Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wou vanuit Nederland eens naar het SKW in Antwerpen gaan.

Ik wil daar een mooie jonge Meesteres en/of Kinkygirl bezoeken for een BDSM sessie.

In Den Haag heb ik wel eens verkleed achter het raam van een Meesteres gestaan tijdens een sessie, maar ik vind het iets te spannend herkend te worden.
Aangezien ik in het SKW waarschijnlijk net snel wordt herkend, vroeg ik mij af of het gangbaar is voor een slaaf om net zoals in Den Haag daar ook voor het raam te staan tijdens een sessie met een Meesteres?
Het gebeurt wel eens.
Maar onderschat niet het aantal Nederlanders die in het SKW rondlopen mbt herkenning :)
 
Overdag kan je nog altijd gratis parkeren op Linkeroever en eveneens gratis de overzetboot nemen naar het Steenplein. Met de boot naar het Schipperskwartier, dat is pas écht in stijl. En die korte wandeling van het Steenplein naar The Streets is net voldoende om je in gedachten al op te geilen op wat komen gaat.
Ik hou het allemaal niet meer zo bij met de veranderingen betreft parkeren in Antwerpen .
Mijn vraag is of je nog steeds gratis kan parkeren met name ten noorden van de waaslandtunnel omgeving van die jachthaven .
Bij voorbaat dank ;)
 
Ik wou vanuit Nederland eens naar het SKW in Antwerpen gaan.

Ik wil daar een mooie jonge Meesteres en/of Kinkygirl bezoeken for een BDSM sessie.

In Den Haag heb ik wel eens verkleed achter het raam van een Meesteres gestaan tijdens een sessie, maar ik vind het iets te spannend herkend te worden.
Aangezien ik in het SKW waarschijnlijk net snel wordt herkend, vroeg ik mij af of het gangbaar is voor een slaaf om net zoals in Den Haag daar ook voor het raam te staan tijdens een sessie met een Meesteres?
Kan je best bij Katherina gaan.
Verversrui 20/4, haar raam is wat minder zichtbaar, maar best op afspraak want anders is het bijna onmogelijk om haar te treffen.
 
Voor mij is het heel simpel. Iedereen heeft wel iemand waar hij niet mee overeen komt. Als er heel veel zijn waar je niet mee overeen komt dan moet je eerst eens bij jezelf te rade gaan wat je zelf fout doet.
Fout doet???? Waarom is iemand FOUT bezig als hij nu eenmaal critischer is dan de modale wandelaar?? Mag iemand dan niet kieskeuriger zijn?:eek:
 
Fout doet???? Waarom is iemand FOUT bezig als hij nu eenmaal critischer is dan de modale wandelaar?? Mag iemand dan niet kieskeuriger zijn?:eek:
Als je daar genoeg voor betaald mag je wel een goede service verwachten. Dat is enorm groot verschil tegenover iemand die maar 50 euro betaald.. Dat is toch mijn mening daarover . Dat heeft niks met kritiek maken . Hogere bedragen zijn ook hogere verwachtingen.
 
Ik heb het NIET over kritischer zijn. Ik ben zelf ook heel kritisch. Ik bedoel wel degelijk een hoiding/opstelling waar veel dames niet van gediend zijn.
Dat lees ik nergens. Je had het over "waar je niet mee overeen komt". Dat is wat anders.
Het valt wel meermaals voor dat ik niet overeenkom met iemend. En ik kan mij best wel inbeelden dat de andere partij 'daarmee niet gediend is'. Wil dat daarom zeggen dat ik FOUT zou zijn? Voor woke-aanhangers zonder twijfel ja. Maar dat is dan maar hun probleempje.:ROFLMAO:
 
Goede afspraken zijn goede overheen komsten. De beide partijen moeten correct zijn tegen over elkaar. En een te vrede klant komt altijd terug . Dat is in alle sectoren in gelijk welke in branche .
 
Laatst bewerkt:
Ik hou het allemaal niet meer zo bij met de veranderingen betreft parkeren in Antwerpen .
Mijn vraag is of je nog steeds gratis kan parkeren met name ten noorden van de waaslandtunnel omgeving van die jachthaven .
Bij voorbaat dank ;)
Je kan hier alles lezen en ook op de map bekijken!
 
Dat lees ik nergens. Je had het over "waar je niet mee overeen komt". Dat is wat anders.
Het valt wel meermaals voor dat ik niet overeenkom met iemend. En ik kan mij best wel inbeelden dat de andere partij 'daarmee niet gediend is'. Wil dat daarom zeggen dat ik FOUT zou zijn? Voor woke-aanhangers zonder twijfel ja. Maar dat is dan maar hun probleempje.:ROFLMAO:
Als de dame niet van je houding gediend is doe je in haar ogen iets fout, en zal je ook niet met haar overeen komen omdat ze dat ook zal laten merken.
 
Je kan hier alles lezen en ook op de map bekijken!
Wij mogen toch nog parkeren op de Brouwersvliet ? Dat is toch nog een parkeerplaats.
 
Ben vandaag voor de eerste keer langs gegaan bij een dame, zij heeft mij 100 euro aangerekend voor pijpen met condoom, doggy en missionaris, was snel buiten want zij had geen zin in echt neuken. Ze heeft mij zitten aftrekken totdat ik klaarkwam. Ben ik in het zak gezet op hier 100€ voor te betalen? Hoe kan ik dat in de toekomst vermijden, had op voorhand duidelijk afgesproken enkel blowjob maar eens binnen zij ze dat neuken gratis was... Met dit als gevolg...
 
Ben vandaag voor de eerste keer langs gegaan bij een dame, zij heeft mij 100 euro aangerekend voor pijpen met condoom, doggy en missionaris, was snel buiten want zij had geen zin in echt neuken. Ze heeft mij zitten aftrekken totdat ik klaarkwam. Ben ik in het zak gezet op hier 100€ voor te betalen? Hoe kan ik dat in de toekomst vermijden, had op voorhand duidelijk afgesproken enkel blowjob maar eens binnen zij ze dat neuken gratis was... Met dit als gevolg...
Welke dame was dat dan wel, schrijf desnoods eens een recensie, ge kunt toch eerst eens vragen wat de prijs is maar als je enkel voor de blowjob gaat zal je geen korting krijgen of heeft ze enkel maar a getrokken? De vraag is ook of je daarmee tevreden was met enkel blowjob voor 100 euro, er zullen veel dames zijn die je graag zullen zien komen om 100 euro te betalen voor enkel een blowjob!
 
Nee was niet enkel 100 euro voor een blowjob. Ik zal het verhaal duidelijker schetsen.
Ik sta aan het raam vraag de prijs voor een blowjob zij zegt 50 euro.
Binnen pijpt zij mij met condoom enkel kom ik niet snel genoeg klaar voor haar.
Waarop zij mij haar doggy laat neuken voor mss 2 min en daarna missionaris.
Daarna heeft zij mij afgetrokken totdat ik klaar kwam. Dit alles is op 10-15 min gebeurt.
Had op voorhand 50 euro betaald voor de blowjob.
Nadat ik was klaargekomen zei ze dat missionaris en doggy een meer kost zijn waarop ik volgens haar nog eens 50 euro moest bijleggen. Had dit eerst geweigerd maar ze bleef aandringen... Uiteindelijk dan toch die extra 50 euro betaald
 
Normaal spreek je vooraf de prijs af, stel je hebt maar 50 euro op zak, en je hebt geen extra geld bij, je had toch afgesproken voor 50 en niet 50 extra?
Ik zou je aanraden een recensie te schrijven over de dame en bezoek de volgende keer een ander en spreek vooraf eens wat mogelijk is voor de prijs die je wilt geven, 50 euro extra geven lijkt eerder iets voor een fooi voor een superservice of diensten die nog extra gedaan werden die niet afgesproken werden op voorhand!
 
Terug
Bovenaan Onderaan