Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet er iemand wie de dame is die op vvr 26/4 staat in de dag
Zij heeft donker krul haar en is altijd stijlvol gekleed
Vind geen recensie daarom mijn vraag
 
De meest domme opmerking van 2023 heb je bij deze op je palmares.
Triestige reactie.
Soit, van jou verwachten we dan ook niets zinnigs, dat heb je meermaals laten blijken
Ik heb 2 maand geleden een bericht ontvangen van de admin omdat ik ontoelaatbaar en agressief gedrag had getoond t.o.v. copkiller. Ik heb me toen voorgenomen niet meer te schrijven op dit forum...
 
Ik heb 2 maand geleden een bericht ontvangen van de admin omdat ik ontoelaatbaar en agressief gedrag had getoond t.o.v. copkiller. Ik heb me toen voorgenomen niet meer te schrijven op dit forum...
Dat is gewoon schandalig. Het zou beter zijn dat ze die onbeschofte Copkiller eens serieus aanpakken.
 
Serieus aanpakken ?
Niet al te serieus nemen is toch al genoeg voor mij ...
En wat doen we met de foefelaars ?
Die foefelaar moeten ze gewoon laten doen. Die vertelt geen rare dingen. Hij vertelt gewoon hoe het is. Dat hij hun in het begin eens duidelijk gemaakt heeft dat ze niet wisten hoe een forum werkt zagen ze als bedreigingen. Maar hij had toen wel gelijk. Sterker nog dat klopt nog steeds. De forumleiding is nog steeds niet capabel om dit forum in goede banen te leiden. Dat zie je aan alles.
 
Niet al te serieus nemen is toch al genoeg voor mij ...
Er zitten er hier nog wel een handvol die we beter niet al te serieus moeten nemen, als ik dat allemaal zo eens lees. Een bepaalde pipo (dat woord kennen ze in Antwerpen toch) schrijft hier zelfs 156 berichten bij mekaar die voor 90 % bestaan uit kritiek op andere leden, andere leden uitlachen en wat naast de kwestie komen lullen. Ik dacht dat mensen met dezelfde hobby elkaar op een andere manier benaderden, maar dat zal alleen voor de serieuze mensen gelden dan.
 
Er zitten er hier nog wel een handvol die we beter niet al te serieus moeten nemen, als ik dat allemaal zo eens lees. Een bepaalde pipo (dat woord kennen ze in Antwerpen toch) schrijft hier zelfs 156 berichten bij mekaar die voor 90 % bestaan uit kritiek op andere leden, andere leden uitlachen en wat naast de kwestie komen lullen. Ik dacht dat mensen met dezelfde hobby elkaar op een andere manier benaderden, maar dat zal alleen voor de serieuze mensen gelden dan.
Je hebt natuurlijk weer gelijk, maar die met zijn 150 berichten is waarschijnlijk geen foefelaar ... tja we moeten het hoerenlopen heel ernstig nemen, belangrijke zaak ... en jouw percentage moeten natuurlijk met een zak zout genomen worden, remember je schatting hoeveel hoeren pijpen zonder condoom ...
 
Die foefelaar moeten ze gewoon laten doen. Die vertelt geen rare dingen. Hij vertelt gewoon hoe het is. Dat hij hun in het begin eens duidelijk gemaakt heeft dat ze niet wisten hoe een forum werkt zagen ze als bedreigingen. Maar hij had toen wel gelijk. Sterker nog dat klopt nog steeds. De forumleiding is nog steeds niet capabel om dit forum in goede banen te leiden. Dat zie je aan alles.
Ondanks een krachtig pleidooi voor Foefeler heeft hij toch ALWEER een ban. Zijn voorlopig laatste?
 
Laatst bewerkt:
Ondanks een krachtig pleidooi voor Foefeler heeft hij toch ALWEER een ban. Zijn voorlopig laatste?
Zoals al vaker gezegd. Hij doet niets verkeerd. Ze kunnen zich beter richten op de echte probleemgevallen. De trollen en flamers. Maar die herkennen ze nog steeds niet. Ze sluiten liever hun ogen dan echt actie te ondernemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan