Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoals al vaker gezegd. Hij doet niets verkeerd. Ze kunnen zich beter richten op de echte probleemgevallen. De trollen en flamers. Maar die herkennen ze nog steeds niet. Ze sluiten liever hun ogen dan echt actie te ondernemen.
De laatste weken zeer bewust wat op de achtergrond gebleven (ondanks ik dan ook niet steeds de meest actieve schrijver ben, hoor).
Als dit forum voor sommige leden als enig doel inhoudt om enkel hun lieverdjes de hemel in te prijzen en diegene waar ze 'ne pik' op hebben genadeloos IN GROEP de grond in te boren, wel, dan hoeft het niet meer voor mij en stopt het. Ieder toch zijn persoonlijke mening/ervaring?
Als dan nog een kereltje publiekelijk begint te spotten met een overlijden in skw, geeft dit mij enkel een extra bewijs dat deze pipo nog minder hersencellen bezit dan een dooie muis.

Kijk, ik ga van de veronderstelling uit dat iedere lezer of schrijver graag wandelt in skw om zijn pleziertje te zoeken/vinden. Ieder heeft zijn voorkeur mbt de seksbeleving en type waar hij op geilt.
Zo zit er bv (via recensies) een opgehemelde dame die (weliswaar terecht) veel klantjes heeft. Wel, al mag ik bij wijze van spreken gratis binnen, ik zou er in geen honderd jaar 'ne stijve' van krijgen. Wie dit betreft, doet er zelfs niet toe. Soit, ze heeft borsten waar ze je half dood mee kan meppen.
Ik zwijg daar dan ook over in recensies, ik heb ze niet bezocht.
Als je dan vermoedens hebt dat het voor een bepaald groepje een spel is bepaalde dames BEWUST negatief te benaderen (al dan niet bezocht?), zie ik er het nut niet meer van in nog een (al is het een beperkte) bijdrage aan dit forum te leveren.

Ik weet van wie je betrouwbare info kan verkrijgen, dat heeft me dan ook meermaals over de streep getrokken een bepaalde dame te bezoeken. Dat zijn opbouwende recensies. Het werden ook steeds voltreffers.

Een ander mooi voorbeeldje: een bepaalde dame heeft zowel positieve als negatievere recensies. Als je dan vervolgens leest dat ze meer vrij staat dan anderen om ze toch maar lekker negatief te kunnen verwoorden, wel, dan hoop ik dat je mijn standpunt hierin begrijpt. Welk nut heeft zulke bekrompen melding omdat bepaalde wandelaars ze niet appreciëren zoals ze is?

Ik probeer ook steeds een recensie te verwoorden hoe MIJN belevering was. Iedereen mee eens? Vermoedelijk niet voor dat bepaald groepje die liever dit forum vervuilen dan zelf iets deftigs te schrijven.

Over de net verbannen schrijver/wandelaar: zijn woorden werden steeds correct verwoord waar steeds VEEL waarheid in schuilt. Als wederom 'dat groepje' er blijkbaar al een spel van maken hem steeds te ontmaskeren, ga ik graag terug over het item over de hersencellen in eerdere melding.

Soit, doe er mee wat je wil, nog ne prettige avond.

Oh ja, halverwege Villa Tinto een zeer leuke dame bezocht, een recensie hoef je echt niet meer te verwachten. Daar steek ik mijn tijd (als beperkte hobby) niet meer in. Zoek het zelf uit, ze heet Lydia. Ze is puur naturel, zonder misvormde verbouwingen waar ik op afknap, zeer sociaal ingesteld en goede/actieve/spontaan overkomende seks. Niet mee eens? Zwijg er dan over ipv er meermaals voorheen steeds lacherig over te doen als er eentje niet of minder content buiten stapte en ze verbaal in groep de grond in te boren.
Snapt je het plaatje?

P.S.: De 2 voorgaande meldingen op deze post van C. spreken voor zich, niet?
 
Beste @Hollebolleke ik heb geen banden, belangen in t SKW. ik bezoek veel verschillende dames in t SKW waarover ik ook wel schrijf. ik ga met geen ene dame prive of closer om , geen behoefte aan ook. Je hoort wel eens wat tijdens wandelgangen over een dame.
Maar om geloofwaardig te zijn hier moet iedereen ook eens zelf wat dames bezoeken en over schrijven.
 
Er wordt hier teveel de man ipv de bal gespeeld... spijtig.
Als iedereen eens met zijn bal(len) laat spelen en hierover zou schrijven (essentie van dit forum) zou niet alleen de sfeer verbeteren, maar zouden we ook meer info hebben.
Vooral van mensen die er om verschillende redenen mee gestopt zijn.
Amen, en peace to all ;)
Da zegt de paus ook op het einde van zijne speech😂😂😂
 
Deze namiddag : lege straten en lege ramen. Nooit eerder dit meegemaakt (tenzij tijdens corona uiteraard dan was alles dicht). Het gaat precies van kwaad naar erger.
 
De laatste weken zeer bewust wat op de achtergrond gebleven (ondanks ik dan ook niet steeds de meest actieve schrijver ben, hoor).
Als dit forum voor sommige leden als enig doel inhoudt om enkel hun lieverdjes de hemel in te prijzen en diegene waar ze 'ne pik' op hebben genadeloos IN GROEP de grond in te boren, wel, dan hoeft het niet meer voor mij en stopt het. Ieder toch zijn persoonlijke mening/ervaring?
Als dan nog een kereltje publiekelijk begint te spotten met een overlijden in skw, geeft dit mij enkel een extra bewijs dat deze pipo nog minder hersencellen bezit dan een dooie muis.

Kijk, ik ga van de veronderstelling uit dat iedere lezer of schrijver graag wandelt in skw om zijn pleziertje te zoeken/vinden. Ieder heeft zijn voorkeur mbt de seksbeleving en type waar hij op geilt.
Zo zit er bv (via recensies) een opgehemelde dame die (weliswaar terecht) veel klantjes heeft. Wel, al mag ik bij wijze van spreken gratis binnen, ik zou er in geen honderd jaar 'ne stijve' van krijgen. Wie dit betreft, doet er zelfs niet toe. Soit, ze heeft borsten waar ze je half dood mee kan meppen.
Ik zwijg daar dan ook over in recensies, ik heb ze niet bezocht.
Als je dan vermoedens hebt dat het voor een bepaald groepje een spel is bepaalde dames BEWUST negatief te benaderen (al dan niet bezocht?), zie ik er het nut niet meer van in nog een (al is het een beperkte) bijdrage aan dit forum te leveren.

Ik weet van wie je betrouwbare info kan verkrijgen, dat heeft me dan ook meermaals over de streep getrokken een bepaalde dame te bezoeken. Dat zijn opbouwende recensies. Het werden ook steeds voltreffers.

Een ander mooi voorbeeldje: een bepaalde dame heeft zowel positieve als negatievere recensies. Als je dan vervolgens leest dat ze meer vrij staat dan anderen om ze toch maar lekker negatief te kunnen verwoorden, wel, dan hoop ik dat je mijn standpunt hierin begrijpt. Welk nut heeft zulke bekrompen melding omdat bepaalde wandelaars ze niet appreciëren zoals ze is?

Ik probeer ook steeds een recensie te verwoorden hoe MIJN belevering was. Iedereen mee eens? Vermoedelijk niet voor dat bepaald groepje die liever dit forum vervuilen dan zelf iets deftigs te schrijven.

Over de net verbannen schrijver/wandelaar: zijn woorden werden steeds correct verwoord waar steeds VEEL waarheid in schuilt. Als wederom 'dat groepje' er blijkbaar al een spel van maken hem steeds te ontmaskeren, ga ik graag terug over het item over de hersencellen in eerdere melding.

Soit, doe er mee wat je wil, nog ne prettige avond.

Oh ja, halverwege Villa Tinto een zeer leuke dame bezocht, een recensie hoef je echt niet meer te verwachten. Daar steek ik mijn tijd (als beperkte hobby) niet meer in. Zoek het zelf uit, ze heet Lydia. Ze is puur naturel, zonder misvormde verbouwingen waar ik op afknap, zeer sociaal ingesteld en goede/actieve/spontaan overkomende seks. Niet mee eens? Zwijg er dan over ipv er meermaals voorheen steeds lacherig over te doen als er eentje niet of minder content buiten stapte en ze verbaal in groep de grond in te boren.
Snapt je het plaatje?

P.S.: De 2 voorgaande meldingen op deze post van C. spreken voor zich, niet?
Te veel geblaat hier over onzin en onnozelheden. Recensies zijn de meerwaarde van dit forum. Al deze praatgroepen hebben nul toegevoegde waarde in mijn ogen.
 
Te veel geblaat hier over onzin en onnozelheden. Recensies zijn de meerwaarde van dit forum. Al deze praatgroepen hebben nul toegevoegde waarde in mijn ogen.
Sommigen zouden dan beter eens de negeerknop induwen van bepaalde zaken, en over bvb over Shemales en TS doe ik dat ook en zo heb ik er totaal geen last meer van en ga ik er ook niet over zeiken, iedereen leest en schrijft wat hij wil en idd reacties van ik schrijf niks meer is nog veel meer nul toegevoegde waarde dan dat het kan zijn.
 
Te veel geblaat hier over onzin en onnozelheden. Recensies zijn de meerwaarde van dit forum. Al deze praatgroepen hebben nul toegevoegde waarde in mijn ogen.
Dat er maar weinig recensies geschreven wordt ligt aan een kleine groep leden die regelmatig recensies en andere berichten van bepaalde andere leden in het belachelijke trekken. Dat is voor mij ook de belangrijkste reden om nauwelijks nog recensies te schrijven. Dit naast het feit dat ik vrijwel altijd dezelfde kleine selecte groep dames bezoek.
 
Dat er maar weinig recensies geschreven wordt ligt aan een kleine groep leden die regelmatig recensies en andere berichten van bepaalde andere leden in het belachelijke trekken. Dat is voor mij ook de belangrijkste reden om nauwelijks nog recensies te schrijven. Dit naast het feit dat ik vrijwel altijd dezelfde kleine selecte groep dames bezoek.
De nagel op de kop.
Idem voor mij, ik bezoek zeer regelmatig mijn select groepje vaste dames met af en toe een scharrel tussen.

Het was zeker niet mijn bedoeling commotie te veroorzaken via mijn eerder bericht. Ik hou het hier dan ook bij.
 
Dat er maar weinig recensies geschreven wordt ligt aan een kleine groep leden die regelmatig recensies en andere berichten van bepaalde andere leden in het belachelijke trekken. Dat is voor mij ook de belangrijkste reden om nauwelijks nog recensies te schrijven. Dit naast het feit dat ik vrijwel altijd dezelfde kleine selecte groep dames bezoek.
Het mag je niet weerhouden om recensies te schrijven, dat blijft het belangrijkste maar ieder doet wat hij wil natuurlijk anders laat je je leiden door wat anderen zeggen, zolang het goedbedoeld is zou ik zeggen schrijven!
 
Het mag je niet weerhouden om recensies te schrijven, dat blijft het belangrijkste maar ieder doet wat hij wil natuurlijk anders laat je je leiden door wat anderen zeggen, zolang het goedbedoeld is zou ik zeggen schrijven!
Het weerhoud mij dus wel van het schrijven van recensies. Vooral van dames die ik voor het eerst bezoek. Van dames die ik een paar keer per maand bezoek heeft een zoveelste recensie sowieso geen toegevoegde waarde. Dat zijn toch telkens herhalingen, hoewel alle dates toch verschillen zijn, want die variatie trekt me juist elke keer terug.
 
Bij mij hetzelfde. Als je bij verschillende dames al veel geweest bent dan hoeft een recensie voor mij niet meer , want als je veel bij dezelfde dames komt dan wilt dat wel zeggen dat ik het er goed vind. En wat een ander er van vind interesseert mij geen zak
 
Als het om de dagshift gaat heet ze volgens mij Ariana if iets dergelijks. Als ik me niet vergis heeft ze een topic.
Denk het helaas niet was daar omstreeks 21u binnen gegaan.. en ze had een tattoeage op haar arm en buik maar was echt een ontzettend geile dame had een halfuur op dr gewacht omdat ze met de blondine die bij het linkste raam heletijd stond te tetteren
 
Het is werkelijk heel goed met het aanbod in het SKW nu. En er zijn minder wandelaars, de Islamieten en Marokkanen , de grootste groep hoerenlopers die er zijn., zijn bezig met hun hypocriete geloof , de Ramadan.
Dus alle toppers staan regelmatig vrijj.
je kon gewoon bij Alexia, Anna Verversrui, Cataleya, Maissa en Cindy enzovoorts binnen.
Ze stonden langere tijd vrij.
Gaat het zuurpruim? 🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan