Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ehm was het niet anders om janus 😅 liet Dora je niet binnen jongen,komt tegenwoordig wel meer bij je voor is het niet
Dus jij gaat even een man die skw steeds op een positieve manier benaderd, met een enorme input aan kennis met de grond gelijk maken?
Wat ik van je schrijfstijl vind, weet je reeds langer, ik val niet graag in herhaling.
Als jij nog maar denkt dit forum verder te vervuilen met werkelijk kinderlijke opmerkingen waar niemand geen reet aan heeft, doe maar op. Kerels zoals jij bieden werkelijk 0,00 meerwaarde aan een forum waarin je toch steeds alles 'probeert' in het belachelijke te trekken. Meer verwachten we dan ook niet van jou.
Dat zegt veel over je ego.
 
De eersten zullen ongeveer een week na het orthodoxe pasen beginnen terug te komen. Dus over ongeveer 10 dagen. Er zullen er echter ook zijn die dan pas gaan vertrekken. Uiteraard zijn ook hier weer genoeg uitzonderingen op de noemen. Komend weekend, en zeker zondag mag je verwachten dat het heel rustig gaat zijn. Ook veel dames die in Antwerpen zijn zullen dan ook 1 of 2 dagen vrij nemen om pasen met vrienden te vieren.
 
Dus jij gaat even een man die skw steeds op een positieve manier benaderd, met een enorme input aan kennis met de grond gelijk maken?
Wat ik van je schrijfstijl vind, weet je reeds langer, ik val niet graag in herhaling.
Als jij nog maar denkt dit forum verder te vervuilen met werkelijk kinderlijke opmerkingen waar niemand geen reet aan heeft, doe maar op. Kerels zoals jij bieden werkelijk 0,00 meerwaarde aan een forum waarin je toch steeds alles 'probeert' in het belachelijke te trekken. Meer verwachten we dan ook niet van jou.
Dat zegt veel over je ego.
😂 zo dadelijk ga je nog zeggen dat hij overal gratis mag gaan neuken ,dat de dames daar zo geil gewillig met de benen open voor het raam liggen voor hem😂😂😂
 
Ik ga zaterdag eens langs om Andrea/Sandra te bezoeken.
Ik weet niet onder welke naam ze nu werkt.
Hopelijk is ze zaterdag aanwezig.
Indien zo zal ik een recensie schrijven.
Haar service was vroeger best ok.
Ik vond het vooral een zeer mooie meid.
 
Ik ga zaterdag eens langs om Andrea/Sandra te bezoeken.
Ik weet niet onder welke naam ze nu werkt.
Hopelijk is ze zaterdag aanwezig.
Indien zo zal ik een recensie schrijven.
Haar service was vroeger best ok.
Ik vond het vooral een zeer mooie meid.
zou dit weekend niet naar antwerpen af reizen beter een weekje wachten,zal er bijzonder rustig zijn ivb met het othx pasen
 
Deze middag is de bezetting zeker behoorlijk te noemen. Ik verwacht wel dat er veel dames vroeger dan gebruikelijk zullen stoppen om de feestelijkheden voor te bereiden. Vanavond en morgen de hele dag verwacht ik het wel erg rustig.
 
iemand ervaring met de blonde dame op vingerling 14/1 (net naast de peepshow) in de nacht
of weet wie dit is?
Ze heeft ook effe in de Verversrui 2 gestaan onlangs.
DOEN!
Ik schrijf geen recensies meer, daar kom ik niet meer op terug doch kan je wel meegeven dat dit een zeer sociale meid is. Voor 50€ weet je exact wat je moet verwachten zonder meer tralala, daar is ze strikt in.
= wel enkel de klassieke 'suck en fuck'

Oh ja, haast je, woensdag vertrekt ze in verlof ;)
 
DOEN!
Ik schrijf geen recensies meer, daar kom ik niet meer op terug doch kan je wel meegeven dat dit een zeer sociale meid is. Voor 50€ weet je exact wat je moet verwachten zonder meer tralala, daar is ze strikt in.
= wel enkel de klassieke 'suck en fuck'

Oh ja, haast je, woensdag vertrekt ze in verlof ;)
Een magere kleine blondine?
 
Weet jij wie de dame VT C is?
Rond 23.00 uur gezien
Ze droeg een rokje en had een lekker kontje.
Ze leek behoorlijk druk.
Wanneer was dat?
Is een goede vriendin van Isabella SS32/1 die weliswaar in verlof is, trio mogelijk met beiden.
Had ze 2 staartjes? Dan weet ik wie je bedoeld doch bezocht haar niet.
Indien ze een schots rokje aanhad, was het Isabella die al eens tot daar verhuisd als deze dame een klant heeft en boven zit. Zij is zoals vermeld al een weekje in verlof. Dus afhankelijk over het tijdstip (welke dag) was het ofwel Isabella of haar goede vriendin ;)
 
Wanneer was dat?
Is een goede vriendin van Isabella SS32/1 die weliswaar in verlof is, trio mogelijk met beiden.
Had ze 2 staartjes? Dan weet ik wie je bedoeld doch bezocht haar niet.
Indien ze een schots rokje aanhad, was het Isabella die al eens tot daar verhuisd. Zij is zoals vermeld al een weekje in verlof. Dus afhankelijk over het tijdstip (welke dag) was het ofwel Isabella of haar goede vriendin ;)
Hartelijk bedankt.
Ja, zij is het.
Op een avond met zijn vriendin gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan