Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was vandaag langs geweest in SKW , vele dames afwezig , ik zag wel in Villa Tinto ter hoogte van nr 24 een blonde slanke dame leeftijd mid 20 die enkele aren geleden met haar zus ook in VT stond, zij is precies dus terug, ben haar naam vergeten, iemand die ze herkent ?

Mijn ervaring is dus dat dames die pijpen zonder dit bij wijze van spreken met de rem erop doen, en hun skills dus niet ten volle tonen/gebruiken. Is het zo duidelijker wat ik bedoel. Sommigen geven dit zelfs ook zelf toe.

die janus toch 😅 is duidelijk nog nooit bij Dora binnen geweest,als die begint tepijpen zc :p,pzc is natuurlijk veel en veel beter dan mc

Mijn ervaring is dus dat dames die pijpen zonder dit bij wijze van spreken met de rem erop doen, en hun skills dus niet ten volle tonen/gebruiken. Is het zo duidelijker wat ik bedoel. Sommigen geven dit zelfs ook zelf toe.

die janus toch 😅 is duidelijk nog nooit bij Dora binnen geweest,als die begint tepijpen zc :p,pzc is natuurlijk veel en veel beter dan mc
Sommigen geloven zelfs nog dat de aarde vlak is ipv rond ... geloven is een mooi iets ...

Ieder toch zijn eigen persoonlijk gevoel? Waarom toch steeds dat kinderlijk gedoe?
Iemand geeft zijn mening en krijgt zijn bakje vol. Het niveau daalt weer zienderogen, bende ego's.
Ik geef trouwens nooit 50€ extra voor pzc, dat is ook een persoonlijke beslissing.
Pzc in skw is in mijn ogen ook veel beperkter dan met condoom. Dan ga ik liever voor die 50€ nog eens extra neuken als het past.

ehm was het niet anders om janus 😅 liet Dora je niet binnen jongen,komt tegenwoordig wel meer bij je voor is het niet
Dus jij gaat even een man die skw steeds op een positieve manier benaderd, met een enorme input aan kennis met de grond gelijk maken?
Wat ik van je schrijfstijl vind, weet je reeds langer, ik val niet graag in herhaling.
Als jij nog maar denkt dit forum verder te vervuilen met werkelijk kinderlijke opmerkingen waar niemand geen reet aan heeft, doe maar op. Kerels zoals jij bieden werkelijk 0,00 meerwaarde aan een forum waarin je toch steeds alles 'probeert' in het belachelijke te trekken. Meer verwachten we dan ook niet van jou.
Dat zegt veel over je ego.

De eersten zullen ongeveer een week na het orthodoxe pasen beginnen terug te komen. Dus over ongeveer 10 dagen. Er zullen er echter ook zijn die dan pas gaan vertrekken. Uiteraard zijn ook hier weer genoeg uitzonderingen op de noemen. Komend weekend, en zeker zondag mag je verwachten dat het heel rustig gaat zijn. Ook veel dames die in Antwerpen zijn zullen dan ook 1 of 2 dagen vrij nemen om pasen met vrienden te vieren.

Dus jij gaat even een man die skw steeds op een positieve manier benaderd, met een enorme input aan kennis met de grond gelijk maken?
Wat ik van je schrijfstijl vind, weet je reeds langer, ik val niet graag in herhaling.
Als jij nog maar denkt dit forum verder te vervuilen met werkelijk kinderlijke opmerkingen waar niemand geen reet aan heeft, doe maar op. Kerels zoals jij bieden werkelijk 0,00 meerwaarde aan een forum waarin je toch steeds alles 'probeert' in het belachelijke te trekken. Meer verwachten we dan ook niet van jou.
Dat zegt veel over je ego.
😂 zo dadelijk ga je nog zeggen dat hij overal gratis mag gaan neuken ,dat de dames daar zo geil gewillig met de benen open voor het raam liggen voor hem😂😂😂

Ik ga zaterdag eens langs om Andrea/Sandra te bezoeken.
Ik weet niet onder welke naam ze nu werkt.
Hopelijk is ze zaterdag aanwezig.
Indien zo zal ik een recensie schrijven.
Haar service was vroeger best ok.
Ik vond het vooral een zeer mooie meid.

Ik ga zaterdag eens langs om Andrea/Sandra te bezoeken.
Ik weet niet onder welke naam ze nu werkt.
Hopelijk is ze zaterdag aanwezig.
Indien zo zal ik een recensie schrijven.
Haar service was vroeger best ok.
Ik vond het vooral een zeer mooie meid.
zou dit weekend niet naar antwerpen af reizen beter een weekje wachten,zal er bijzonder rustig zijn ivb met het othx pasen

Terug
Bovenaan Onderaan