Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Uiteraard ligt het aan mij. Wil je daarmee nu zeggen dat ik dezelfde criteria moet handhaven als andere wandelaars?

Wel ja inderdaad. Het is een vaststelling dat het vroeger beter was. Duidelijk beter voor goedkoper ook. En blijbaar zijn er vandaag dan toch zoveel wandelaars die het vandaag de dag wél allemaal fantastisch vinden. En als het kan niet kijken op 50 of 100 Euro meer of minder. Je mag tegenwoordig niet meer te kritisch uit de hoek komen blijkbaar.

Voor een groot stuk voorbij, inderdaad. Het is dus wat meer en langer zoeken naar wat nog niet voorbij is. So what?

Daar stem ik niet mee in. Het verschil is dat er vroeger wel vlugger eentje (of meer) tussen zat waar het mee klikte, en dat waren dan die enkele dames die mij elke week terugzagen tot het uiteindelijk dan ook stopte om ik weet niet welke reden. Kijk, die Amy op VT48 heeft mij correct behandeld, maar de klik ontbrak om als een gelukkig man naar buiten te gaan, en dus zonder overtuging er terug te keren. Vroeger was er veel vlugger een klik. De dames deden wat beter hun best. Nu ervaar ik te snel dat het een mechanisch nummertje is. Een mens leert ook bij, hé.
Of het dus aan mij ligt of de sector weet ik niet. Maar het is niet omdat er vele mannen wél Amy een topmeid vinden, dat ik dan een probleem heb. Ik moet enkel wat langer zoeken, en dus extra rondjes draaien of elders gaan zoeken, en een dosis geluk hebben. Liever dat dan geld over de balk te gooien en toch onvoldaan naar buiten stappen. Mij ga je geen bord doen leegeten dat ik niet lust, zelfs als iedereen smult van de maaltijd. Of dat dan ligt aan mij of aan de maaltijd, of al die anderen die er wél van lusten, laat ik even in het midden 😉
Dat is jouw persoonlijke ervaring en dat mag, maar mijn ervaring en van vele anderen is anders. Ik voel wel regelmatig een klik ook met Amy. Een aantal weken geleden nog een dame voor het eerst bezocht, en met haar was de wederzijdse klik bij wijze van spreken al voelbaar toen ik de eerste stap in haar richting zette, en dus nog voordat ik binnen was. Ik heb haar dan ook in een paar weken tijd 3x kort na elkaar bezocht. Ik vind het momenteel allemaal een stuk beter dan vroeger, ook voor de dames zelf. Maar dat is dan weer mijn mening. Mij hoor je zeker niet klagen.
 
Het enigste wat ik soms voor heb, of toch 2 van de 3 dames momenteel is dat alles wordt nagekomen en ik klaag niet maar de standjes zijn kort en dan willen ze nogal snel dat je doggy of missionaris afwerkt. Dit zelfs als ik 40 minuten vraag.

Ik heb ooit bij eentje geweest (eerst bezoek, sorry dat ik niet weet wie) op de hoek in Villa Tinto (Als je de hoofdingang binnen gaat en dan links op de hoek aan de andere kant van waar politiegebouw is) en dat was een super rustige dame die goed kon lachen met blonde/bruine krullen en daar was niets te veel of gehaast. Na de daad bleef ze zelfs nog liggen om na te kletsen. Heb ze nooit meer gezien de andere keren dat ik er was. Misschien weet Janus wel wie het is. 🤭
 
Slechts 1 negatieve ervaring op de teller. Voorts steeds de service verkregen waarvoor ik betaalde. Wel te weten dat ik enkel voor de klassieke suck en fuck ga, varianten boeien me niet.
Bij mijn vaste dames zelfs nog iets 'boeiender', ze willen geen vaste klanten kwijt. Het is een harde competitie onderling.
Indien een beperktere service voorkomt dan hetgeen afgesproken, het zijn eerder uitzonderlingen in mijn ogen, hoor. Ondanks het zeker zal voorvallen, zal ik nooit ontkennen.
Misschien op een drukke zaterdagavond? Dan kan ik het misschien nog geloven. Daarom ik steeds in de week wandel, dan zijn de dames veel rustiger en minder afgejaagd zoveel mogelijk centen binnen te pakken. Ze kijken niet op een minuutje extra.

Door verlof van mijn 2 vaste dames een dikke maand geleden op 3 dagen 2 x dezelfde dame bezocht. Topdame in mijn ogen!
Totaal niet te klagen. Ik bezoek ze nog wel eens ondanks ik ze niet zal catalogeren als vaste dame.

Soit, eentje is reeds terug sinds 2 weken, ik laat me dan ook vanavond of morgen graag verwennen door deze 'crême van een knaller' :)
 
Het enigste wat ik soms voor heb, of toch 2 van de 3 dames momenteel is dat alles wordt nagekomen en ik klaag niet maar de standjes zijn kort en dan willen ze nogal snel dat je doggy of missionaris afwerkt. Dit zelfs als ik 40 minuten vraag.

Ik heb ooit bij eentje geweest (eerst bezoek, sorry dat ik niet weet wie) op de hoek in Villa Tinto (Als je de hoofdingang binnen gaat en dan links op de hoek aan de andere kant van waar politiegebouw is) en dat was een super rustige dame die goed kon lachen met blonde/bruine krullen en daar was niets te veel of gehaast. Na de daad bleef ze zelfs nog liggen om na te kletsen. Heb ze nooit meer gezien de andere keren dat ik er was. Misschien weet Janus wel wie het is. 🤭
Het is me niet helemaal duidelijk welk raam je precies bedoelt, maar ik vermoed VT 11. Als het dan in de dag geweest is, is het waarschijnlijk Nicole geweest. In de avond gaat het waarschijnlijk om Laura.
 
Ik ontken helemaal niet dat er minder goede tussen zitten. Ik heb schijnbaar altijd het geluk om het goed aan te voelen en deze links te laten liggen. Bij sommigen zie ik het zelfs al van ver dat ik er niet te veel van moet verwachten. Daar ga ik dus niet eens informeren.
 
Laatst bewerkt:
Sommige dames beseffen niet zo goed . Dat wij soms hard moeten werken voor ons geld of toch meerdere uren moeten kloppen voor hun te kunnen te betalen voor de diensten die zij verlenen aan ons . Om dat zij dat vrij normaal vinden een briefje van 50 € of 100 € . Tegen over ons . En ja zij achter af het mooie weer gaan uithangen met ons geld .
Klinkt zo negatief. Uw eigen houding draagt soms ook bij aan hoe de dames reageren. Als je jaloers bent kan je ook zelf een raam huren. Er is een kliënteel voor madammen met een piet.
 
Er zijn zelfs dames die berichten sturen naar hun klanten. Met de vraag wanneer kom je nog eens langs bij mij . Of ik ben terug aanwezig .
Kan dit over eentje in elk geval bevestigen. Klantenbinding is ook een deel van "de job" gezien zoals anderen hier aanhaalden de concurrentie moordend is.

En handig natuurlijk.
Ik doe dat met mijn vaste dame .op voorhand afspreken . Heel gemakkelijk is dat . Niet meer wachten dat ze terug vrij is 😀
 
Of misschien heeft hij alleen deze dames in zijn ellendige leven, waardoor hij de realiteit niet kan zien.
Of financiële belangen, wie weet?
Voor mij is het heel simpel. Iedereen heeft wel iemand waar hij niet mee overeen komt. Als er heel veel zijn waar je niet mee overeen komt dan moet je eerst eens bij jezelf te rade gaan wat je zelf fout doet.
 
Of misschien heeft hij alleen deze dames in zijn ellendige leven, waardoor hij de realiteit niet kan zien.
Of financiële belangen, wie weet?
Als je vindt dat tevreden mensen een ellendig leven hebben en dat zeurende klagers de realiteit zien, vrees ik dat de psychiatrie binnenkort financiële belangen gaat hebben in jou.:ROFLMAO:
 
Gisteravond weer prima rondje gedaan.
Al mijn toppers aanwezig , behalve Rebeka ( SS 6 1 of 3) . Is op verlof.
Verder Thalia VT , ze was heel energiek , veel deepthroat , en Cataleya SS9. Nog een nieuwe gedaan ,Loret VR 26. .
Blond met ronde vormen. Verandert steeds van bovenstukje, diverse kleuren, valt op met haar grote (sili) borsten. Beviel ook goed . Dame is uit Bruxelles gekomen.
 
Gisteravond weer prima rondje gedaan.
Al mijn toppers aanwezig , behalve Rebeka ( SS 6 1 of 3) . Is op verlof.
Verder Thalia VT , ze was heel energiek , veel deepthroat , en Cataleya SS9. Nog een nieuwe gedaan ,Loret VR 26. .
Blond met ronde vormen. Verandert steeds van bovenstukje, diverse kleuren, valt op met haar grote (sili) borsten. Beviel ook goed . Dame is uit Bruxelles gekomen.
Ik was er ook. Redelijk wat volk in het straatbeeld voor een woensdagavond.
Thali VT 26 bezocht ik al eens enkele maanden geleden. Ik zat net om het hoekje te spelen :)
Cataleya SS9 zag ik ook (even), daar moet je tijdig parkeren wil je daar binnen geraken. Haar skinny lijfje spreekt me aan, haar uitstraling iets minder..
Rebeka ken ik niet (vermoedelijk wel van zien).

Er valt altijd wel iemand te vinden waar je voorkeur naar uitgaat, zelfs op kalmere avonden moet ik soms een 'hartverscheurende' keuze maken wie te bezoeken. Ik speelde op veilig gisteren bij mijn vaste dame.
 
Ik wou vanuit Nederland eens naar het SKW in Antwerpen gaan.

Ik wil daar een mooie jonge Meesteres en/of Kinkygirl bezoeken for een BDSM sessie.

In Den Haag heb ik wel eens verkleed achter het raam van een Meesteres gestaan tijdens een sessie, maar ik vind het iets te spannend herkend te worden.
Aangezien ik in het SKW waarschijnlijk net snel wordt herkend, vroeg ik mij af of het gangbaar is voor een slaaf om net zoals in Den Haag daar ook voor het raam te staan tijdens een sessie met een Meesteres?
 
Terug
Bovenaan Onderaan