Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze middag is de bezetting zeker behoorlijk te noemen. Ik verwacht wel dat er veel dames vroeger dan gebruikelijk zullen stoppen om de feestelijkheden voor te bereiden. Vanavond en morgen de hele dag verwacht ik het wel erg rustig.

iemand ervaring met de blonde dame op vingerling 14/1 (net naast de peepshow) in de nacht
of weet wie dit is?
Ze heeft ook effe in de Verversrui 2 gestaan onlangs.
DOEN!
Ik schrijf geen recensies meer, daar kom ik niet meer op terug doch kan je wel meegeven dat dit een zeer sociale meid is. Voor 50€ weet je exact wat je moet verwachten zonder meer tralala, daar is ze strikt in.
= wel enkel de klassieke 'suck en fuck'

Oh ja, haast je, woensdag vertrekt ze in verlof ;)

DOEN!
Ik schrijf geen recensies meer, daar kom ik niet meer op terug doch kan je wel meegeven dat dit een zeer sociale meid is. Voor 50€ weet je exact wat je moet verwachten zonder meer tralala, daar is ze strikt in.
= wel enkel de klassieke 'suck en fuck'

Oh ja, haast je, woensdag vertrekt ze in verlof ;)
Een magere kleine blondine?

Weet jij wie de dame VT C is?
Rond 23.00 uur gezien
Ze droeg een rokje en had een lekker kontje.
Ze leek behoorlijk druk.
Wanneer was dat?
Is een goede vriendin van Isabella SS32/1 die weliswaar in verlof is, trio mogelijk met beiden.
Had ze 2 staartjes? Dan weet ik wie je bedoeld doch bezocht haar niet.
Indien ze een schots rokje aanhad, was het Isabella die al eens tot daar verhuisd als deze dame een klant heeft en boven zit. Zij is zoals vermeld al een weekje in verlof. Dus afhankelijk over het tijdstip (welke dag) was het ofwel Isabella of haar goede vriendin ;)

Wanneer was dat?
Is een goede vriendin van Isabella SS32/1 die weliswaar in verlof is, trio mogelijk met beiden.
Had ze 2 staartjes? Dan weet ik wie je bedoeld doch bezocht haar niet.
Indien ze een schots rokje aanhad, was het Isabella die al eens tot daar verhuisd. Zij is zoals vermeld al een weekje in verlof. Dus afhankelijk over het tijdstip (welke dag) was het ofwel Isabella of haar goede vriendin ;)
Hartelijk bedankt.
Ja, zij is het.
Op een avond met zijn vriendin gezien.

vandaag nog eens geweest met t mooie weer ,was wel wat keuze maar tog veel leegstaand wss door paas vakantie. binne gewipt bij en meisje aan linker kant van schippersstraat met lere botjes aan (klein) en bril ..
tatttoos haar buik en echt popje en small en donker haar , maar heel vriendelijk en lief ,klik (een van de betere pijpbeurtjes die ik al gehad heb ) ze werkt er al twee jaar op die plaats.. maar haar naam is uit men hoofd 😄

Laatst bewerkt:
vanmiddag een rondje gelopen, het aanbod van dames was mager en idd een paar nieuwe gezichten. Een heel mooie nieuwe jonge dame gezien VT11, stelde zich voor als Lesy/Lesie? uit Roemenie.
Helaas voor haar, even later bij een van mijn vaste dames naar binnen gestapt op nr 32.

Had nu wel gehoopt dat Andrea/Sandra zaterdag toch ging werken.
Gezien ze binnenkort weer naar Den Haag verhuisd zal ze wel wat cash kunnen gebruiken.
Helaas, ben dan.maar bij een andere oude bekende binnen geweest in.VT, de knappe Mery .
Ze is 39 maar ziet er 25 uit.

Er waren toch echt heel wat meer dames dan transen. Transen zitten overal, en hebben dus geen eigen kant. Wat je dus precies bedoelt met kant van de transen weet ik niet. Ook niet wat je bedoelt met linkerkant. Welke straat heb je over, en kant van de even of oneven nummers.

Er waren toch echt heel wat meer dames dan transen. Transen zitten overal, en hebben dus geen eigen kant. Wat je dus precies bedoelt met kant van de transen weet ik niet. Ook niet wat je bedoelt met linkerkant. Welke straat heb je over, en kant van de even of oneven nummers.
Bedoel er mee kant aan de wcs , daar waar ze vaak zitten aan die kant als je zo komt is het idd linker kant , ik volg meestal gewoon met binnekomen aan de wc,s en dan doe ik zo mijn wandeling 😄

Gisteren overdag was het bod zeer acceptabel. Vandaag zal het wel heel rustig zijn.
tja, wat is acceptabel .... ?
In de villa was het voor mij acceptabel, maar in de SS ( oei ) en de VR vond ik het maar bedroevend.
Toch wel de helft van de panden verlaten daar en in de ander panden meestal slecht één of max 2 mokkels aanwezig.
Maar t was toch beter dan tijdens corona ...en ik heb kunnen neuken ...

Terug
Bovenaan Onderaan