Algemeen StamcafĆ©

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is werkelijk heel goed met het aanbod in het SKW nu. En er zijn minder wandelaars, de Islamieten en Marokkanen , de grootste groep hoerenlopers die er zijn., zijn bezig met hun hypocriete geloof , de Ramadan.
Dus alle toppers staan regelmatig vrijj.
je kon gewoon bij Alexia, Anna Verversrui, Cataleya, Maissa en Cindy enzovoorts binnen.
Ze stonden langere tijd vrij.
 
Snel ingrepen door de moderator heeft ook deze nieuwe poging laten stranden.
2 Bans in 3 dagen, 5 bans in anderhalve maand. Meer woorden wil ik NU niet meer aan besteden!!!
Hou jij je daar mee bezig hoeveel bans deze kerel heeft?
Who cares? Jij precies wel.
Ik ga voor wandelplezier en lees sporadisch de berichten via dit forum OVER DAMES. Misschien toch iets belangrijker dan jacht openen op iemand die je vermoedelijk zelfs niet kent? Of wel?
 
Het is werkelijk heel goed met het aanbod in het SKW nu. En er zijn minder wandelaars, de Islamieten en Marokkanen , de grootste groep hoerenlopers die er zijn., zijn bezig met hun hypocriete geloof , de Ramadan.
Dus alle toppers staan regelmatig vrijj.
je kon gewoon bij Alexia, Anna Verversrui, Cataleya, Maissa en Cindy enzovoorts binnen.
Ze stonden langere tijd vrij.
Eindelijk nog iemand die de waarheid spreekt
 
Italiƫlei en Londonbrug zullen niet veel uitmaken qua afstand. Zijn inderdaad de dichtstbijzijnden. Ik zelf zorg altijd dat ik het geld cash op zak heb wat ik wil uitgeven, en ga niet over dat budget heen.
 
Het is werkelijk heel goed met het aanbod in het SKW nu. En er zijn minder wandelaars, de Islamieten en Marokkanen , de grootste groep hoerenlopers die er zijn., zijn bezig met hun hypocriete geloof , de Ramadan.
Dus alle toppers staan regelmatig vrijj.
je kon gewoon bij Alexia, Anna Verversrui, Cataleya, Maissa en Cindy enzovoorts binnen.
Ze stonden langere tijd vrij.
Zonder deze grootste groep hoerenlopers is het precies wel zware crisis daar in het SKW.

Eergisteren in de avond eens voor het eerst gepasseerd in Ramadan tijd. En ik heb nog nooit zoveel geklop op de ramen gehoord. Een dame gezien, ze had bijna ne klant binnengesleurd bij wijze van spreken. Dames die anders nooit naar mij glimlachten, glimlachen nu ineens wel.

De straten waren zo goed als leeg rond 23u.
 
Zonder deze grootste groep hoerenlopers is het precies wel zware crisis daar in het SKW.

Eergisteren in de avond eens voor het eerst gepasseerd in Ramadan tijd. En ik heb nog nooit zoveel geklop op de ramen gehoord. Een dame gezien, ze had bijna ne klant binnengesleurd bij wijze van spreken. Dames die anders nooit naar mij glimlachten, glimlachen nu ineens wel.

De straten waren zo goed als leeg rond 23u.
Awel voor mij mag het dan altijd crisis zijn!!
 
Liever geen crisis. Als er niks te verdienen is, komt de helft van de dames niet en is er minder keuze. En met lege straten is ook de sfeer weg.
De ramen waren nog redelijk goed bezet. Dus er was wel nog keuze. Lichtjes minder dan in gewone tijden.

Sommige dames hebben me inderdaad al eens laten weten dat ze elk jaar bij Ramadan verlof nemen omdat ze weten dat de straten dan leeg zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan