Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op de foto huisnummer 4 dan linkse raam
zou het deze kunnen zijn ?
 
zou het deze kunnen zijn ?


Zijn twee verschillende dames
Even nagekeken adres is vingerlingstraat 4 linkse raam zat ze. Was een blonde, natuurlijke borsten handje vol.
 
Als de dame niet van je houding gediend is doe je in haar ogen iets fout, en zal je ook niet met haar overeen komen omdat ze dat ook zal laten merken.
Jouw gebruik van het woord 'fout' vind ik van de pot gerukt. Het is niet omdat iemand een gedrag vertoont waar je niet mee instemt, dat daarom dat gedrag in jouw ogen als FOUT kan bestempeld worden.
Dat zou wel kunnen indien een gedrag strafbare feiten vertoont, maar louter niet instemmen met een gedrag, dit gedrag dan ook FOUT noemen is een brug te ver.
 
Laatst bewerkt:
Jouw gebruik van het woord 'fout' vind ik van de pot gerukt. Het is niet omdat iemand een gedrag vertoont waar je niet mee instemt, dat daarom dat gedrag in jouw ogen als FOUT kan bestempeld worden.
Dat zou wel kunnen indien een gedrag strafbare feiten vertoont, maar louter niet instemmen met een gedrag, dit gedrag dan ook FOUT noemen is een brug te ver.
Het is niet dat ik het als fout zie. Dat heb je verkeerd geïnterpreteerd. Het is dat de de dame die er mee geconfronteerd wordt en er niet van gediend is het als fout ziet.
 
Zo lang dat je normaal doet en vriendelijk zijt tegen haar ben je nooit in fout . Zo pak ik toch aan . Dan kan je toch geleidelijk een band mee opbouwen. En af en toe eens complimentje geven .
Dat is inderdaad al een goed begin, maar er spelenmeer zaken mee. Het is uiteraard of zij over normaal doe en vriendelijk zijn hetzelfde denkt als de klant. Als ik kijk naar de normen en waarden die de jeugd van tegenwoordig hanteert, en de normen en waarden waar ik mee opgegroeid ben. Dat is dag en nacht verschil. En vrijwel alle dames komen uit een heel andere cultuur dan wij.
 
Dat is inderdaad al een goed begin, maar er spelenmeer zaken mee. Het is uiteraard of zij over normaal doe en vriendelijk zijn hetzelfde denkt als de klant. Als ik kijk naar de normen en waarden die de jeugd van tegenwoordig hanteert, en de normen en waarden waar ik mee opgegroeid ben. Dat is dag en nacht verschil. En vrijwel alle dames komen uit een heel andere cultuur dan wij.
De meeste komen uit een andere cultuur. Toch zijn er altijd punten die je altijd kan breken . Tenslotte zij zijn op ons grondgebied.
 
@Justbe de 100€ die je betaald hebt is idd 50€ teveel. Maar het is blijkbaar je eerste keer dus ik zou het (proberen te) bekijken en zeker relativeren als een beginnersfout. En de dvp zal 'misschien' heel gelukkig zijn met die extra 50€.

Dus laat deze 1st ervaring je niet afschrikken.

Plus ook ervaren wandelaars maken af en toe nog 'fouten' zeker aan de ramen én als de lichtjes branden ('s avonds en 's nachts) bijv. door bij een vamp te gaan die altijd wel klanten zal aantrekken zoals motten aangetrokken worden door vuur. En zo verbrand je je wel eens...
 
Gisterenavond bij het begin van de avondshift heb ik Alice terug zien staan op SS24. Jaren geleden heeft ze al onder andere op SS24 gestaan, maar ook op SS35 en was toch al even gestopt. We hadden even oogcontact, maar er ging net iemand anders binnen en nadien heb ik ze niet meer gespot.
 
Ben vandaag voor de eerste keer langs gegaan bij een dame, zij heeft mij 100 euro aangerekend voor pijpen met condoom, doggy en missionaris, was snel buiten want zij had geen zin in echt neuken. Ze heeft mij zitten aftrekken totdat ik klaarkwam. Ben ik in het zak gezet op hier 100€ voor te betalen? Hoe kan ik dat in de toekomst vermijden, had op voorhand duidelijk afgesproken enkel blowjob maar eens binnen zij ze dat neuken gratis was... Met dit als gevolg...
Kan je niet vermijden, soms hebben ze er ook gewoon geen zin in. En dat vertellen ze natuurlijk niet aan de deur
 
Kan je niet vermijden, soms hebben ze er ook gewoon geen zin in. En dat vertellen ze natuurlijk niet aan de deur
Als ervaren wandelaar herken je dat meteen. En €100 voor alleen pmc moet je nooit accepteren. Zelfs geen gewone snelle s&f. Voor €100 moet je een half uur krijgen, of een quicky met extra's zoals pzc of anaal.
 
Kan je niet vermijden, soms hebben ze er ook gewoon geen zin in. En dat vertellen ze natuurlijk niet aan de deur
Komt in deze buurt toch zelden voor, velen hebben een goeie reputatie en voor 50 euro ben je hier meestal beter dan elders, en sommige dames zeggen zelfs 50 voor 20 minuten.
Dames die hier al jaren zitten zullen ook nooit 100 euro voorstellen voor enkel pmc!
Veel lezen kan je op weg helpen om deze situatie niet meer voor te hebben.
En een dame die er beteuterd bijzit zie je toch al van de straatkant, op den duur kun je toch afgaan op je gevoel.
 
Ik ben afgelopen vrijdag voor het eerst in jaren bij de dames in antwerpen op bezoek geweest. Ik was wat huiverig aangezien de meeste straten in NL en Duitsland erg achteruit zijn gegaan.

Voordat ik verder ga met mijn verhaal wil ik graag swtdisposition bedanken voor zijn tips.
Ik was vrijdag rond een uur of 19 aangekomen in Antwerpen. Zoals gewoonlijk is het nog steeds een grote bouwput. Ik parkeer meestal in het centrum aan de Ernest Van Dijckkaai 3. Zo gezegd zo gedaan. Ik ben toen meteen naar de redlights gelopen. Volgens swtdisposition kon het zijn dat de bezetting op dit tijdstip niet super zou zijn en dat klopte ook. Ongeveer 50% van de ramen waren bezet. Ik heb toen gesloten om eerst iets te gaan eten en later terug te komen.

Rond 21 was ik weer terug bij de dames en ik moet zeggen dat bijna alle ramen bezet waren. Alleen in de villa was de bezetting rond de 50%. Wat een verschil met Amsterdam hier loopt de bezetting al jaren terug. Ook het aanbod qua type dames is een stuk beter dan in NL.

Ik ben uiteindelijk bij een Italiaanse dame geindigd helaas ben ik haar naam vergeten.

Jammer dat het een stuk verder rijden is voor mij dan Amsterdam of Den haag anders zou ik vaker op bezoek gaan.
Nogmaals dank aan swtdisposition..!
 
Hallo allemaal, ik ben er vanaf 14.6. terug zijn in Antwerpen en natuurlijk op de SKW tot 17 juni 2023.

Ik zoek vrouwen die ook rollenspel aanbieden (niet kinky). Aangezien ik wat ouder ben, denk ik aan zo'n combinatie - stiefvader met stiefdochter, grootvader met stiefdochter, juf en leerling of zoiets. Kan ook iets langer duren, ik ben bereid ervoor te betalen.

Heeft iemand hier ervaring mee en kan meiden aanraden (indien mogelijk Toppers)? Bij voorbaat dank voor eventuele tips!

Ik kijk enorm uit naar Antwerpen!

Hartelijke groeten

Vertalen met GoogleTranslate
 
Terug
Bovenaan Onderaan