Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
dat is jammer om te lezen. Dat je geen meerdere recensies schrijft over een dame dat snap ik. Daar volg ik je in, dat heeft geen toegevoegde waarde meer op den duur. Maar dat je geen recensies meer schrijft van nieuwe dames omwille van sommige belachelijke reacties van anderen, dat vind ik spijtig.
Toch proberen blijven schrijven, het is een zeer grote toegevoegde waarde voor onsen wordt erg geapprecieerd door ons, de hoerenlopers die de zaken niet in het belachelijke trekken maar de recensies waarderen.
Ik weet ook wel dat er vele goede betrouwbare recensies verschijnen. Ja, ik weet ook wel welke leden/schrijvers een meerwaarde geven aan dit forum. Dat kan ieder voor zich uitmaken.
Ook ik lees deze sporadisch mee zelfs al is de dame in kwestie mijn type niet en weet ik over wie het gaat.

De vervuilers en '1 hersencel bezittende' schrijvers (en dan verwoord ik het nog beleefd) betreft bepaalde forumleden die er een spel van maken bepaalde dames herhaaldelijk de grond te blijven inboren ondanks er ook positieve recensies verschijnen. Dat is niet correct. En daar hangt een onderling opstokend manipulerend geurtje aan.

Vandaar het voor mij stopt nog nieuwe recensies op te maken.

Ik weet ook wel dat er vele goede betrouwbare recensies verschijnen. Ja, ik weet ook wel welke leden/schrijvers een meerwaarde geven aan dit forum. Dat kan ieder voor zich uitmaken.
Ook ik lees deze sporadisch mee zelfs al is de dame in kwestie mijn type niet en weet ik over wie het gaat.

De vervuilers en '1 hersencel bezittende' schrijvers (en dan verwoord ik het nog beleefd) betreft bepaalde forumleden die er een spel van maken bepaalde dames herhaaldelijk de grond te blijven inboren ondanks er ook positieve recensies verschijnen. Dat is niet correct. En daar hangt een onderling opstokend manipulerend geurtje aan.

Vandaar het voor mij stopt nog nieuwe recensies op te maken.
hier de een hersencel 😂 zeg dan gewoon dat je altijd je vaste dame bezoek niks mis mee,trouwens als een dame goed is bij persoon A wil niet zeggen dat persoon B dat ook vindt,hangt veel af van klant zeg natuurlijk en wat zijn wensen zijn en wat hij er voor betaald mister 50 euro😅

https://www.redlights.be/profiel/mistress-yilan/

Zag deze advertentie ook net en komt me niet bekend voor, maar dan ook weer niet onbekend. De gezichtstrekken doen me aan een andere dame denken die rond die hoogte staat.

Ervaren collega's die me kunnen corrigeren?
Lijkt mij de zoveelste die weer vanalles aangeschaft heeft om snel geld te (proberen) maken en een copy paste van verschillende advertenties gemaakt heeft.

Staat in Villa Tinto, het raam naast politiekantoor, heeft plakaatje aan haar raam hangen. Kijkt nogal stuurs maar bij een kort gesprek aan haar deur was zij zeer vriendelijk. Ga toch één van de dagen een poging wagen.

Londenbrug BNP Paribas of Argenta aan de Londenstraat dichter vind je nie veel
Idd, dat zijn 2 bankautomaten. Maar ik vraag me toch af waarom zoveel mensen vragen waar een bankautomaat gelegen is. Waarom niet in eigen gemeente/stad een voorraadje geld, die je wenst te besteden , gaat afhalen. Veel veiliger. Want ook boefjes weten die automaten te vinden.

Idd, dat zijn 2 bankautomaten. Maar ik vraag me toch af waarom zoveel mensen vragen waar een bankautomaat gelegen is. Waarom niet in eigen gemeente/stad een voorraadje geld, die je wenst te besteden , gaat afhalen. Veel veiliger. Want ook boefjes weten die automaten te vinden.
idd ,de meesten denken waarschijnlijk met hun piet ivm brains tijdens hun geplande bezoek ,gewoon in uw eigen gemeente geld afhalen of thuis 50 € vragen dat je efkes naar de winkel moet ,100 indien je extra zakgeld wilt :),de meest automaten verdwijnen richting stad en worden gemeenschappelijk bankautomaten

Boefjes bestaan ni meer! Nu zijn het criminelen die u voor 10€ halfdood slagen! Boefjes is van in de jaren stillekes

De term hoerenlopers was niet aanvallend bedoeld. Ik reken mezelf ook in die groep. Geen probleem wat mij betreft.
Beter een hoerenloper dan een verkrachter. Daarbij, neuken met schoon vrouwvolk is ook gezonder dan roken of drinken. Iedereen moet toch wel iets hebben in zijn leven?

Misschien interessant voor de Antwerpse collega's.
Het Parool (Amsterdamse krant) over het SKW.
Mocht die link niet werken, dan hopelijk deze wel:
https://12ft.io/proxy?q=https://www...ksen-in-amsterdam-is-het-gezelliger~b5d8639e/

Misschien interessant voor de Antwerpse collega's.
Het Parool (Amsterdamse krant) over het SKW.
Mocht die link niet werken, dan hopelijk deze wel:
https://12ft.io/proxy?q=https://www...ksen-in-amsterdam-is-het-gezelliger~b5d8639e/
Ik ben niet geabonneerd. Ik kan dus alleen de kop lezen, maar daar staan al 3 fouten in.

tussen mei en juli komt er een Batopin op het Falconplein, waar voorheen de wassalon zat.

Terug
Bovenaan Onderaan