Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ok, maar hij kan het simpel vertalen. Soms ontstaan hele discussies in het Engels en dat is echt niet nodig.
Ik heb van een dame ook wel eens printscreens in een andere taal gekregen.
Dat is gewoon muggenzifterij. Het is misschien niet echt nodig, maar het maakt ook niets uit. Wij zijn het Engels beter machtig dan hij het Nederlands.
 
Is het vreemd/ongewoon om in het SKW aan de deur te vragen voor een uur met GFE? Zijn er hier mannen die standaard ook altijd langere sessies nemen zelfs bij nieuwe dames?

Ik heb zo'n gevoel dat SKW grotendeels bedoeld is voor de korte sessies? Hangt uiteraard sterk af van dame tot dame.
 
Dat is heel normaal om te vragen.
Ik ga tegenwoordig standaard altijd minimaal voor een half uur, ook bij nieuwe dames. Bij vaste dames ook voor een uur.
Bij de juiste dame zijn langere sessies geen enkel probleem, en krijg je echte topservice.
 
Iemand idee wie de dame thv SS40/1 was zondagavond? Nieuwe dame?
Leek me veel vrij te staan ondanks schattig mooi snoetje. Twijfel nog steeds of ze Oost Europees is.
Misschien was het deze Ina. Ik zie haar vaak overdag, maar volgens mij werkt ze de zelfde tijden als Maria, dus dubbele shifts.
 
Google translate is vaak ondermaats.
ik vertaal met regelmaat Engels > Nederlands en andersom zowel privé als voor werk, juridische stukken, financiele analyses of gewoon journalistieke stukken. Moet zeggen dat google echt waanzinnig goed is geworden in de loop van de tijd. Kan nog maar zelden een foutje ontdekken, zelfs de zinsopbouw voelt tegenwoordig vaak aan alsof het niet vertaald is maar gewoon origineel.
 
Misschien was het deze Ina. Ik zie haar vaak overdag, maar volgens mij werkt ze de zelfde tijden als Maria, dus dubbele shifts.
Dank voor de hint, Janus ! !
Zou ze wel eens kunnen zijn. Ik hou ze een volgende keer in het oog. Dat schattig snoetje deed me wankelen, lol. Volledig mij stijl.
Ik bezocht weliswaar mijn net uit verlof zijnde vaste dame enkele panden verderop.

Er zitten by the way meerdere populaire Ina's in skw ;)
 
Dank voor de hint, Janus ! !
Zou ze wel eens kunnen zijn. Ik hou ze een volgende keer in het oog. Dat schattig snoetje deed me wankelen, lol. Volledig mij stijl.
Ik bezocht weliswaar mijn net uit verlof zijnde vaste dame enkele panden verderop.

Er zitten by the way meerdere populaire Ina's in skw ;)
Als het Ina is heeft ze een simpel geschreven bordje hangen. Zonder naam, maar wel met wat diensten, oa soft SM en anaal als ik me niet vergis.
 
Als het Ina is heeft ze een simpel geschreven bordje hangen. Zonder naam, maar wel met wat diensten, oa soft SM en anaal als ik me niet vergis.
Niet op gelet. Ze leek me iets ondeugend uit te stralen.
Soft Sm en anaal spreken me niet meteen aan wegens 'geen ervaring'.
Ik hou ze in het oog 1 van de dagen.
Nogmaals dank voor de reply ! !
 
Zijn er eigenlijk nog "veel" NL sprekende dames in SKW?
Het zijn er maar weinig, er staan af en toe Belgische of Nederlandse dames, vaak herkenbaar omdat ze een bordje met vlag aan het raam hangen. Overigens zijn dit niet meer de jongste.
De meeste dames komen uit Oost Europa, een enkeling met gevoel voor taal en wat langer verblijf in Belgie spreken inmiddels een beetje Nederlands. Ga er maar van uit dat standaard Engels gesproken wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan