Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisterenmiddag tijdens mijn rondje door het SKW zag ik een meisje dat ik al vaker heb gezien en dat mij fascineert. Ze zit in Verversrui 5 in het linkse raam. Ze is jong, wat voller en heeft bruin haar. Ze had alleen een slipje en bh-tje aan en heeft een lieve uitstraling. Ze heeft ook een mooi lichaam, ondanks dat ze wat voller is, is v het mooi verdeeld. Ik ga meestal voor een trans en gisteren had ik mijn zinnen daar ook opgezet. Maar achteraf toch spijt dat ik niet naar haar ben geweest. Heeft iemand ervaring met haar? Alvast bedankt
 
The ladies that put name tags on their windows, is it something they remove on a daily basis? Because I assume someone else take their place in the other shift of the day.

I'm asking because Elena used to have her sign on window even if she was not present, but now I can't find that sign anywhere. It should be SS 3/1
 
Most of them remove the nameplate when they stop and go home. Also Elena removed it every evening when she stopped for the day.
This might sound weird but I passed near there during the day and saw the elena sign. Yet the person sittin there was a chubby blond and not the slim ukrainian with curly hair. I swear last week when I went at night she was at one of those brown windows on near end of road. I'm confused 😕
 
Halo ,heeft er iemand een recensie of naam van die lekkere griet met megaborsten aan Verversrui 14/2 ,ze draagt een uitgesneden pakje waar haar borsten mooi pronken enkel haar kousen is oerlelijk ,zou geil zijn dat ze enkel een bikini draagt
Ik kan je niet helaas niet helpen. Maar megatetten, vergeef me de naam, stoten me af. En kousen en jarretelles lachen me toe. Twee gedachten, twee ideeën dus. Tja, daarom bestaan ook diverse meiden en verscheidenheid in keuzes voor één of andere meid.
 
The ladies that put name tags on their windows, is it something they remove on a daily basis? Because I assume someone else take their place in the other shift of the day.

I'm asking because Elena used to have her sign on window even if she was not present, but now I can't find that sign anywhere. It should be SS 3/1
Wat ik vanwege de moderators niet begrijp is dat Engelstalige commentaren geduld worden. Met alle respect voor de moeite die ze ervoor doen om alles, en blijkbaar gratis, alles te controleren, en in goeie banen te begeleiden. Hoedje af voor de organisatoren.
 
Dat leden reageren in het Engels omdat ze Nederlands onvoldoende beheersen begrijp ik, maar het is niet nodig om daarop in het Engels te reageren, ze kunnen het in het Engels lezen.
 
What I don't understand because of the moderators is that English comments are tolerated. With all due respect for the effort they make to check everything, and apparently for free, and to guide it in the right direction. Hats off to the organisers.
I can read your Dutch just fine with google translate, but there's no need to be rude or racist about the fact english speakers follow this forum. I could go to youppie as well but this one is just way more up to date and better.
As a fact I can speak and write fine french, but I would rather ask for accurate info here.
Also never saw a rule about no english.
 
Hmm that makes sense, the elena we are talking about is the one that usually likes to do reverse cowgirl. I just hope we are talking same lady.
I visited Elena once about 20 years ago, so about her service i can't tell anything. But the Elena i am talking about works al the time at SS 3/1 in the daytime.
 
I can read your Dutch just fine with google translate, but there's no need to be rude or racist about the fact english speakers follow this forum. I could go to youppie as well but this one is just way more up to date and better.
As a fact I can speak and write fine french, but I would rather ask for accurate info here.
Also never saw a rule about no english.
omdat er Hollanders of Belgen zijn die dit forum het liefst gewoon in hun moerstaal willen volgen, en er een opmerking over maken, kun je ze nog niet afdoen als racistisch. Gaat echt nergens over.
Ben er een beetje klaar mee om als uiterst tolerante Hollander weggezet te worden als racist, liefst door een groepering die zelf uiterst intolerant is.

Dus, voortaan even google translate English > Dutch, voordat je post, iedereen blij.
 
I visited Elena once about 20 years ago, so about her service i can't tell anything. But the Elena i am talking about works all the time at SS 3/1 in the daytime.
That makes more sense now, unfortunately I can't remember the door anymore, my mind was fixed when I saw the thread talking about blond elena.
Maybe she might be another elena or eleanor or w/e I heard, also she was working night shift, her hair is curly and short. Goddamn if anyone knows this girl lemme know, I know those details aren't enough but hopefully there aren't a lot of curly short hair blondes that work night shift.
 
Laatst bewerkt:
omdat er Hollanders of Belgen zijn die dit forum het liefst gewoon in hun moerstaal willen volgen, en er een opmerking over maken, kun je ze nog niet afdoen als racistisch. Gaat echt nergens over.
Ben er een beetje klaar mee om als uiterst tolerante Hollander weggezet te worden als racist, liefst door een groepering die zelf uiterst intolerant is.

Dus, voortaan even google translate English > Dutch, voordat je post, iedereen blij.
Dus je bent het er niet mee eens dat hij racistisch is, maar je was het er niet mee oneens dat hij onbeleefd was in de opmerking. Ik weet niet hoe goed Google is in vertalen, maar hopelijk klink ik niet als een hypocriet die Nederlands probeert te spreken.
 
Zeg wonen we allemaal in een dorp? Iedereen begrijpt toch wat Engels, maakt mij geen zier uit of iemand in het Nederlands, koeternederlands of Engels zijn post plaatst. Zo heb je tenminste alle informatie in de boodschap. Translate doet soms vreemde dingen.
You ain t much if you don't speak Dutch.
Sorry hoor . dit is een Nederlands/Vlaams forum.
En ja ik ben een dan maar een racist.
 
Ok, maar hij kan het simpel vertalen. Soms ontstaan hele discussies in het Engels en dat is echt niet nodig.
Ik heb van een dame ook wel eens printscreens in een andere taal gekregen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan