Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind weinig aan posts zoals deze.
Je zou beter recensies schrijven over degene die je bezocht hebt ...

Ik begrijp je standpunt echter zowel de eerste als 2de keer weet ik niet meer exact welk huisje dit was. Volgende keer ga ik beter mijn best doen proberen te kijken welk nummer het is en ook de naam van de dame beter onthouden.

Ik wandel daar als beginneling maar wat rond & als ik een dame zie dat mij aanstaat ga ik gewoon tot aan de deur en ben al even snel terug weg daarna.

Ik zal er op letten volgende keer.

Zou Cataleya (Schippersstraat 9/1) ondertussen al terug zijn? Ik kom maar met heel grote tussenpozen naar Antwerpen, heb ze nog altijd niet kunnen afvinken op mijn lijstje.
Bedankt op voorhand voor de info.

Las ik het nou goed dat de Gemeente in Antwerpen huiseigenaren daar ook wil verplichten hun daken wit te maken ivm opslag warmte of zoiets? Eerst auto s weren mbt parkeren en nu dit? Is in Belgie de groene politiek ook aan het winnen?

Respect voor dames in verlof aub. Ik werk ook niet het hele jaar door. Iets dat jij niet begrijpt blijkbaar.
Zelfs met een iets mindere bezetting is er nog voldoende keuze. Dat ondervond ik zelf ook aangezien mijn 2 vaste dames ook in verlof zijn. Mag het?
Het heeft me zelfs een nieuwe topdame opgeleverd die ik voor de 1ste x bezocht. Een andere wandelaar schreef er OOK positief over in tegenstelling tot jij uiteraard. Jij brak ze als enige af. Het verwonderde me niet.
Attitude naar een dame misschien? Soit, dat woord begrijp je vermoedelijk niet.
😅 iets mindere bezetting ehm was er vrijdagavond/nacht ,niet eens de helft van de ramen bezet zelfs panden waar geen lampje brande, volgens 1 van de dag dames in dag zelfs nog slechtere bezetting

Lol.
Kom je eindelijk eens uit een ver land in ons mooie SKW , en heb je geen cash om te neuken.
Dikke pech.
Maar in VillaTInto zit een dame die VISA card aanneemt.
Ken haar naam niet , maar staat altijd met haar dikke batterij naar het raam toe.

LOL.
You finally come from a far country in our beautiful SKW , and you have no cash to fuck.
Bad luck.
But in VillaTInto there is a lady who accepts VISA card.
Don't know her name, but always faces the window with her thick battery.
Sorry i came here last year and there was an easy atm bnp paribas close to the eating area. Now it's gone and most atm don't work or allow withdrawals for international visa mastercards.

But worry not boys, I went to ING far down and it worked :)

okay, go for a fuck, mate.
for sure mate. I don't understand why people here so discriminate towards english speakers. This shit has google translate on whole page, I do it everytime and understand 3/4 of whatever everyone writes.

Now the more important question, is there anyone available this time of year in schipper for affordable anal?(100-150)

for sure mate. I don't understand why people here so discriminate towards english speakers. This shit has google translate on whole page, I do it everytime and understand 3/4 of whatever everyone writes.

Now the more important question, is there anyone available this time of year in schipper for affordable anal?(100-150)

Las ik het nou goed dat de Gemeente in Antwerpen huiseigenaren daar ook wil verplichten hun daken wit te maken ivm opslag warmte of zoiets? Eerst auto s weren mbt parkeren en nu dit? Is in Belgie de groene politiek ook aan het winnen?
Enkel de daken rond het SKW, want het is daar toch altijd een paar graden warmer als de rest van Antwerpen...;)

Anders, keizerlei, eiermarkt, groenplaats, grote markt en dan rechtsaf toch, tenminste dat lijkt mij het kortste?
Goeie raad van een echte Hollandse wouldbe Antwerpenaar die er nauwelijks zelf de weg kent? Dat de De Keyserlei een Keizerlei wordt kan ik nog verstaan. Daar zijn veel mensen mis mee. Maar als je de weg wil wijzen, en je weet niet eens dat je van de De Keyserlei naar de Eiermarkt loopt via de Meir, dan zou je beter niets schrijven. De Meir is de gekendste winkelstraat van Antwerpen en voor buitenstaanders gemakkelijk te herkennen. Je kan trouwens beter de leien volgen richting Noord en aan de Paardenmarkt afslaan om dan bv via de Hessenbrug de Falconrui te nemen tot aan het Falconplein.

Goeie raad van een echte Hollandse wouldbe Antwerpenaar die er nauwelijks zelf de weg kent? Dat de De Keyserlei een Keizerlei wordt kan ik nog verstaan. Daar zijn veel mensen mis mee. Maar als je de weg wil wijzen, en je weet niet eens dat je van de De Keyserlei naar de Eiermarkt loopt via de Meir, dan zou je beter niets schrijven. De Meir is de gekendste winkelstraat van Antwerpen en voor buitenstaanders gemakkelijk te herkennen. Je kan trouwens beter de leien volgen richting Noord en aan de Paardenmarkt afslaan om dan bv via de Hessenbrug de Falconrui te nemen tot aan het Falconplein.
bedankt voor uw advies..
heel vriendelijk verwoord ook..
je woont er waarschijnlijk zelf..en ik zette er een vraagteken achter omdat ik de route wel ken..enkel de precieze straatnamen niet..

Terug
Bovenaan Onderaan