Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
https://www.redlights.be/profiel/mistress-yilan/

Zag deze advertentie ook net en komt me niet bekend voor, maar dan ook weer niet onbekend. De gezichtstrekken doen me aan een andere dame denken die rond die hoogte staat.

Ervaren collega's die me kunnen corrigeren?
Lijkt mij de zoveelste die weer vanalles aangeschaft heeft om snel geld te (proberen) maken en een copy paste van verschillende advertenties gemaakt heeft.

Staat in Villa Tinto, het raam naast politiekantoor, heeft plakaatje aan haar raam hangen. Kijkt nogal stuurs maar bij een kort gesprek aan haar deur was zij zeer vriendelijk. Ga toch één van de dagen een poging wagen.
 
Londenbrug BNP Paribas of Argenta aan de Londenstraat dichter vind je nie veel
Idd, dat zijn 2 bankautomaten. Maar ik vraag me toch af waarom zoveel mensen vragen waar een bankautomaat gelegen is. Waarom niet in eigen gemeente/stad een voorraadje geld, die je wenst te besteden , gaat afhalen. Veel veiliger. Want ook boefjes weten die automaten te vinden.
 
Idd, dat zijn 2 bankautomaten. Maar ik vraag me toch af waarom zoveel mensen vragen waar een bankautomaat gelegen is. Waarom niet in eigen gemeente/stad een voorraadje geld, die je wenst te besteden , gaat afhalen. Veel veiliger. Want ook boefjes weten die automaten te vinden.
idd ,de meesten denken waarschijnlijk met hun piet ivm brains tijdens hun geplande bezoek ,gewoon in uw eigen gemeente geld afhalen of thuis 50 € vragen dat je efkes naar de winkel moet ,100 indien je extra zakgeld wilt :),de meest automaten verdwijnen richting stad en worden gemeenschappelijk bankautomaten
 
Idd, dat zijn 2 bankautomaten. Maar ik vraag me toch af waarom zoveel mensen vragen waar een bankautomaat gelegen is. Waarom niet in eigen gemeente/stad een voorraadje geld, die je wenst te besteden , gaat afhalen. Veel veiliger. Want ook boefjes weten die automaten te vinden.
Boefjes bestaan ni meer! Nu zijn het criminelen die u voor 10€ halfdood slagen! Boefjes is van in de jaren stillekes
 
De term hoerenlopers was niet aanvallend bedoeld. Ik reken mezelf ook in die groep. Geen probleem wat mij betreft.
Beter een hoerenloper dan een verkrachter. Daarbij, neuken met schoon vrouwvolk is ook gezonder dan roken of drinken. Iedereen moet toch wel iets hebben in zijn leven?
 
Misschien interessant voor de Antwerpse collega's.
Het Parool (Amsterdamse krant) over het SKW.
Mocht die link niet werken, dan hopelijk deze wel:
https://12ft.io/proxy?q=https://www...ksen-in-amsterdam-is-het-gezelliger~b5d8639e/
 
Misschien interessant voor de Antwerpse collega's.
Het Parool (Amsterdamse krant) over het SKW.
Mocht die link niet werken, dan hopelijk deze wel:
https://12ft.io/proxy?q=https://www...ksen-in-amsterdam-is-het-gezelliger~b5d8639e/
Ik ben niet geabonneerd. Ik kan dus alleen de kop lezen, maar daar staan al 3 fouten in.
 
Idd, dat zijn 2 bankautomaten. Maar ik vraag me toch af waarom zoveel mensen vragen waar een bankautomaat gelegen is. Waarom niet in eigen gemeente/stad een voorraadje geld, die je wenst te besteden , gaat afhalen. Veel veiliger. Want ook boefjes weten die automaten te vinden.
tussen mei en juli komt er een Batopin op het Falconplein, waar voorheen de wassalon zat.
 
Ik was vandaag langs geweest in SKW , vele dames afwezig , ik zag wel in Villa Tinto ter hoogte van nr 24 een blonde slanke dame leeftijd mid 20 die enkele aren geleden met haar zus ook in VT stond, zij is precies dus terug, ben haar naam vergeten, iemand die ze herkent ?
 
Mijn ervaring is dus dat dames die pijpen zonder dit bij wijze van spreken met de rem erop doen, en hun skills dus niet ten volle tonen/gebruiken. Is het zo duidelijker wat ik bedoel. Sommigen geven dit zelfs ook zelf toe.

die janus toch 😅 is duidelijk nog nooit bij Dora binnen geweest,als die begint tepijpen zc :p,pzc is natuurlijk veel en veel beter dan mc
 
Mijn ervaring is dus dat dames die pijpen zonder dit bij wijze van spreken met de rem erop doen, en hun skills dus niet ten volle tonen/gebruiken. Is het zo duidelijker wat ik bedoel. Sommigen geven dit zelfs ook zelf toe.

die janus toch 😅 is duidelijk nog nooit bij Dora binnen geweest,als die begint tepijpen zc :p,pzc is natuurlijk veel en veel beter dan mc
Sommigen geloven zelfs nog dat de aarde vlak is ipv rond ... geloven is een mooi iets ...
 
Mijn ervaring is dus dat dames die pijpen zonder dit bij wijze van spreken met de rem erop doen, en hun skills dus niet ten volle tonen/gebruiken. Is het zo duidelijker wat ik bedoel. Sommigen geven dit zelfs ook zelf toe.

die janus toch 😅 is duidelijk nog nooit bij Dora binnen geweest,als die begint tepijpen zc :p,pzc is natuurlijk veel en veel beter dan mc
Ieder toch zijn eigen persoonlijk gevoel? Waarom toch steeds dat kinderlijk gedoe?
Iemand geeft zijn mening en krijgt zijn bakje vol. Het niveau daalt weer zienderogen, bende ego's.
Ik geef trouwens nooit 50€ extra voor pzc, dat is ook een persoonlijke beslissing.
Pzc in skw is in mijn ogen ook veel beperkter dan met condoom. Dan ga ik liever voor die 50€ nog eens extra neuken als het past.
 
Terug
Bovenaan Onderaan