Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie is toch die dame op SS24, net voor de ingang van VT, in het 2e of 3e raam? Relatief groot, slank, met bril (dacht ik), lief gezicht, ziet er niet typisch Roemeens uit. Zag haar gisteren weer staan en ben zeer benieuwd naar haar.

Wie van de Nederlanders gaat er hier weleens naar het schipperskwartier in Antwerpen? Lijkt me leuk om online wat mensen te spreken en ervaringen uit te wisselen. Dit buiten de recensies om.
Ik zou zeggen: loer eens op de subtitel van het SKW. Daar vind je een schat aan info. Er valt daar heel wat te beleven i het SKW. En met de trein is het niet ver. En hier spreekt men Nederlands. Talrijk zijn de Hollanders die hier rondstruinen.

De vraag die ongetwijfeld al 100 keer is gesteld (maar waarvan ik hier niet zo snel een eenduidig antwoord heb kunnen vinden). Was vandaag voor een eerste keer in het SKW, wil de volgende keer 'in actie'. Maar hoe werkt het eigenlijk als ik een schoonheid achter de ramen in het vizier heb? En wat zijn de gangbare prijzen (€50,00?) voor welke tijd (15 minuten?), wat is het 'standaard' pakket daarvoor als je verder niets afspreekt (pmc, nmc? of meer?). Waar moet je verdere afspraken over maken (tijd, extra's?)...... Vind het best lastig zo voor een 1e keer!

De vraag die ongetwijfeld al 100 keer is gesteld (maar waarvan ik hier niet zo snel een eenduidig antwoord heb kunnen vinden). Was vandaag voor een eerste keer in het SKW, wil de volgende keer 'in actie'. Maar hoe werkt het eigenlijk als ik een schoonheid achter de ramen in het vizier heb? En wat zijn de gangbare prijzen (€50,00?) voor welke tijd (15 minuten?), wat is het 'standaard' pakket daarvoor als je verder niets afspreekt (pmc, nmc? of meer?). Waar moet je verdere afspraken over maken (tijd, extra's?)...... Vind het best lastig zo voor een 1e keer!
Als je een dame ziet die je graag wil bezoeken, stap je op haar af, en vraagt naar de mogelijkheden, en wat de prijs daarvoor is.
€50 is de standaardprijs voor een "vluggertje". Je krijgt dan pmc en nmc, en 15 tot 20 minuten. Bij een aantal dames mag je hun dan ook beffen, en een enkeling tongzoent ook. Vooral voor die laatste 2 moet je vragen of dat mogelijk is.
€100 is de gebruikelijke prijs voor één half uur. Vaak is er dan net iets meer mogelijk, maar het kan ook dat je alleen extra tijd krijgt, en alles dus wat minder "gehaast" gaat.
€150 is de gangbare prijs voor een uur. Maar vooral bij kinky/SM wordt er meestal €200 voor een uur gevraagd.

Als je een dame ziet die je graag wil bezoeken, stap je op haar af, en vraagt naar de mogelijkheden, en wat de prijs daarvoor is.
€50 is de standaardprijs voor een "vluggertje". Je krijgt dan pmc en nmc, en 15 tot 20 minuten. Bij een aantal dames mag je hun dan ook beffen, en een enkeling tongzoent ook. Vooral voor die laatste 2 moet je vragen of dat mogelijk is.
€100 is de gebruikelijke prijs voor één half uur. Vaak is er dan net iets meer mogelijk, maar het kan ook dat je alleen extra tijd krijgt, en alles dus wat minder "gehaast" gaat.
€150 is de gangbare prijs voor een uur. Maar vooral bij kinky/SM wordt er meestal €200 voor een uur gevraagd.
Dank je wel, Janus. Maakt het weer een stuk eenvoudiger. Zeker ook met de handige recensies hier! Heb namelijk een sterke voorkeur voor klein, slank, een klein cupje en ook wat TZ erbij!

Heb namelijk een sterke voorkeur voor klein, slank, een klein cupje en ook wat TZ erbij!
Josefa, Schippersstraat 24/1. Is nu een paar weken met vakantie.

ben er vroeger wekelijks geweest..jaar of 15 terug..maar ramen zijn mijn ding niet meer
hangt ook wel een sfeer daar..ben er een aantal jaren geleden nog wel eens doorheen gelopen,..
maar ik zie teveel dingen en figuren ,waar ik voorzichtig mee ben..loopt veel politie in burger
gasten die gasten in de gaten houden,die op hun beurt weer in de gaten worden gehouden..
ben ook wel eens gevolgd door een 'bontkraag' die geld van me wilde afpakken (yeah right)
maar ondanks dat ,en het feit dat de gemiddelde gast zoiets niet eens opvalt..zitten er veel en mooie dames..
het is overigens vanaf het station ,toch nog wel een eindje lopen hoor..

Josefa, Schippersstraat 24/1. Is nu een paar weken met vakantie.

Thnx!!

ben er vroeger wekelijks geweest..jaar of 15 terug..maar ramen zijn mijn ding niet meer
hangt ook wel een sfeer daar..ben er een aantal jaren geleden nog wel eens doorheen gelopen,..
maar ik zie teveel dingen en figuren ,waar ik voorzichtig mee ben..loopt veel politie in burger
gasten die gasten in de gaten houden,die op hun beurt weer in de gaten worden gehouden..
ben ook wel eens gevolgd door een 'bontkraag' die geld van me wilde afpakken (yeah right)
maar ondanks dat ,en het feit dat de gemiddelde gast zoiets niet eens opvalt..zitten er veel en mooie dames..
Pffff, de gemiddelde gast valt het niet op , jou dan weer wel ...... wat een gelul man ...

Pffff, de gemiddelde gast valt het niet op , jou dan weer wel ...... wat een gelul man ...
Ja inderdaad..
Hoeveel mensen wonen niet in een straat waar vollop criminaliteit is, en volk woont dat in die wereld zit.. En wanneer er dan een keer een aanslag is.. Dan staan ze verbaasd te kijken.
De gemiddelde mens heeft niet in de gaten wat er buiten hun eigen 'safezone' gebeurt..
Jij waarschijnlijk ook niet..
Als je een gemiddeld winkelcentrum of straat inloopt sta je al 10x op camera.. En ben je al 5x security voorbij gelopen.. Alleen dat zie je niet

Voor wie komende zondag overdag wil wandelen, het is dan de 10 miles loopwedstrijd. Sommige delen van de stad, zoals het SKW, zijn moeilijk of niet bereikbaar met de auto gedurende een aantal uren. Ook de konijnenpijp is dan tijdelijk dicht. Alternatieven genoeg en alle info is te vinden via : https://www.slimnaarantwerpen.be/nl...rp-10-miles-zondag-23-april-2023-in-antwerpen
Bestaat er alleen een slimnaarantwerpen website? Of is er ook een geilnaarantwerpen site? :LOL:

Bontkraagjes tref je helaas overal. Maar het SKW is en blijft het tofste ramenkwartier. En wees blij dat de politie een oogje in het zeil houdt. En idd van het Centraal station is het een eindje lopen. Maar neem de bus. Richting Rijnkaai en in een oogwenk kom je daar. Succes bij je toertje in het heerlijke Antwerpen.

Terug
Bovenaan Onderaan