ook.
Na mijn zelf besloten paasvakantie omdat al mijn vaste dames vertrokken waren, weer topgeil bij Christina VTC de dagshift afgesloten met een knalexplosie.
En om 20u10 met de glimlach buitengestapt.
Wat mij opviel was dat er al zeer veel dames achter het raam zaten op dat uur. Vaak begint de drukte pas tussen 20u30 á 21u.
Was zeer aangenaam verrast l.
De dames zullen euro's nodig hebben na hun verlof😆

Als iemand de volgende dames spot in de nachtshift, mag men mij gerust even melden: Anna VR8/1, Anna SS12/3, Josefa SS24/1, Christine SS23/4.
Dan plan ik weer mijn avondlijke uitstapjes....
 
Heeft er iemand ervaring met Rebekka, SS32/3 nacht ? Zwart haar als ik het goed gezien heb en tatoo op haar linker arm. Kan er geen recensie van terug vinden.
Is een tijdelijke, vermoed ik. Deze week nog niet in skw geweest dus kan het voorlopig niet bevestigen.
Zoals Janus meldde is SS32/3 de kamer van supersnoepje Isabella (avond) die inderdaad even in verlof is.
Even tijd om andere dames te bezoeken na het weekend ;)
 
Zie een pagina eerder; ik stelde exact dezelfde vraag: het antwoord zou "Helena" zijn. Ik vind geen recensies.
Deze misschien?
 
Heeft er iemand ervaring met Rebekka, SS32/3 nacht ? Zwart haar als ik het goed gezien heb en tatoo op haar linker arm. Kan er geen recensie van terug vinden.
Ik weet eindelijk wie het is (was even niet in skw geweest). Deze dame werkt reeds lang in skw en steeds vanuit SS 22/1 en blijkbaar verhuisd naar SS32/3. Inderdaad stevige tattoo op haar linkerarm. Ze lacht naar iedereen doch niet mijn type (nooit bezocht). Geen idee mbt haar service. Ik las je recensie.
Zal met zekerheid tijdelijk zijn aangezien SS32/3 Isabella's vaste kamer is. Waarom deze dame verhuisde, weet ik uiteraard niet. Raar aangezien ze toch haar vaste kamer had waar nu een andere dame stond.
Dat favoriet snoepje Isabella maar snel is terug is ;) ik spring er zonder nadenken meteen binnen. Zij en een ander toppertje zijn (voor mij dan toch, ieder zijn voorkeur) nog even weg.

Maandagavond aanwezig waar ik toch vele deurtjes zag opengaan. Bezetting schat ik rond de 50%, viel mee, vele dames zijn nog in verlof.

Ik liet ook alvast een deurtje openflapperen.
 
Laatst bewerkt:
Is het dezelfde als deze?
Dat is ze inderdaad.
Soit, als Isabella terug is, zal Rebecca haar plaats moeten afstaan thv SS32/3 en een nieuwe voorgevel laten metselen (info mede wandelaar), een extra reden er weg te blijven. Heb het zo niet voor opgeblazen ballonnen. Geef mij maar puur naturel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan