Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
vandaag nog eens geweest met t mooie weer ,was wel wat keuze maar tog veel leegstaand wss door paas vakantie. binne gewipt bij en meisje aan linker kant van schippersstraat met lere botjes aan (klein) en bril ..
tatttoos haar buik en echt popje en small en donker haar , maar heel vriendelijk en lief ,klik (een van de betere pijpbeurtjes die ik al gehad heb ) ze werkt er al twee jaar op die plaats.. maar haar naam is uit men hoofd 😄
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag een rondje gelopen, het aanbod van dames was mager en idd een paar nieuwe gezichten. Een heel mooie nieuwe jonge dame gezien VT11, stelde zich voor als Lesy/Lesie? uit Roemenie.
Helaas voor haar, even later bij een van mijn vaste dames naar binnen gestapt op nr 32.
 
Had nu wel gehoopt dat Andrea/Sandra zaterdag toch ging werken.
Gezien ze binnenkort weer naar Den Haag verhuisd zal ze wel wat cash kunnen gebruiken.
Helaas, ben dan.maar bij een andere oude bekende binnen geweest in.VT, de knappe Mery .
Ze is 39 maar ziet er 25 uit.
 
Er waren toch echt heel wat meer dames dan transen. Transen zitten overal, en hebben dus geen eigen kant. Wat je dus precies bedoelt met kant van de transen weet ik niet. Ook niet wat je bedoelt met linkerkant. Welke straat heb je over, en kant van de even of oneven nummers.
 
Er waren toch echt heel wat meer dames dan transen. Transen zitten overal, en hebben dus geen eigen kant. Wat je dus precies bedoelt met kant van de transen weet ik niet. Ook niet wat je bedoelt met linkerkant. Welke straat heb je over, en kant van de even of oneven nummers.
Bedoel er mee kant aan de wcs , daar waar ze vaak zitten aan die kant als je zo komt is het idd linker kant , ik volg meestal gewoon met binnekomen aan de wc,s en dan doe ik zo mijn wandeling 😄
 
Gisteren overdag was het bod zeer acceptabel. Vandaag zal het wel heel rustig zijn.
tja, wat is acceptabel .... ?
In de villa was het voor mij acceptabel, maar in de SS ( oei ) en de VR vond ik het maar bedroevend.
Toch wel de helft van de panden verlaten daar en in de ander panden meestal slecht één of max 2 mokkels aanwezig.
Maar t was toch beter dan tijdens corona ...en ik heb kunnen neuken ...
 
tja, wat is acceptabel .... ?
In de villa was het voor mij acceptabel, maar in de SS ( oei ) en de VR vond ik het maar bedroevend.
Toch wel de helft van de panden verlaten daar en in de ander panden meestal slecht één of max 2 mokkels aanwezig.
Maar t was toch beter dan tijdens corona ...en ik heb kunnen neuken ...
Ss maar twee a drie parels ,maar jammer dat ze ni enthiousast er bij stonden dus maar bij een binne geweest die wel enthiousast keek en vroeg om binnen te komen , die ander vond ik ook wel en knappe met valse tiete dat rookte om naar VT te gaan .. maar gaf niet meteen en blik om binne te komen :LOL:
 
tja, wat is acceptabel .... ?
In de villa was het voor mij acceptabel, maar in de SS ( oei ) en de VR vond ik het maar bedroevend.
Toch wel de helft van de panden verlaten daar en in de ander panden meestal slecht één of max 2 mokkels aanwezig.
Maar t was toch beter dan tijdens corona ...en ik heb kunnen neuken ...
Het was ook beter dan met kerst en de jaarwisseling. Maar de feestelijkheden begonnen gisteravond pas, dus in de avond en vandaag de hele dag zal het wel erg rustig zijn. Ik ben ook ergens binnen geraakt en uitermate tevreden buiten gestapt.
 
Ss maar twee a drie parels ,maar jammer dat ze ni enthiousast er bij stonden dus maar bij een binne geweest die wel enthiousast keek en vroeg om binnen te komen , die ander vond ik ook wel en knappe met valse tiete dat rookte om naar VT te gaan .. maar gaf niet meteen en blik om binne te komen :LOL:
Ik heb in totaal toch weer minstens een dame of 10 gezien die mij zouden kunnen bekoren. Ik had echter mijn zinnen gezet op slechts 2 dames waar ik uit zou kiezen. De ene zag ik pas nadat ik bij de andere met een grote smile buiten gekomen was.
 
Omdat er meer aanbod is, is er ook meer leuks. Maar helaas ... de lange zomeravonden. Ik knijp de katjes liever in het donker. Dus wacht ik tot het najaar en behelp ik me tot die tijd in Eindhoven.
 
Laten we hopen op een recensie maar niemand verplicht je ertoe, toch zou het leuk zijn voor ons als mede wandelaar om de reden te lezen van uw big smile toen je buiten ging!
Recensie kun je vergeten. Met dank aan enkele andere leden. Hier net boven kun je er weer een staaltje van lezen.
Ik zal één ding verklappen. Ik ben op paaszondag voor het eerst bij Mary geweest. Omdat ik Suzanna eerst niet zag, ben ik gisteren dus al terug naar Mary geweest. Dan heb je enig idee hoe ik over haar service denk.
 
Waarom iaat je andere leden je van het schrijven van een recensie weerhouden? Beter gewoon die leden negeren. Forum is maar echt nuttig met recensies, toch?
Ik weet dat ik me niet door die figuren zou moeten laten beïnvloeden, maar ik doe het wel. Ik ben het namelijk kotsbeu dat ze gewoon hun gang kunnen blijven gaan zonder dat de forumleiding ingrijpt. En als je er iets van zegt, wordt je bericht verwijderd zonder verdere reactie van de mod of admin. Dat is gewoon een asociale en zelfs arrogante houding waar ik niet mee overweg kan. De gedachte om mijn account op te zeggen komt dan ook steeds vaker in mij op.
 
Recensie kun je vergeten. Met dank aan enkele andere leden. Hier net boven kun je er weer een staaltje van lezen.
Ik zal één ding verklappen. Ik ben op paaszondag voor het eerst bij Mary geweest. Omdat ik Suzanna eerst niet zag, ben ik gisteren dus al terug naar Mary geweest. Dan heb je enig idee hoe ik over haar service denk.
Jammer dat je je zo laat leiden door andere medeleden die eens posten dat je een frituur bezocht of niet bezocht om in een nodeloos bericht heeft gepost om jouw uit uw tent te komen wat blijkbaar gelukt is, de persoon in kwestie postte geen nuttige info maar ook niet zwaar beledigend om daar zo zwaar aan te tillen, Mary zit waarschijnlijk in VT als ik al eens een reactie zag maar Suzanne nog nooit van gehoord, waar kunnen we die vinden om mss eens te bezoeken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan