Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zijn er eigenlijk nog "veel" NL sprekende dames in SKW?
Valentina spreekt vloeiend Nederlands maar is Oost Europees, SS 10/2, soms dagdienst soms avonddienst.
Elke een Belgische in Villa Tinto met een Belgisch vlaggetje aan haar raam.
Anna VR 8/1 links spreekt toch al wat Nederlands, doet avonddienst.
Anna Maria is Nederlands aan het leren SS 13/3, start rond 14 u tot na middernacht.
 
Ik ken Denissa niet, maar afgelopen zaterdag zat er een zwartharige mooie dame op SS 10/1.
Zij heeft een donkere huid en een Tattoo op haar linker arm en heeft idd zwart haar ,laatste keer was ik een 4 tal weken geleden bij haar ,ze zei mij toen Dat ze 2 weken naar roemenie ging,ben afgelopen vrijdag speciaal naar antwerpen gegaan maar haar niet gezien,ik hoop Dat ze terug komt,ze zit nog niet zolang in het vak zei ze tegen mij
 
Vvr 9/1 en 9/3 tijdens de dag maar 9/1 is voor sm en 9/3 voor normale sex en schippersstraat 39/3 spreekt ook Nederlands maar ik ben niet zeker van de nr
Het zijn er maar weinig, er staan af en toe Belgische of Nederlandse dames, vaak herkenbaar omdat ze een bordje met vlag aan het raam hangen. Overigens zijn dit niet meer de jongste.
De meeste dames komen uit Oost Europa, een enkeling met gevoel voor taal en wat langer verblijf in Belgie spreken inmiddels een beetje Nederlands. Ga er maar van uit dat standaard Engels gesproken wordt.
Valentina spreekt vloeiend Nederlands maar is Oost Europees, SS 10/2, soms dagdienst soms avonddienst.
Elke een Belgische in Villa Tinto met een Belgisch vlaggetje aan haar raam.
Anna VR 8/1 links spreekt toch al wat Nederlands, doet avonddienst.
Anna Maria is Nederlands aan het leren SS 13/3, start rond 14 u tot na middernacht.
Bedankt allen! :)
 
Iemand van de medewandelaars die weet wie de dvp is dat nu op de VGL 7/3 in de nacht staat ? Heeft lang zwart haar een zwart badpak aan denk ik. Is een iets vollere type. Normaal staat daar steeds een slanke blonde dame in de nachtshift. Als ik er geraak ga ik zeker is info vragen maar moest er van jullie al info hebben zou dit welkom zijn. Nog veel wandel plezier medewandelaars.
 
Een resentie heb ik nog niet gevonden van deze dame. Ik vermoed dat ze niet altijd op VGL 7/3 staat om de slanke blonde dame daar meestal staat. Zal waarschijnlijk wel van raam wisselen op dat pand. en daarom kan het mms is voor verwarring zorgen. Maar zal zeker wel de dame is aanspreken hoor. Maar moest er iemand mij voor zijn laat maar weten dan. Bedankt voor de info alvast.
 
Ik ben net lid geworden van deze groep . ik ben gisteren avond naar het Schipperskwartier geweest. Ik zag daar VGS 12 wel een mooie blonde staan . Wie is deze dame ? Is zij goed van dienst?

Villa Tinto zag ik een Roemeense dame aan de kant van de Verversrui rechts in de steegje. Raam nr 5 dacht ik . Ken iemand haar ook ?
 
Dames zijn ook nieuwsgierig naar wat er op straat over hun verteld. En ze kennen ook de beide fora. ( Met & zonder condoom ) Met name dat laatste forum doet tot razernij leiden.
Ik heb ondertussen al een paar dames beloofd niet meer over hun te schrijven. Al was t positief , ze vinden het lachwekkend .
 
Dames zijn ook nieuwsgierig naar wat er op straat over hun verteld. En ze kennen ook de beide fora. ( Met & zonder condoom ) Met name dat laatste forum doet tot razernij leiden.
Ik heb ondertussen al een paar dames beloofd niet meer over hun te schrijven. Al was t positief , ze vinden het lachwekkend .
Volledig mee eens. Dames willen niet alleen weten wat er over hun verteld en geschreven wordt. Zij praten evenveel over ons dan wij over hun. Als er onwaarheden over hun geschreven worden kunnen ze echt razend worden.
Ik heb ook al een aantal beloofd niet meer over hun te schrijven, of hoogstens eens een afwezigheid of iets dergelijks te melden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan