Ik weet dat het kalm zal zijn. ,(Ort. Pasen)
Maar ik gok er maar op dat Andrea/Sandra zaterdag wel zal werken.
Maar ik gok er maar op dat Andrea/Sandra zaterdag wel zal werken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ga mss toch eens piepen.zou dit weekend niet naar antwerpen af reizen beter een weekje wachten,zal er bijzonder rustig zijn ivb met het othx pasen
DOEN!iemand ervaring met de blonde dame op vingerling 14/1 (net naast de peepshow) in de nacht
of weet wie dit is?
Ze heeft ook effe in de Verversrui 2 gestaan onlangs.
Een magere kleine blondine?DOEN!
Ik schrijf geen recensies meer, daar kom ik niet meer op terug doch kan je wel meegeven dat dit een zeer sociale meid is. Voor 50€ weet je exact wat je moet verwachten zonder meer tralala, daar is ze strikt in.
= wel enkel de klassieke 'suck en fuck'
Oh ja, haast je, woensdag vertrekt ze in verlof![]()
Zeker niet skinny of mager, normale lichaamsbouw, b cupje, zeer goed Engels sprekendEen magere kleine blondine?
Wanneer was dat?Weet jij wie de dame VT C is?
Rond 23.00 uur gezien
Ze droeg een rokje en had een lekker kontje.
Ze leek behoorlijk druk.
Hartelijk bedankt.Wanneer was dat?
Is een goede vriendin van Isabella SS32/1 die weliswaar in verlof is, trio mogelijk met beiden.
Had ze 2 staartjes? Dan weet ik wie je bedoeld doch bezocht haar niet.
Indien ze een schots rokje aanhad, was het Isabella die al eens tot daar verhuisd. Zij is zoals vermeld al een weekje in verlof. Dus afhankelijk over het tijdstip (welke dag) was het ofwel Isabella of haar goede vriendin![]()
Doublet or Geleenstraat?In a few weeks she will go to The Hague.
Dan was het niet IsabellaHartelijk bedankt.
Ja, zij is het.
Op een avond met zijn vriendin gezien.
GeleenstraatDoublet or Geleenstraat?
Weet jij wie de dame VT C is?
Rond 23.00 uur gezien
Ze droeg een rokje en had een lekker kontje.
Ze leek behoorlijk druk.
Wie er tijdelijk staat, weet ik niet, ik ben er nooit in het weekend. De 2 avonden dat ik er was deze week was alvast een donker kot zonder beweging.Gisteravond stond daar een grote zwarte 'big mama'. Om schrik van te krijgen![]()
Natuurlijk geen Sandra/Andrea gezien...
My bad...
als ze ook in de nacht in vvr2 gestaan heeft,is niks speciaal ,weg blijven dame heeft lang in Gent geworken dus niet voor niets verhuistiemand ervaring met de blonde dame op vingerling 14/1 (net naast de peepshow) in de nacht
of weet wie dit is?
Ze heeft ook effe in de Verversrui 2 gestaan onlangs.
Gisteren overdag was het bod zeer acceptabel. Vandaag zal het wel heel rustig zijn.had het gezegt,zeer mager aanbod dezer dagen
Waren wel meer trans dan dames aanwezig vond ik persoonlijk enkel vila tino waren er wat dames & aan de linker kant (niet kant van de trans)Gisteren overdag was het bod zeer acceptabel. Vandaag zal het wel heel rustig zijn.
Bedoel er mee kant aan de wcs , daar waar ze vaak zitten aan die kant als je zo komt is het idd linker kant , ik volg meestal gewoon met binnekomen aan de wc,s en dan doe ik zo mijn wandelingEr waren toch echt heel wat meer dames dan transen. Transen zitten overal, en hebben dus geen eigen kant. Wat je dus precies bedoelt met kant van de transen weet ik niet. Ook niet wat je bedoelt met linkerkant. Welke straat heb je over, en kant van de even of oneven nummers.
tja, wat is acceptabel .... ?Gisteren overdag was het bod zeer acceptabel. Vandaag zal het wel heel rustig zijn.